
Благодаря все пак че направихте ревюто и тук.

Моля , не ме разбирайте погрешно. Никого не агитирам да си купува конкретното изделие. Използвам го само като пример да опиша какви са проблемите с различните скенери. Всички си имат своите плюсове и минуси. Така, че какъв скенер ще си купите си е ваше решение и на никой друг. Важното е да ви върши работа.slowtraveler написа: Хм... Това повече ми прилича на реклама на конкретно изделие, несвързано с марката, а още по-малко - конкретно с хибридите![]()
Моля да прецизирате и коригирате мнението си. Карман е едно от многото средства за комуникация с автомобила, и съвсем не специализирано за хибрид или въобще за Тойота...
Абе колега, прецизирай малко приказките - и малки деца четат тук
Някъде в темите има ли тестова диагностика за състоянието на елементите от батерията имам предвид как да разберем дали даден елемент е за смята. Как се стига до този извод. Става ли с OBD2.plamsav написа: ↑25 Сеп 2017 22:27По скоро аз си мисля, че той е единственият НеЯпонец (поне нямам информация за противното), който е влизал в заводите на Тойота. Това го знам от Японеца, който го е поканил. Дори нещо повече, много от скенерите на Тойота са конструирани съвместно с него . Както и това, че преди да пуснат някой нов уред го пращат точно на него да го пробва в реални условия. Защо??? Помислете върху това. Сергей Николаевич не е случайно попаднал там (Заводите на Тойота).
В последните няколко години работи с корейската фирма CARMANSCAN и всички скенери за хибридни автомобили се одобряват само след като са тествани от него и са изчистени всички бъгове.
Колега можеш ли да посочиш точното наименование на приложението. Благодаря предварително.
Бях прочел един пост тук във форума, където беше обяснено че според направен тест на разликата между елемента с най-високо напрежение и елемента с най-ниско напрежение не трябва да е 1,5 V. В противен случай това само по себе си говорело за проблем във ВВБ. Тъй-като имам OBD2, си направих тест, при който в различни състояния на напрежението на ВВБ, в покой и под натоварване разликата между клетките с най-високо и най-ниско напрежение не надвишава 0,4 - рядко 0,5V. Обикновено е от 0,1V до 0,3V. Не знам това дали е коректно и до колко този "тест" може да се нарече такъв.stoyankirov написа: ↑05 Ное 2018 18:07Някъде в темите има ли тестова диагностика за състоянието на елементите от батерията имам предвид как да разберем дали даден елемент е за смята. Как се стига до този извод. Става ли с OBD2.plamsav написа: ↑25 Сеп 2017 22:27По скоро аз си мисля, че той е единственият НеЯпонец (поне нямам информация за противното), който е влизал в заводите на Тойота. Това го знам от Японеца, който го е поканил. Дори нещо повече, много от скенерите на Тойота са конструирани съвместно с него . Както и това, че преди да пуснат някой нов уред го пращат точно на него да го пробва в реални условия. Защо??? Помислете върху това. Сергей Николаевич не е случайно попаднал там (Заводите на Тойота).
В последните няколко години работи с корейската фирма CARMANSCAN и всички скенери за хибридни автомобили се одобряват само след като са тествани от него и са изчистени всички бъгове.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта