Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
gimara
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение
от gimara » 16 Авг 2018 16:07
slowtraveler написа: ↑16 Авг 2018 15:53
Маздата си работи коректно
Тук пък може и фордови инженери да са намесени.

gimara
-
WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Мнение
от WoLF » 16 Авг 2018 21:45
Аз като слизам по един наклон тук така натискам газта, че колата дефакто да работи по инерция (специфично за хибрид управление на системата), защото именно такъв режим ми е най-удобен в момента, но с механична кутия при 95% от случаите намирам удобна предавка, а в останалите 5 е толкова къса отсечката, че държа съединителя няколко секунди

WoLF
-
BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Мнение
от BOz » 17 Авг 2018 20:41
gimara написа: ↑16 Авг 2018 13:41
WoLF написа: ↑15 Авг 2018 17:30
при неутрална с 120кмч и опит за повторно включване на предварително зададена скорост прави форсаж за секунда до 1500 оборота и излючва автопилота.
Направих същия тест, но с 60 км/ч. Оборотите стигнаха 6000 и го изключих със спирачката. Явно японските инженери са проспали този момент.
Баси и пародията.
metro_d4d написа: ↑16 Авг 2018 09:23
Всеки който изключва от скорост на спускане по каквато и да било причина (още повече ако си мисли че пести гориво или каквото и да е други) бих му взимал книжката до живот, ако имам тази власти бих му чупил ръцете, ако не е наказуемо......
Честно казано и аз на таква като теб, които карат по записки без да усещат колата, също не бих им се доверил. Чак ръце не бих чупил.

Разход на хибрид->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
dnedkov
- Мнения: 165
- Регистриран на: 26 Ное 2011 17:45
- Местоположение: Варна
-
Обратна връзка:
Мнение
от dnedkov » 22 Авг 2018 20:47
Днес си правих експеримент, и май Механика е прав. При включване на круиза при изключена скорост, оборотите скочиха рязко до 6000 и натиснах съединителя (не посмях да експериментирам повече). Освен това, включването му е възможно и при по-ниска предавка, но скоростта трябва да е 40км/ч. Под тази скорост не се включи. Моята Версо е СОЛ и би следвало да е с фабрично монтиран Круиз.
dnedkov
-
TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от TATI » 22 Авг 2018 21:21
Аз не разбрах, опитвате се умишлено да си съсипете колите ли?
То си е написано в книжката, ако сте я чели!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
-
biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Мнение
от biro » 22 Авг 2018 21:28
Направих експеримент на хибрида. Превключих лоста на N, активирах КК, изписа Radar ready както обикновено. Натиснах надолу Set и нищо не се случи. Натиснах нагоре Resume пак нищо. Изводът е, че на неутрална круизът не може да се задейства.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
biro
-
slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 22 Авг 2018 22:51
При автоматика е лесно - там има датчик положение предавка....
Проблемът е при механиката...
А за трошенето на автомобила - няма да се строши, но е учудващ пропуска...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Мнение
от BOz » 23 Авг 2018 01:15
biro написа: ↑22 Авг 2018 21:28
Направих експеримент на хибрида. Превключих лоста на N, активирах КК, изписа Radar ready както обикновено. Натиснах надолу Set и нищо не се случи. Натиснах нагоре Resume пак нищо. Изводът е, че на неутрална круизът не може да се задейства.
При мен дори и на "В" не работи.
Разход на хибрид->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Мнение
от WoLF » 23 Авг 2018 09:36
Аз като пробвах с хибрида в движение на автопилот да дам на неутрална не стига, че после не искаше да го включи ами и си изтри паметта за зададена скорост

Много ми се разсърди...
Последно промяна от
WoLF на 23 Авг 2018 11:52, променено общо 1 път.
WoLF
-
Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение
от Kiki » 23 Авг 2018 11:04
gimara написа: ↑16 Авг 2018 16:07
slowtraveler написа: ↑
чет авг 16, 2018 2:53 pm
Маздата си работи коректно
Тук пък може и фордови инженери да са намесени

Да не би да хвалиш фордовите инженери?!
Форд е направен, за да има по-лоша кола от Опел.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Kiki
-
BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Мнение
от BOz » 23 Авг 2018 22:47
WoLF написа: ↑23 Авг 2018 09:36
Аз като пробвах с хибрида в движение на автопилот да дам на неутрална не стига, че после не искаше да го включи ами и си изтри паметта за зададена скорост

Много ми се разсърди...
Ооо, това е още една безкрайна глупост от Тойота. Ха си намалил под скоростта за активирането му, ха си затрива паметта също така. И трябва наново да ускорявам, да си дебна точната скорост, която искам да му задам отново. Мнооого ме изнервя това инженерно недомислие...
Разход на хибрид->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Мнение
от biro » 24 Авг 2018 10:12
Boz, това е оправено в настоящото поколение хибриди. Дори колата сама спира чрез круиза и държи спирачка. Като тръгне колоната излиза съобщение и само трябва да докоснеш газта, за да продължи и ускори сама до скоростта на предният автомобил.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
biro
-
BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Мнение
от BOz » 24 Авг 2018 14:41
biro написа: ↑24 Авг 2018 10:12
Boz, това е оправено в настоящото поколение хибриди. Дори колата сама спира чрез круиза и държи спирачка. Като тръгне колоната излиза съобщение и само трябва да докоснеш газта, за да продължи и ускори сама до скоростта на предният автомобил.
То оставаше и на адаптивния круиз да е така.

Разход на хибрид->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Мнение
от WoLF » 24 Авг 2018 16:07
Веднъж спуках гума и разбрах, че служебната може да кара и с 12кмч на автопилот

WoLF
-
Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение
от Cealtex » 05 Окт 2018 14:03
Айде и аз да се включа в темата. Днес при спускане от кулата към стадиона реших да изключа от скорост и да сложа темпомата и в действителност след като падна малко скоростта, колата започна да си вдига оборотите и на 1500 изключих темпомата. Все пак япончетата не са измислили всичко както трябва, но пък не може да са на 100% безупречни

Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV 2008

Cealtex
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта