На тез години паднал заради каквото и да е- пиши го бегАл. Акумулатора имам предвид.
п.с. дай го на търговците, ще ти намалят цената на новия с 15-тина лв.
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
След подобно 'падане' съм въртял акумулатор още 4 години - затова и препоръчах да провери първо къде е проблемът...
И да го дадеш - ако алтернаторът ти е умрял полза няма... А ако акумулаторът е още в кондиция - един ремонт на алтернатора и зареждане на акумулатора би отложило покупката на нов с няколко години...
И да го дадеш - ако алтернаторът ти е умрял полза няма... А ако акумулаторът е още в кондиция - един ремонт на алтернатора и зареждане на акумулатора би отложило покупката на нов с няколко години...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
Сигурно не е бил на 5 като неговия.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
Напротив - бе на около 5 години... Точно затова споменах, че нещата са сходни...
На Авенсиса акумулаторът падна на 7-та година, и то навярно би изкарал още година две ако колата се караше редовно. Просто стоя няколко седмици (май две) без да се кара. След което се демонстрираше на потенциален купувач... И накрая купувачът чакаше няколко часа на големите опашки в КАТ и си въртял копчета - кое ще светне, как ще свири радиото и т.н... Ама на угасен двигател.. И тъй-като акумулатора вече бе на възраст - предпочете да го смени (все пак получи изряден обслужен автомобил, и нямаше за какво да си харчи приготвените пари за ремонт и обслужване
)
На Авенсиса акумулаторът падна на 7-та година, и то навярно би изкарал още година две ако колата се караше редовно. Просто стоя няколко седмици (май две) без да се кара. След което се демонстрираше на потенциален купувач... И накрая купувачът чакаше няколко часа на големите опашки в КАТ и си въртял копчета - кое ще светне, как ще свири радиото и т.н... Ама на угасен двигател.. И тъй-като акумулатора вече бе на възраст - предпочете да го смени (все пак получи изряден обслужен автомобил, и нямаше за какво да си харчи приготвените пари за ремонт и обслужване

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
Оригинално вграден акумулатор е свестен, такъв на 20 и нагоре годишна бънгия едва ли може да се разчита да е подобен.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
На мен ми прилича на стартер тая работа. Макар че и акумулатора е доста вероятен.
Човек и добре да живее умира .......
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
Здравейте!
Оказа се стартера.
Идва ток до него, но когато дадеш накъсо с цел да завърти, се получават само искри и никаква реакция.
Ето тук намерих интересно клипче как да се провери стартера директно без да се сваля.
Вижте тук!.
Същото ставало като дадеш с отверката двата извода на стартера накъсо.
Оправиха стартера и сега пали от раз.
Сигурно скоро ще се сменя и акумулатор, може би на зима:)
Оказа се стартера.
Идва ток до него, но когато дадеш накъсо с цел да завърти, се получават само искри и никаква реакция.
Ето тук намерих интересно клипче как да се провери стартера директно без да се сваля.
Вижте тук!.
Същото ставало като дадеш с отверката двата извода на стартера накъсо.
Оправиха стартера и сега пали от раз.
Сигурно скоро ще се сменя и акумулатор, може би на зима:)
Toyota Corolla Е11 1997 Не пали!
Здравейте!
Ето и измерванията на акумулатора, които направих:
в покой - 12.6
при работещ двигател с или без товар(светлини, музика) - 14.6
Просто за статистиката.
Ето и измерванията на акумулатора, които направих:
в покой - 12.6
при работещ двигател с или без товар(светлини, музика) - 14.6
Просто за статистиката.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта