Проблем с Тойота Авенсис!
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с Тойота Авенсис!
Едното е лесно
Сваля се жабката и имаш достъп.
Другото е малко по-тегаво, но с упоритост и малко сръчност и то не е проблем
Сваля се жабката и имаш достъп.
Другото е малко по-тегаво, но с упоритост и малко сръчност и то не е проблем
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Проблем с Тойота Авенсис!
TATI, Да разбирам,а за лявото кои части трябва да се свалят за да стигна до него?
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Проблем с Тойота Авенсис!
Колега GGKBG,най-чистосърдечно те съветвам да потърсиш майстор.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с Тойота Авенсис!
Колега настрой градусите на макс cool или макс head. Слушай тогава дали жужи. Би трябвало ако е моторче тогава да не жужи.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Проблем с Тойота Авенсис!
Колеги лявото моторче е развалено!Благодаря на всички за помоща и съдействието! 

Проблем с Тойота Авенсис!
Колеги здравейте отново,искам да ви попитам как е най- добре, да търся ново моторче(казаха ми че е много скъпо),нещо втора ръка(дайте предложение къде мога да намеря) или да се поправи сегашното? Благодаря предварително,а и един рандом въпрос на колко хиляди е желателно да се свеня веригата? 

- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с Тойота Авенсис!
Ако не се лъжа - имаше тема за разглобяване на моторчето и почистване на пътечките, заради които моторчето не спира на зададените позиции...
За веригата - има тема... Сменя се по показания, а не на километри...
За веригата - има тема... Сменя се по показания, а не на километри...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с Тойота Авенсис!
Колега , наскоро правих манипулацията.
Демонтирането на машинката става по следния начин:
1.нагласяш температурата на "Low"
2. над педалите има кора , държи се на 2 вината-сваля се(друго не е нужно да се сваля)
3. трябва ти осветление(като легнеш да виждаш какво правиш) и много важно-кръстата отверка с къса дръжка(цялата отверка да е дълга около 10см)
4.лягаш по гръб ,с отверката в дясната ръка и осветление насочено да свети нагоре , машинката се намира над педала на газта, в ляво от погледа ти се пада,
5. завърташ се леко на на ляво рамо , за да може да си провреш дясната ръка с отверката и отвиваш двете винтчета на машинката(винтчетата са на кръст , другите две дупчи са за фиксиращите пъпки виж снимката 6.след свалянето на винтчетата ,машинката ще увисне на кабела, куплонгът се откача с права и тънка часовникарска отверчица. Има малко отворче на щипката на куплонга, там се мушка отверчицата , освобождава щипката и буташ с пръстите , да откачиш куплонга(пипкаво е , прави се само с една ръка). Машинката е свалена и готова за разглобяване.
7. машинката се отваря като се откопчват едновременно всички щипчици, като се придържа бялото рамо по време на отварянето да не се размести.Като се отвори с молив се слага марка на зъбното колело с рамото.
8. с тампони за уши и спирт чистиш пистите където се движат медните "мустачета" и самите тях също.След почистването (пада чернилка) по самото колело има достатъчно остатъчна смазка, с нея намазваш почистена площ.След това изваждаш моторчето- на него има пластмасов червяк , който движи зъбните колела.При мен червяка свободно се движеше по остта на моторчето, при което изкача от фиксиращите зъбчета и така не върти колелата, мисля че точно това причинява бъзикащия звук!Много тънка капчица секундно лепило по остта на моторчето и връщане на червяк върху остта.Връщане моторчето на мястото му, нагласяме зъбното колело с рамото на маркираното място и затваряме двете половини на машинката.
9. връщането на машинката става по обратния ред на свалянето.Щракваме куплонга, поставяме машинката върху фиксиращите пъпки, захващаме виновете, нагласяме връхчето на бялото рамо да влезе в каналчето , което движи клапана, затягаме винтовете и ....ВОАЛА, вече няма досадно жужене в купето!
Колеги не се смейте, моля ви
, описанието е изключително детайлно и може да спести доста нерви!
Също да добавя , че едър човек с дълги ръце няма да може да се справи, мястото е изключително неудобно.
Успех!
Демонтирането на машинката става по следния начин:
1.нагласяш температурата на "Low"
2. над педалите има кора , държи се на 2 вината-сваля се(друго не е нужно да се сваля)
3. трябва ти осветление(като легнеш да виждаш какво правиш) и много важно-кръстата отверка с къса дръжка(цялата отверка да е дълга около 10см)
4.лягаш по гръб ,с отверката в дясната ръка и осветление насочено да свети нагоре , машинката се намира над педала на газта, в ляво от погледа ти се пада,
5. завърташ се леко на на ляво рамо , за да може да си провреш дясната ръка с отверката и отвиваш двете винтчета на машинката(винтчетата са на кръст , другите две дупчи са за фиксиращите пъпки виж снимката 6.след свалянето на винтчетата ,машинката ще увисне на кабела, куплонгът се откача с права и тънка часовникарска отверчица. Има малко отворче на щипката на куплонга, там се мушка отверчицата , освобождава щипката и буташ с пръстите , да откачиш куплонга(пипкаво е , прави се само с една ръка). Машинката е свалена и готова за разглобяване.
7. машинката се отваря като се откопчват едновременно всички щипчици, като се придържа бялото рамо по време на отварянето да не се размести.Като се отвори с молив се слага марка на зъбното колело с рамото.
8. с тампони за уши и спирт чистиш пистите където се движат медните "мустачета" и самите тях също.След почистването (пада чернилка) по самото колело има достатъчно остатъчна смазка, с нея намазваш почистена площ.След това изваждаш моторчето- на него има пластмасов червяк , който движи зъбните колела.При мен червяка свободно се движеше по остта на моторчето, при което изкача от фиксиращите зъбчета и така не върти колелата, мисля че точно това причинява бъзикащия звук!Много тънка капчица секундно лепило по остта на моторчето и връщане на червяк върху остта.Връщане моторчето на мястото му, нагласяме зъбното колело с рамото на маркираното място и затваряме двете половини на машинката.
9. връщането на машинката става по обратния ред на свалянето.Щракваме куплонга, поставяме машинката върху фиксиращите пъпки, захващаме виновете, нагласяме връхчето на бялото рамо да влезе в каналчето , което движи клапана, затягаме винтовете и ....ВОАЛА, вече няма досадно жужене в купето!
Колеги не се смейте, моля ви


Също да добавя , че едър човек с дълги ръце няма да може да се справи, мястото е изключително неудобно.
Успех!

Т25 Комби 2ADFTV non dpf
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с Тойота Авенсис!
Похвално за подробното описание!
Само това със секундното лепило на червяка не ми харесва като манипулация .За временна работа става .За по постоянни мисля трябва да е по - здраво лепило на основата на смола или нещо подобно.
Само това със секундното лепило на червяка не ми харесва като манипулация .За временна работа става .За по постоянни мисля трябва да е по - здраво лепило на основата на смола или нещо подобно.
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
Проблем с Тойота Авенсис!
Колега мога само да ти кажа,Евала и искрено да ти благодаря за детайлното описание и че си се потрудил и отделил от времето си да го напишеш! Евала!
Ще ми спести изключитено много нерви,труд и пари.Благодаря!

-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с Тойота Авенсис!
valioman, стана "бетон" с това лепило, според мен няма нужда от по яко лепило, тъй като няма никакъв "напън" от моторчето. Времето ще покаже колко ще издържи, дано да е по за дълго.
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта