Някой попадал лий на таквоз жУвотну?
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Някой попадал лий на таквоз жУвотну?
Интересува ме доколко може да се разчита на такива произведения:
Най -малкото не видях кьорава спесификация...
http://www.electricchargers.com/
Най -малкото не видях кьорава спесификация...
http://www.electricchargers.com/
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Komentirali sme podobni producti i predi.
Nqkoi hora kazah, 4e sa obiknoveni ventilatori i sa pulen vuzdyh! biggrin.gif laugh.gif
Ako iksa6 tolkova da vidi6 evekta prigodi si turbinata na po-mo6ten ventilator v intake-a i 6te vidi6, kakvo prodavat za $100
Nqkoi hora kazah, 4e sa obiknoveni ventilatori i sa pulen vuzdyh! biggrin.gif laugh.gif
Ako iksa6 tolkova da vidi6 evekta prigodi si turbinata na po-mo6ten ventilator v intake-a i 6te vidi6, kakvo prodavat za $100

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Просто е очевидно,че е по-изгодно да се използва енергията на изгорелите газове.
Сега като се замислям-електрическия компресор ще иска по-мощен алтернатор.От там той дърпа от въртящия момент на ДВГ.Печелиш 20-30 к.с. (уж),харчиш >12...
В крайна сметка отиваме в омагьосан кръг с фуния по средата,в която само потъват мангизи и в крайна сметка НИЩО (е аре-почти...)
Сега като се замислям-електрическия компресор ще иска по-мощен алтернатор.От там той дърпа от въртящия момент на ДВГ.Печелиш 20-30 к.с. (уж),харчиш >12...
В крайна сметка отиваме в омагьосан кръг с фуния по средата,в която само потъват мангизи и в крайна сметка НИЩО (е аре-почти...)
Aми не, с фунията не е така.
Турбото е по-икономичния вариант. Но суперчаржърите имат бонуса че дават висок въртящ момент още в ниските обороти - което е голямо предимство. Отделно при Руутс типа КПД е примерно 50% но при по-съвършените Лисхолм говорим вече за над 70%. При такива данни примерен суперчаджър в оптимален режим (подбран за конкретния двигател) би консумирал 12 к.с. но би добавил 70-80к.с.
Струва си. Дори без да отчитаме факта че ако е електрически - би ползвал акумулатора за буфер в натоварените режими - т.е. би могло да е изгодно според начина на употреба. Ел. моторите имат типично КПД 85-98%.
Турбото е по-икономичния вариант. Но суперчаржърите имат бонуса че дават висок въртящ момент още в ниските обороти - което е голямо предимство. Отделно при Руутс типа КПД е примерно 50% но при по-съвършените Лисхолм говорим вече за над 70%. При такива данни примерен суперчаджър в оптимален режим (подбран за конкретния двигател) би консумирал 12 к.с. но би добавил 70-80к.с.
Струва си. Дори без да отчитаме факта че ако е електрически - би ползвал акумулатора за буфер в натоварените режими - т.е. би могло да е изгодно според начина на употреба. Ел. моторите имат типично КПД 85-98%.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 03 Юни 2007 00:01
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Chakaite az da vi kaza malko moeto mnenie. Edno vreme ei taka za kef si chetoh dosta SAE papers i tam beshe diskutirana temata za Electricheski SuperCharger ,osnovnia problem poradi koito nqma da raboti e che neobhodimata energiq da go zadvizva e GIGANSKA (ne zabraviate razlikite mezdu mehanicni i elektricheski KiloWati) ,ta tozi problem moze da se prebori sys izpolzvane na SuperCapacitors. Drugia problem e che za da naduva kakto trqbva na visokite oboroti ,chisto FIZICHESKI elektricheskia motor trebe da e sys ogromni razmeri - koeto go pravi mnogo tezyk i neprakticno golqm.jamie написа:Aми не, с фунията не е така.
Турбото е по-икономичния вариант. Но суперчаржърите имат бонуса че дават висок въртящ момент още в ниските обороти - което е голямо предимство. Отделно при Руутс типа КПД е примерно 50% но при по-съвършените Лисхолм говорим вече за над 70%. При такива данни примерен суперчаджър в оптимален режим (подбран за конкретния двигател) би консумирал 12 к.с. но би добавил 70-80к.с.
Струва си. Дори без да отчитаме факта че ако е електрически - би ползвал акумулатора за буфер в натоварените режими - т.е. би могло да е изгодно според начина на употреба. Ел. моторите имат типично КПД 85-98%.
Izvoda e che ne stava i nikoi ne go pravi.
Za tova pyk TurboCharging Rulz ,i za pyrvonacalno syzdavane na Naduv systo spored SAE i IMechE papers oste predi 10 godini predvizdat che moze da se ipolzva nqkakva forma na elektricheski supercharger. NAI-veroiatno tova ste go vidim vyv novata turbinirana rotorna Mazda.
Drugia variant e moq lubim - na edna os sys turboto ,kakto e pokazano tuka:


Не знам повече от другите, интересувал съм се кога има смисъл и кога - не, само това е.
Лорда е показал интересен вариант между другото, система която разчита само отчасти на електрозадвижване предполагам да избегне лаг-а.
За конкретен - сметни си задвижване което да може да поддържа например 60 000 оборота на оста на голямо турбо от камион. Остави само лагерната и студената част от турбото, задвижвай с ел. двигателя (вероятно през предавка за да вдигнеш оборотите) - като цяло концепта за centrifugal чарджър май ще е най-лесен за експерименти. Мощността нужна за съответния пример можеш да приемеш че е колкото на Лисхолм компресор (високо КПД) - така приблизително ще знаеш какъв ел. двигател да използваш.
http://www.opcon.se/www/files/lysholm/p ... 1200ax.pdf
Гледай зелената линия.
Лорда е показал интересен вариант между другото, система която разчита само отчасти на електрозадвижване предполагам да избегне лаг-а.
За конкретен - сметни си задвижване което да може да поддържа например 60 000 оборота на оста на голямо турбо от камион. Остави само лагерната и студената част от турбото, задвижвай с ел. двигателя (вероятно през предавка за да вдигнеш оборотите) - като цяло концепта за centrifugal чарджър май ще е най-лесен за експерименти. Мощността нужна за съответния пример можеш да приемеш че е колкото на Лисхолм компресор (високо КПД) - така приблизително ще знаеш какъв ел. двигател да използваш.
http://www.opcon.se/www/files/lysholm/p ... 1200ax.pdf
Гледай зелената линия.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Problema idva tuka che elektricheskata mosnost i mehanicnata sa razlicni velichini vypreki che DIN i Si gi merqt vyv edni i systi edinici. Zasto e taka e shiroko obsyzdano vyv razni temo ot sorta na "Kolko konq vsysnost krade alternatora" i razni podobni.jamie написа:Не знам повече от другите, интересувал съм се кога има смисъл и кога - не, само това е.
Лорда е показал интересен вариант между другото, система която разчита само отчасти на електрозадвижване предполагам да избегне лаг-а.
За конкретен - сметни си задвижване което да може да поддържа например 60 000 оборота на оста на голямо турбо от камион. Остави само лагерната и студената част от турбото, задвижвай с ел. двигателя (вероятно през предавка за да вдигнеш оборотите) - като цяло концепта за centrifugal чарджър май ще е най-лесен за експерименти. Мощността нужна за съответния пример можеш да приемеш че е колкото на Лисхолм компресор (високо КПД) - така приблизително ще знаеш какъв ел. двигател да използваш.
http://www.opcon.se/www/files/lysholm/p ... 1200ax.pdf
Гледай зелената линия.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 2 госта