Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Здравейте. Живея в Холандия и ми се налага да си купя кола от тук , която да шофирам с Холандска регистрация.
Автомобилът ще се шофира предимно градско. Искам ми се да е комби за да е функционален за случаи в които човек реши да си купи някой и друг мебел или да си натовари багажа при смяна на жилище и т.н.
Дизел автоматично отпада , защото тук данъците на дизела в сравнение с бензина са умножено по 3.
Другият проблем е ,че кубатурата също е от голямо значение. Например данъка за бензин 1.4 кубатура струва 187 евро за тримесечие... Съответно за бензин 1.8 (където има много по- голям избор от адекватни комбита) е 276 евро , за 2.0 е 321 евро и т.н.
Друго изискване ,което имам е автомобилът да се води здрав ,като модел и здрав ,като двигател . Тук не е много желателно често да се влиза в сервиз поради цената на труда на тукашните монтьори.
Бюджет твърдо определен нямам, но мога да дам и 5 000 евро , ако колата изглежда добре гледана.
Спрял съм се за сега на , Toyota Corolla Combi Е12 , 1.4 / 97 к.с.
Проблема обаче ,който виждам е ,че има много малко обяви за такива комбита с този малък двигател в Холандия и Германия.
Не ми се иска да се ограничавам в търсенето строго само до този модел.
Поради тази причина , ви моля ако се сещате за други марки и модели комбита с успешни бензинови двигатели да ми препоръчате.
Автомобилът ще се шофира предимно градско. Искам ми се да е комби за да е функционален за случаи в които човек реши да си купи някой и друг мебел или да си натовари багажа при смяна на жилище и т.н.
Дизел автоматично отпада , защото тук данъците на дизела в сравнение с бензина са умножено по 3.
Другият проблем е ,че кубатурата също е от голямо значение. Например данъка за бензин 1.4 кубатура струва 187 евро за тримесечие... Съответно за бензин 1.8 (където има много по- голям избор от адекватни комбита) е 276 евро , за 2.0 е 321 евро и т.н.
Друго изискване ,което имам е автомобилът да се води здрав ,като модел и здрав ,като двигател . Тук не е много желателно често да се влиза в сервиз поради цената на труда на тукашните монтьори.
Бюджет твърдо определен нямам, но мога да дам и 5 000 евро , ако колата изглежда добре гледана.
Спрял съм се за сега на , Toyota Corolla Combi Е12 , 1.4 / 97 к.с.
Проблема обаче ,който виждам е ,че има много малко обяви за такива комбита с този малък двигател в Холандия и Германия.
Не ми се иска да се ограничавам в търсенето строго само до този модел.
Поради тази причина , ви моля ако се сещате за други марки и модели комбита с успешни бензинови двигатели да ми препоръчате.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 13 Мар 2016 13:48
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Колега, нещо такова? Вилиза в бюджета и критериите ти.
Карам такава (но дизел). Много е удобна за товарене.
https://www.autoscout24.com/offers/toyo ... cldtidx=13
Карам такава (но дизел). Много е удобна за товарене.
https://www.autoscout24.com/offers/toyo ... cldtidx=13
Lexus LS460, 2007
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Опел Астра си е успешна. Имат двигател 1.4 , които хич не е лош. Става за газ. Даже ще е с повече екстри от Тойотата. В Холандия ще е пълно с тях. Незнам защо държиш да вземеш подвижен клозет оттук, вместо запазена кола оттам?
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Първото за което се сетих като видях заглавието е точно това към което си се насочил - ако намериш читава няма да сбъркаш.
Моят съвет е да се оглеждаш и за Авенсис T25 1.6 комби - може би пак са редки или за Corolla E12 1.6 комби - от тях трябва да има повече и едва ли данакът ще е драстично по-голям.
Моят съвет е да се оглеждаш и за Авенсис T25 1.6 комби - може би пак са редки или за Corolla E12 1.6 комби - от тях трябва да има повече и едва ли данакът ще е драстично по-голям.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Опелът винаги си е някаква опция. В интерес на истината карал съм Astra H малко като служебна. Беше новичка безнин 1.4. Изглежда отвътре по- модерна като табло от Корола Е12. Имаше си всичко необходимо , даже фабрично да си бодваш флашка и да сменяш музиката от бутон на кормилото. Неприятно впечатление ми беше направило липсата на тяга на тоя двигател си спомням... Королата при почти същите коне и същата кубатура ми се струва ,че има повече тяга и по пъргава...Другото нещо , относно Опелчето ... вярно ,че изглежда по модерен от вътре и отвън..,но на мен Королата ми харесва повече .По- добре се чувствам в нея. Иначе няма да си купувам кола от Бългрия. Ще си я взема от тук , не от автокъща , а от частна обява , белокож холандец и със сервизна история. От там на сетне , каквото видя в колата или не видя , доверие и късмет. Предишните ми две коли бяха купени от Автокъщи в БГ по километраж на табло около 160 , 170 к . Ауди А3 1.9 ТДИ 110 к.с. и Поло 1.9 SDI. И двата двигателя се славят с легендарна здравина...е и двата се прецакаха . Аудито така и не го разбраха защо гори яко масло . Полото ремонт за 900 лв. Е никой не може да ме убеди ,че не съм бил измамен с километрите.
Между другото , колега ...като стана въпрос за Опел на тия Astra H им слагат някакво второ поколение Eкотек двигател. Дали са пооправили проблема с харченето на масло , понеже тия двигатели ,които ги слагаха на Полицейските Астри бяха доста зле като ,харчене на масло?
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Корола Версо ми харесва доста. Изглежда сякаш доста по модерна и съвременна от Корола е12.ItsTimeToChoose написа: ↑30 Юли 2018 16:01 Колега, нещо такова? Вилиза в бюджета и критериите ти.
Карам такава (но дизел). Много е удобна за товарене.
https://www.autoscout24.com/offers/toyo ... cldtidx=13
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Авенсиса доста ме изкушава. Има ги тук по 3 500 евро куклички с кожен салон и т.н. Усещането е съвсем друго в сравнение с Королата. Иначе аз тук обява за Авенсис 1.6 не съм видял. Масово 1.8 и 2.0..Срещат се и 2,4. Иначе Авенсиса бензин като поддръжка и ремонти има ли нещо ,което да е значително по- скъпо от Корола?stefo91 написа: ↑01 Авг 2018 10:25 Първото за което се сетих като видях заглавието е точно това към което си се насочил - ако намериш читава няма да сбъркаш.
Моят съвет е да се оглеждаш и за Авенсис T25 1.6 комби - може би пак са редки или за Corolla E12 1.6 комби - от тях трябва да има повече и едва ли данакът ще е драстично по-голям.
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Не вярвам да има разлика в цените, но имай предвид, че холандците пътуват много и колата ще бъде на доста километри. Гледай да е от първи собственик. Може да погледнеш и Нисан примиераgogogo79 написа: ↑02 Авг 2018 04:39Авенсиса доста ме изкушава. Има ги тук по 3 500 евро куклички с кожен салон и т.н. Усещането е съвсем друго в сравнение с Королата. Иначе аз тук обява за Авенсис 1.6 не съм видял. Масово 1.8 и 2.0..Срещат се и 2,4. Иначе Авенсиса бензин като поддръжка и ремонти има ли нещо ,което да е значително по- скъпо от Корола?stefo91 написа: ↑01 Авг 2018 10:25 Първото за което се сетих като видях заглавието е точно това към което си се насочил - ако намериш читава няма да сбъркаш.
Моят съвет е да се оглеждаш и за Авенсис T25 1.6 комби - може би пак са редки или за Corolla E12 1.6 комби - от тях трябва да има повече и едва ли данакът ще е драстично по-голям.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Ако гледаш Нисани, внимавай за ръждата, че е страшно положението. Аз примера която да не е маскирана или изгнила не съм виждал.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- kostadinnm
- Мнения: 239
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Правилно си се ориентирал за 1.4 twinport-а. На мен ми харесва като концепция и мислех, че е без променливо газоразпределение и само изключва малкия входящ клапан при лек товар. Но се оказа че има някакво и явно не е доизмислено както трябва, съответно се прецаква, като доколкото си спомням от прочетеното в нета хвърляше масло. Също прочетох за него, че разтяга верига по-бързо от други подобни. И двете неща не са болка за умиране, но трябва да си сигурен, че са хванати навреме или да имаш готовност да ги отхвърлиш ако се появят. Другият 1.4 по-прост двиг. е с код Z14XEL и е наистина слаб, но не намирам много астра-обяви за него, комбита хич.gogogo79 написа: ↑02 Авг 2018 04:33Опелът винаги си е някаква опция. В интерес на истината карал съм Astra H малко като служебна. Беше новичка безнин 1.4. Изглежда отвътре по- модерна като табло от Корола Е12. Имаше си всичко необходимо , даже фабрично да си бодваш флашка и да сменяш музиката от бутон на кормилото. Неприятно впечатление ми беше направило липсата на тяга на тоя двигател си спомням... Королата при почти същите коне и същата кубатура ми се струва ,че има повече тяга и по пъргава...Другото нещо , относно Опелчето ... вярно ,че изглежда по модерен от вътре и отвън..,но на мен Королата ми харесва повече .По- добре се чувствам в нея. Иначе няма да си купувам кола от Бългрия. Ще си я взема от тук , не от автокъща , а от частна обява , белокож холандец и със сервизна история. От там на сетне , каквото видя в колата или не видя , доверие и късмет. Предишните ми две коли бяха купени от Автокъщи в БГ по километраж на табло около 160 , 170 к . Ауди А3 1.9 ТДИ 110 к.с. и Поло 1.9 SDI. И двата двигателя се славят с легендарна здравина...е и двата се прецакаха . Аудито така и не го разбраха защо гори яко масло . Полото ремонт за 900 лв. Е никой не може да ме убеди ,че не съм бил измамен с километрите.
Между другото , колега ...като стана въпрос за Опел на тия Astra H им слагат някакво второ поколение Eкотек двигател. Дали са пооправили проблема с харченето на масло , понеже тия двигатели ,които ги слагаха на Полицейските Астри бяха доста зле като ,харчене на масло?
Иначе са ти дали достатъчно варианти - оглеждай, тествай и преценявай, само не вземай мнение от индивиди, които употребяват думата "кл*зет".
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Здравейте. Някой , може ли да изкаже мнение за Renault CLIO GRANDTOUR бензин , 0.9 обем на двигателя ? https://www.autoscout24.bg/objava/renau ... ?cldtidx=9
Той е някакъв сравнително нов двигател и не намирам отзиви. Карал съм такова Клио но хечбек и дизел. Като повечето нови коли доста приятна за каране.. И все пак , някой ако има наблюдение този двигател от 0.9 бензин доколко е адекватен сложен на комби , ще съм благодарен да сподели ?
И също така понеже Рено станаха едно с Нисан ,новите модели на Рено дали са прихванали , нещо от Японската здравина и функционалност..
Преди години карах една Нисан Микра бензин (модела произвеждан от 02 до 07) и съм впечатлен от здравината ,маневреност и комфорт за тая големина.
Той е някакъв сравнително нов двигател и не намирам отзиви. Карал съм такова Клио но хечбек и дизел. Като повечето нови коли доста приятна за каране.. И все пак , някой ако има наблюдение този двигател от 0.9 бензин доколко е адекватен сложен на комби , ще съм благодарен да сподели ?
И също така понеже Рено станаха едно с Нисан ,новите модели на Рено дали са прихванали , нещо от Японската здравина и функционалност..
Преди години карах една Нисан Микра бензин (модела произвеждан от 02 до 07) и съм впечатлен от здравината ,маневреност и комфорт за тая големина.
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Новите Рена използват Ниссан платформи.
Двигателите по-скоро са дело на Рено.
Което не означава, че е лошо.
Колега от Ниссанския форум си взе Дачия с този двигател, с LPG.
Можеш да му пишеш за мнение:
https://forum.nissanbg.com/viewtopic.ph ... 60#p540921
Двигателите по-скоро са дело на Рено.
Което не означава, че е лошо.
Колега от Ниссанския форум си взе Дачия с този двигател, с LPG.
Можеш да му пишеш за мнение:
https://forum.nissanbg.com/viewtopic.ph ... 60#p540921
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Ти,Колега,бъзикаш ли ни нещо или какво.....? Отваряш тема за избор на 10-15 годишна бензинка и няколко поста по-късно ни питаш за автомобил 2015 година за около 8 хиляди евра.....gogogo79 написа: ↑11 Авг 2018 02:24 Здравейте. Някой , може ли да изкаже мнение за Renault CLIO GRANDTOUR бензин , 0.9 обем на двигателя ? https://www.autoscout24.bg/objava/renau ... ?cldtidx=9
Той е някакъв сравнително нов двигател и не намирам отзиви. Карал съм такова Клио но хечбек и дизел. Като повечето нови коли доста приятна за каране.. И все пак , някой ако има наблюдение този двигател от 0.9 бензин доколко е адекватен сложен на комби , ще съм благодарен да сподели ?
И също така понеже Рено станаха едно с Нисан ,новите модели на Рено дали са прихванали , нещо от Японската здравина и функционалност..
Преди години карах една Нисан Микра бензин (модела произвеждан от 02 до 07) и съм впечатлен от здравината ,маневреност и комфорт за тая големина.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Здравейте. Получило се е наистина ,като офф топик ... това ,че намесих нови коли. За което се извинявам.Просто се огледах тук (Холандия) по улиците ,какво се кара и ми направи впечатление ,че е пълно с тези Клиота. След това се зачетох и се оказа ,че Рено в момента правят някакъв бум в продажбите на новите си модели(вероятно си има причина да са толкова купувани). Прогнозите са ,че ще минат Тойота и Фолксваген. Следващото нещо ,което ме фрапира беше ,че данъка за такъв автомобил е само 300 евро на година срещу 748 евро за 1.4 бензин или пък 1104 евро за 1.8 бензин. В един момент човек започва да си мисли , дали не е по- изгодно да си вземе нещо ново , да пести от данък , от разход на гориво и посещение на сервиз.
Другото нещо е ,че попаднах на следния отзив за въпросния двигател:
„Това е двигател, който не е създаден за състезания, а за лежерно и икономично шофиране. И въпреки това предлага динамика, еквивалентна на 1,4-литров 4-цилиндров мотор. Освен това двигателят е с 20% по-икономичен спрямо агрегата TCe100, който заменя. Заводските параметри сочат среден разход от 4,5 л/100 км. Трябва да кажа, че не се доближих до тях, тъй като моята основна задача беше точно противоположната: да видя колко ще покаже борд компютъра след здраво „цедене” при ниските предавки. След 80-ина километра в града и маршрут София-Боровец-София, върнах автомобила на разход от 6,1 л/100 км. И останах изключително доволен. През по-голямата част от времето използвах 3- и 4-та (в града 5-та се използва рядко, ако не си на „Цариградско”) предавка, като двигателят показва изключително пъргав характер при около 3500 и нагоре оборота, което изисква работа със скоростния лост и подържане на обороти. И въпреки това разход от 6 л/100 е наистина впечатляващ. „
Супер ми е тъпо да си избирам модел автомобил и двигател не според това ,кой ми харесва ...,а според това ,каква е данъчната политика на съответната държава...,но виждате ,че разликите в данъка не са символични , а най -мразя да давам пари срещу нищо , какъвто е случая с плащането на данък.
Другото нещо е ,че попаднах на следния отзив за въпросния двигател:
„Това е двигател, който не е създаден за състезания, а за лежерно и икономично шофиране. И въпреки това предлага динамика, еквивалентна на 1,4-литров 4-цилиндров мотор. Освен това двигателят е с 20% по-икономичен спрямо агрегата TCe100, който заменя. Заводските параметри сочат среден разход от 4,5 л/100 км. Трябва да кажа, че не се доближих до тях, тъй като моята основна задача беше точно противоположната: да видя колко ще покаже борд компютъра след здраво „цедене” при ниските предавки. След 80-ина километра в града и маршрут София-Боровец-София, върнах автомобила на разход от 6,1 л/100 км. И останах изключително доволен. През по-голямата част от времето използвах 3- и 4-та (в града 5-та се използва рядко, ако не си на „Цариградско”) предавка, като двигателят показва изключително пъргав характер при около 3500 и нагоре оборота, което изисква работа със скоростния лост и подържане на обороти. И въпреки това разход от 6 л/100 е наистина впечатляващ. „
Супер ми е тъпо да си избирам модел автомобил и двигател не според това ,кой ми харесва ...,а според това ,каква е данъчната политика на съответната държава...,но виждате ,че разликите в данъка не са символични , а най -мразя да давам пари срещу нищо , какъвто е случая с плащането на данък.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Избор на 10 -15 годишно бензиново комби а малка кубатура на двигателя.
Сега,автомобил се избира според моментните финансови възможности.Ти се шашкаш за 400 евро годишна разлика и за това отиваш на автомобил за 8-9 хиляди евра.Купи си наистина читав 10-15 годишен бензинов автомобил от Холандия за 2-3 хиляди евра,с голям двигател ,с голямо купе , и ще видиш че с разликата от 5 хиляди евро ще си плащаш 5 години без да се замисляш и данъците,и застраховките,и ремонтите в Холандия.И аз в началото на годината в Линц бях изправен пред същия проблем,имах и достатъчно пари в контото,но здравия разум ми посочи 15 годишна Лагуна на бензин в сравнително перфектно състояние,с австрийски преглед и не голям пробег за възрастта си.Струваше ми 2600 евро,200 евро регистрации и вече 5 месеца само газ давам и бензин наливам.105 евро на месец са ми данъка и застраховката за 120 коня.Спестих от парите за кола,за да мога да си покривам сметките по нея безпроблемно поне 3 години.Това е-проста аритметика за третокласник.
И още нещо-объркал си Форума,тук марката Рено не е на почит,така че не ни я хвали.Ние си знаем кои са правилните автомобили."Пичка,Мачка,и Елхичка" на капака
не харесваме.Караме ги само по принуда.
Раздела е технически,за общи технически въпроси.Твоята тема е за Оффтопик.
И още нещо-объркал си Форума,тук марката Рено не е на почит,така че не ни я хвали.Ние си знаем кои са правилните автомобили."Пичка,Мачка,и Елхичка" на капака
не харесваме.Караме ги само по принуда.
Раздела е технически,за общи технически въпроси.Твоята тема е за Оффтопик.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта