недозавиване-как да го преборя???

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 18 Май 2007 20:21

Japanese_fever написа:
6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber)
posledno, prednicata mu e otvorena ili ima negativen camber ili i dvete?

ei tova e negative camber
Изображение

ei tova ti e otvorena prednica
Изображение



btw, i dvata sluchaia biha mu iznosvali vatreshnata chast na gumata, no po razlichen nachin

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 18 Май 2007 20:39

Тъй като настройката на окачването не е много тривиална работа ето тука един документ с 'алгоритъм' дето все забравям да го постна:

http://www.thorneymotorsport.co.uk/cont ... nsetup.pdf

За тези дето им е мааалко по интересно имам на файл "How to make your car handle", или пък тотално са полудяли (и се кефят на висша математика) - "Race Car Vehicle Dynamics", само не виждам как да ги ъплоадна във форума, че са малко обемисти.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 18 Май 2007 21:05

prati mi gi na men, az shte gi kacha na moia site
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 18 Май 2007 22:30

ALTEZZA написа:
Japanese_fever написа:
6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber)
posledno, prednicata mu e otvorena ili ima negativen camber ili i dvete?

btw, i dvata sluchaia biha mu iznosvali vatreshnata chast na gumata, no po razlichen nachin
Izvinqvam se za neto4nostta! :whistle:

Ne znam dali mu e otvorena prednicata,
no iskah da obqsnq kakvo se polu4ava kato ima6 negativen camber.
T.e. vizirah purvata kartinka deto si dal.
Moita prednica be6e taka i kato karah po rampa na nqkoq magistrala mi svire6e vutre6nata guma.

No toi da si kaje kakvo to4no mu e na prednicata, za6toto moje bi ot tam gubi sceplenie.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 18 Май 2007 23:32

horata po autocrossovete po princip si praviiat po goliam negativen camber tochno shtoto kolata ima po dobro sceplenie na zavoi

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Май 2007 00:42

dimd00d написа:Тъй като настройката на окачването не е много тривиална работа ето тука един документ с 'алгоритъм' дето все забравям да го постна:

http://www.thorneymotorsport.co.uk/cont ... nsetup.pdf

За тези дето им е мааалко по интересно имам на файл "How to make your car handle", или пък тотално са полудяли (и се кефят на висша математика) - "Race Car Vehicle Dynamics", само не виждам как да ги ъплоадна във форума, че са малко обемисти.
Дай на СД ?

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 19 Май 2007 00:50

кво да ви кажа аз мисля 4е е отворена предницата и 4е камбъра е добре ама тва е с просто око
като я регулирам ще ви кажа какво е било
аз за това и ви питам какви да ги правя настроиките по геометрията сериините които ги дават в мануала или някакви други "расинг" biggrin.gif
и за амотрисиорите също- еднакво твърди или разли4но и как

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 19 Май 2007 01:13

гумите се износват от вътрешната страна най-вече от прекалено разтворена предница(Toe out), а не от негативен камбър. получава се и когато има проблем с окачването - в статично положение преницата е ОК, но при натоварване се отваря. камбъра не износва драстично гумите, защото при негативен няма плъзгане на гумата, докато при toe out има винаги - износват се дори като караш на дълъг път. предполагам, че проблемът му е точно там
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 19 Май 2007 06:25

4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 19 Май 2007 09:22

Баси Дим пак е Инжектирал некви Trojans - slava bogu sa pisani za MAC i mai ne rabotiat pod winBoze :thumbsup:
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Май 2007 10:04

Оправи си достъпа - 404 грешка обработена....

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 19 Май 2007 14:54

pri linkovegte bachkat prosto kopirai gi celite
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 23 Май 2007 22:46

sega bqh da mi regurirat perednicata
toy-in-a be6e dobre v ramkite na normite
camber-a be6e -2 po norma trqbva da e -0,45
qvno kato sa slagali koni-tata ne sa regulirali prednicata
i caster-a e 10 a po normativ trqbva da e 7,45
ta tiq ot serviza iskat da mi go ostavqt 10 taka bilo po dobre mi vikat
kazvaite kak da q nastroim, da znam ko da im kaja na tiq ¨speziallisti¨ (dokato regulirahme toy-in-a se s4upi ediniq kormilen nakrainik)
be6e kleqsalo mnogo nito wd40 nito ni6to pomogna i prevartq tam kadeto e presovano za nakrainika
naposledak samo problemi s tazi ko4ina

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 23 Май 2007 23:04

кастъра го остави - хората дават луди пари за такъв кастър laugh.gif камбъра е множко - до 1 градус може, ама нагоре трябват готини гуми и окачване
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 24 Май 2007 00:03

maggkrabar написа:кастъра го остави - хората дават луди пари за такъв кастър laugh.gif камбъра е множко - до 1 градус може, ама нагоре трябват готини гуми и окачване
Zna4i se okazah prav za camber-a, donakude! biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта