Ако все пак решиш да прочетеш малко документация, ще се убедиш, че износването на веригата е специфицирано в нея и се определя чрез измерване на разтягането й (има максимално допустима дължина например на 16 звена).. И това се прави в минимум три участъка на веригата.. В допълнение се измерва и минимално допустимият диаметър на зъбчатката с наложената верига... И ако някой от тези симптоми (или още някой в допълнение) покаже износване - частите се сменят...
Ревизизиране? Обикновено тази дума се използва като синоним на ремонт/поправка...На веригата няма какво да и поправяш - тя се сменя, също както се сменят обтегачи, ролки и т.н...
Въобще не споря, че колега, или лелята на колегата да е чула, че съседката и си решила проблема точно така - ако проблемът е бил във веригата - се сменя (не ревизира/поправя

Но е много глупаво и непрофесионално да се дрънкат глупости, как смяната на верига решава всяко причукване в двигателя... Отновно - правилният път е правилната диагностика... А тя вече показва каква е причината - дали износена дюза, дали някой лагер или болт, или бутало... Или верига разбира се...
Та така...