Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Здравейте, историята е следната когато закупих колата преди 3 и половина почти беше сложен нов акумулатор уж ? - по думите на продавача така или иначе издържа съвсем до скоро до преди няколко дни когато постепенно тока му намали докато накрая отказа, зареждане не помогна и за това реших да купя нов тука от едно място (магазин)- марката е Ennexy на акумулатора, от там ме пратиха на адрес, да ми заверят (направят,сложат) гаранция,оказа се че са към дистрибутури веригата сервизи AutoBox, от там ми замерваха с някакъв уред, показваше някакви стойности по думите на техника, ми каза че тези стойности били по малко от колкото трябва нещо от сорта 12 цяло и нещо трябвало да бъде 13,5 май незнам, включвахме фарове и така, техника ми каза, че имам проблем с алтернатора (динамото), и първо трябва да се оправи за да ми сложат гаранцията която в случая е от 2 години обясни ми че с времето рано или късно пак ще се изтощи акумулатора, скоро, ако не се оправи проблема ? някой да знае идеи - какво да направя, колата е Тойота Селика 2001 година 143 конски сили
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
То какви идеи може да има в случая - явно сам няма да се оправиш...
Отиди при електричар да огледа алтернатора и зареждането и да ги оправи...
Отиди при електричар да огледа алтернатора и зареждането и да ги оправи...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
не е сложен проблем
Взимаш мултицет и мериш волтовете /може и от запалката/
измери на изключен двигател примерно 12-13 със после без фарове
измери на включен двигател примерно 13-14 v със после без фарове
измери на 2500 оборота примерно 14.4 v със после без фарове
какви са стойностите ?
ако са ниски почистваш клеми на акумулатора, после клемите на динамото после заземяването на динамото(често корозират заземяванята към шаси)
погледни къде са захванати кабелите на алтернатора добре ли са захванати(внимавай да не превъртиш некой болт, с напъване не става)
ще си поиграеш, но не е сложно
виж в интернет как се прави
Взимаш мултицет и мериш волтовете /може и от запалката/
измери на изключен двигател примерно 12-13 със после без фарове
измери на включен двигател примерно 13-14 v със после без фарове
измери на 2500 оборота примерно 14.4 v със после без фарове
какви са стойностите ?
ако са ниски почистваш клеми на акумулатора, после клемите на динамото после заземяването на динамото(често корозират заземяванята към шаси)
погледни къде са захванати кабелите на алтернатора добре ли са захванати(внимавай да не превъртиш некой болт, с напъване не става)
ще си поиграеш, но не е сложно
виж в интернет как се прави
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
To e така, ама не чете ли мнението:
Човекът няма понятие от това нито с какъв уред е измервано, нито какви стойности и мерни единици са измервани, а ти предлагаш сам да проверява напрежения, алтернатори и акумулатори

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Ако можеш - сваляш си сам алтернатора и му сменяш четки, лагери, квото трябва. Ако неможеш да го ремонтираш , а можеш да го свалиш - сваляш го и го носиш някъде да го рециклират и го слагаш и имаш отново кола. Ако неможеш нищо от изброеното отиваш в сервиз и ти го оправят те. Друго няма да помогне.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
да налага се ремонт или смяна, а дали има шанс някъде да има хлабави връзки клеми не знам, поне според майсторите това е изключено щом не е проверено и не са ми казали...
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Колега, въпросите ти не са съвсем коректни... Всичко има шанс, но професионалният подход означава първо да направиш точна диагностика... Т.е. да определиш къде е проблемът...
Да се направи диагностика по обяснение на незапознат с материята човек е невъзможно (то и иначе не е коректно, но поне поже да се подскажат неща за проверка, които запознатият с материята човек да е изтървал в проверките)...
А дори и да се направи предположение - съветите няма как да бъдат проверени и изпълнени от незапознат с материята човек...
Затова и още в първият отговор те посъветвах да потърсиш електротехник, който да ти направи диагностиката и да ти ремонтира автомобила.....
Дали чрез смяна или ремонт, или хлабави връзки - това е второстепенен въпрос, отговорът на който ще е ясен след диагностиката...
Да се направи диагностика по обяснение на незапознат с материята човек е невъзможно (то и иначе не е коректно, но поне поже да се подскажат неща за проверка, които запознатият с материята човек да е изтървал в проверките)...
А дори и да се направи предположение - съветите няма как да бъдат проверени и изпълнени от незапознат с материята човек...
Затова и още в първият отговор те посъветвах да потърсиш електротехник, който да ти направи диагностиката и да ти ремонтира автомобила.....
Дали чрез смяна или ремонт, или хлабави връзки - това е второстепенен въпрос, отговорът на който ще е ясен след диагностиката...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
toyota777, колега, май продължаваш да не четеш мненията на Вени...
Вярно, пускаш линкове с вероятни проблеми, но човекът не му е ясно какво означават някакви стойности и числа 12 13 и т.н. показвани от 'някакъв уред', а ти го засилваш да разглобява алтернатор...
Започването на ремонт без точна диагностика обикновено е хвърлени пари на вятъра по метода проба/грешка... Пипането от човек, незапознат с материята, освен че може да е опасно за човека, може и да е доста по-скъпо и да усложни последващ ремонт...
Затова - оценявам, че колегата Вени чистосърдечно си признава, че не разбира от тези неща. Точно на базата на тази информация го посъветвах да довери проверката, диагностиката и евентуалния ремонт на специалист...
Обикновено това решение е по-евтино, бързо, и вкарва в експлоатация автомобила почти веднага...
Вярно, пускаш линкове с вероятни проблеми, но човекът не му е ясно какво означават някакви стойности и числа 12 13 и т.н. показвани от 'някакъв уред', а ти го засилваш да разглобява алтернатор...
Започването на ремонт без точна диагностика обикновено е хвърлени пари на вятъра по метода проба/грешка... Пипането от човек, незапознат с материята, освен че може да е опасно за човека, може и да е доста по-скъпо и да усложни последващ ремонт...
Затова - оценявам, че колегата Вени чистосърдечно си признава, че не разбира от тези неща. Точно на базата на тази информация го посъветвах да довери проверката, диагностиката и евентуалния ремонт на специалист...
Обикновено това решение е по-евтино, бързо, и вкарва в експлоатация автомобила почти веднага...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Като не разбираш- не пипай. Ако разбираш, но нямаш похват- също. Никое куче не е станало касапин с гледане. Може да си професор и като не можеш да се оцапаш или не знаеш как да опазиш ръцете си от 100-200 А ток, преминал през ключа, с който развиваш една гайка- или ще си направиш изгаряне от 4-та степен и ще захвърлиш всичко или просто няма да се оправиш. И друго може да скапеш.
Има си хора за таз работа. Точните са в авто-електро сервиз. Казал ти е човека каквото трябва, остава да му закараш колата и оставиш за някакво време. Вероятно ще смени регулатора, но може да пипне и нещо друго. Иначе ще увиснеш за ток насред път.
Има си хора за таз работа. Точните са в авто-електро сервиз. Казал ти е човека каквото трябва, остава да му закараш колата и оставиш за някакво време. Вероятно ще смени регулатора, но може да пипне и нещо друго. Иначе ще увиснеш за ток насред път.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Така карам, за сега към 6000 километра 4 месеца, почти, любопитно ми е колко ще издържи освен това, хубаво е като се купи акумулатор май до колкото ми е известно един път да се зареди, иначе въпросният, алтернатор по номер на рама а и на самия него кода е 27060-22030 (Toyota Denso), ако откаже ще го дам на един майстор за ремонт -Специалист Ремонт Стартери и Алтернатори...
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Досега беше топло, но ако ти откаже на Шипка при -10 гр. С, ще си спомниш за съветите от форума, но ще си научиш урока по трудния начин... 

-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Не мога да си представя как се случва... Генератора не зарежда, не е казал за индикации по таблото, в сервиза измерили 12в, а в същото време с предния е изкарала 3(вероятно години), сега е карала 4 месеца и не е умрял...Тоя дето е мерил май нещо не е доизмерил.
- dzhigov17
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16 Сеп 2018 08:26
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Toyota Auris 2.0(1260 2008
Проблем с Алтернатор (Динамо) ?
Здравейте!
Аз също имам проблем с алтернатора и също така ниииищо не разбирам.Колата я купих преди около два месеца,не съм имала проблем с паленето.От около седмица започна да пали трудно сутрин.Днес познат замери акумолатора-11,39 на запален двигател с вкл светлини.Каза,че са ниски стойности.Забравих да спомена,че при подаване на ток(от др кола)колата запали,но до там.Предполага проблем с динамото.Чудя се,защо на дисплея не ми дава индикации за ниски ниво на батерията...Възможно ли е И акумолатора да си е заминал?
Ясно е,че трябва да посетя електричар техник,но искам да чув и вашите мнения? Благодаря
Аз също имам проблем с алтернатора и също така ниииищо не разбирам.Колата я купих преди около два месеца,не съм имала проблем с паленето.От около седмица започна да пали трудно сутрин.Днес познат замери акумолатора-11,39 на запален двигател с вкл светлини.Каза,че са ниски стойности.Забравих да спомена,че при подаване на ток(от др кола)колата запали,но до там.Предполага проблем с динамото.Чудя се,защо на дисплея не ми дава индикации за ниски ниво на батерията...Възможно ли е И акумолатора да си е заминал?
Ясно е,че трябва да посетя електричар техник,но искам да чув и вашите мнения? Благодаря
Toyota Auris
2.0 D-4D(126Hp) 2008г. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта