Х- хъъъъ, добра логика..Bass_Man написа:"
Проверява се по супер просташки начин . Но е необходимо да се работи малко по-внимателно и да се ползва уред направен за целта .
Уреда работи на принципа на измерване на обратното гориво . Реално при нормална работа в дюзата постъпва определено количество гориво , след , което тя впръсква част от него в цилиндъра и каквото остане го връща обратно . Мери се точно това невпръскано гориво . Което при нормално работещи дюзи и изправен двигател трябва да е почти еднакво за четирите дюзи .
Мери се , като се откачат маркучетата за обратно гориво и се отведат в разграфени епруветки . Запалва се двигателя , работи известно време и след това се сравнява количеството гориво . Там където е най-малко може да има проблем .

Само една лека поправка... Проблема е в тази дюза, която връща повече гориво от другите..
Пали се първо мотора да позагрее минута-две и после се свързват маркучетата и епруветките..
Оставя се да работи от 1- до 5 мин. на празен ход и се сравнява количеството гориво в епруветките..
Метода изобщо не е просташки, цял свят го ползват..
Ако причината за трудното палене не е в дюзите, на колежката и остават още 2 варианта..
Подкачващата помпа от резервоара, или клапана на рейката..