Сгъстяване на 4afe lean burn.
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Момчета, събудихте ми любопитството... Четох, че преди отварянето на лийнбърн системата, сместа е 65:1 и после рязко става 14:1. Карал съм и с принудително отворени клапи, но на газ вървежът си е същия. Да не стане някиой сакатлък като вдигнете компресията?
Между другото скоро установиж, че с изолиран MAP сензор колата има повече мощност на газ. Много е шантава тая система и производителите въобще не препоръчат газ, камоли експерименти със сгъстяването....
Между другото скоро установиж, че с изолиран MAP сензор колата има повече мощност на газ. Много е шантава тая система и производителите въобще не препоръчат газ, камоли експерименти със сгъстяването....
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Заради рязката смяна на съотношението въздух/гориво при линбърн. От 65:1 на 14:1. Требе си ГИ.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Да,но колата ще се кара само на газ с плочка. Бензин само 100 октана за подгряване. Сега степента е 9.5 а повечето по-съвременни двг имат 10.5. Както и да е .
Засега това остава бъдещ проект. Симптомите ги няма, ще чакам да се появи нещо и тогава.
Засега това остава бъдещ проект. Симптомите ги няма, ще чакам да се появи нещо и тогава.
Carina E 4AFE LB 1992
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Разбрах защо на газ има повече мощност при откачен MAP сензор. Същият освен, че участва в дозировката на горивото, има и едно друго предназначение - при ниски обороти пуска повече предварение на искрата, за да е стабилен празния ход, а при увеличаване оборотите, връща предварението, за да пази от детонации. Само че това важи за бензин. Моята карина с откачен MAP сензор има осезаемо повече мощност и двигателят не цвили при 3000 об/мин, а запазва мощността си до някъде след 4000 об/мин. И аз съм с плочка и 16 вентилов лийнбърн 1.6. Верно, че мако играе празния ход, но си струва.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Аз имам мощност до над 6000, дигал съм го и до 7500. По принцип е много здрав двигателя. Руснаците казват, че прави 1 милион километра. Не съм разкачал никакви сензори, само лъжа температурния, така, че да държи 1000_1200 оборота на газ.
Carina E 4AFE LB 1992
Сгъстяване на 4afe lean burn.
А с каква плочка си? Какви параметри? Моята е тип "шайба" с 32 мм вътрешно сечение и 12 дупки по около 3 мм. Изпарителя ми е турски, купих го нов преди година.
Иначе оборотите лесно ги оправям като загрее до работна температура и изскубя датчика на компа за температурата. Веднага застават на 1000.
Иначе оборотите лесно ги оправям като загрее до работна температура и изскубя датчика на компа за температурата. Веднага застават на 1000.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Не знам. Правена е,колега от форума ми я подари. Имай в предвид, че ако ти светне чека за нещо, дори и да изгасне след това, колата не върви добре, докато не се изчисти грешката.
Това лято ще правя профилактика на газовата и ще ти дам размери на плочката.
Това лято ще правя профилактика на газовата и ще ти дам размери на плочката.
Carina E 4AFE LB 1992
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Всъщност при мен при 3500 оборота има здраво ръмжене, което изчезва злед 4000 оборота и после пак си набира полека. Видях, че трябва да има мека връзка след изх. колектор, но при мен е заварена 20 см тръба, чието външно сечение е колото вътрешното на оригиналната. Май ще търся мека връзка.
Ще съм благодарен да ми дадеш размерите на твоята плочка.
Ще съм благодарен да ми дадеш размерите на твоята плочка.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Сгъстяване на 4afe lean burn.
Опа, намерих си стара тема. Проблемът с бълбукането на въздух се оказа вдървен маркуч от главата към изпарителя. Заводски този маркуч захранва дросела,но при мен първо минава през изпарителя. Докато изстива двигателя е засмуквало въздух в охладителната система от там.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта