Тракшън контрол traction control light свети постоянно
Тракшън контрол traction control light свети постоянно
Здравейте,
Оня ден сменях рейката на колата от подписа. Прибрах се нормално до пред блока. Всички чукащи и потропващи звуци бяха изчезнали, обаче това, че волана седеше малко вдясно ме дразнеше изключително много. Презацепих с 2 зъбчета шлица от междинният вал, волана се центрира що-годе и вече можеше да посетя някой сервиз да ми направят реглаж на сходимостта. Така и така при смяната на рейката е имало малко разминаване... М/у другото през цялото време на ремонта волана беше вързан с колана и не е мърдал почти изобщо.
Но стана 6 часа вечерта и оставих реглажа за днес. Ама днес на път за работата след около 1 км каране светна оранжевата лампа (само и единствено тя) с подхлъзващият се автомобил и не изгасна нито при рестарт на автомобила, нито след влизане в мейнтънънс режим, нито след окъсяване на крачета 4-13 на OBD буксата. Блутут четеца (ELM327) заедно с платената версия на Torque (pro) не намира грешки. Ако някой може да отговори на следните питания ще съм признателен:
1. Необходимо ли е колата да бъде прочетена с VCI кабел и Техстрийм и има ли някой такъв кабел/програма или да ме прати някъде, щото не искам да ходя в ТМ Ауто?
2. Може ли и трябва ли да се направи "Zero point alignment"на датчика на ъгъла на волана (незнам дали така се нарича)?
3. Сега се сещам: Ако откача 12 волтовия акумулатор може ли да очаквам някакъв положителен ефект?
4. Може ли да сме прекъснали кабел от датчик на колелото/лагера/главината и как да го проверя с пордъчни средства (мултицет, осцилоскоп)?
5. Май имам виещ преден лагер, което ме връща към въпрос номер 4...
6. Мисля да пробвам отново да изчекна волана накриво както беше след смяната на рейката и да видим дали ще изгасне таз лампа...
7. Като давам много газ тракшъна не премигва - продължава да свети постоянно. Тези дни има много сцепление и не мога да го изтествам дали работи както трябва и дали АБС също работи. Гумите трудно превъртат...
8. Колата си върви направо, не тегли на една страна или да бяга настрани при ускорение, спиране.
9. Има ли бушон, който мога да проверя и къде се намира той?
10. Някой може ли да се сети кои копчета в кабината се натискат, задържат и след това повер бутона и на климатичния дисплей се виждат кодове за грешки (самодиагностика без скенер)? Преди година попаднах на такова клипче, но сега не мога да го намеря...
Поздрави!
Оня ден сменях рейката на колата от подписа. Прибрах се нормално до пред блока. Всички чукащи и потропващи звуци бяха изчезнали, обаче това, че волана седеше малко вдясно ме дразнеше изключително много. Презацепих с 2 зъбчета шлица от междинният вал, волана се центрира що-годе и вече можеше да посетя някой сервиз да ми направят реглаж на сходимостта. Така и така при смяната на рейката е имало малко разминаване... М/у другото през цялото време на ремонта волана беше вързан с колана и не е мърдал почти изобщо.
Но стана 6 часа вечерта и оставих реглажа за днес. Ама днес на път за работата след около 1 км каране светна оранжевата лампа (само и единствено тя) с подхлъзващият се автомобил и не изгасна нито при рестарт на автомобила, нито след влизане в мейнтънънс режим, нито след окъсяване на крачета 4-13 на OBD буксата. Блутут четеца (ELM327) заедно с платената версия на Torque (pro) не намира грешки. Ако някой може да отговори на следните питания ще съм признателен:
1. Необходимо ли е колата да бъде прочетена с VCI кабел и Техстрийм и има ли някой такъв кабел/програма или да ме прати някъде, щото не искам да ходя в ТМ Ауто?
2. Може ли и трябва ли да се направи "Zero point alignment"на датчика на ъгъла на волана (незнам дали така се нарича)?
3. Сега се сещам: Ако откача 12 волтовия акумулатор може ли да очаквам някакъв положителен ефект?
4. Може ли да сме прекъснали кабел от датчик на колелото/лагера/главината и как да го проверя с пордъчни средства (мултицет, осцилоскоп)?
5. Май имам виещ преден лагер, което ме връща към въпрос номер 4...
6. Мисля да пробвам отново да изчекна волана накриво както беше след смяната на рейката и да видим дали ще изгасне таз лампа...
7. Като давам много газ тракшъна не премигва - продължава да свети постоянно. Тези дни има много сцепление и не мога да го изтествам дали работи както трябва и дали АБС също работи. Гумите трудно превъртат...
8. Колата си върви направо, не тегли на една страна или да бяга настрани при ускорение, спиране.
9. Има ли бушон, който мога да проверя и къде се намира той?
10. Някой може ли да се сети кои копчета в кабината се натискат, задържат и след това повер бутона и на климатичния дисплей се виждат кодове за грешки (самодиагностика без скенер)? Преди година попаднах на такова клипче, но сега не мога да го намеря...
Поздрави!
ZVW30_2010
Odometer: 700 000+ km
Odometer: 700 000+ km
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 1 гост