Lexus IS200 XE10 - ниво Executive
Компонент/агрегат:
Предни спирачни апарати - монтаж на нови водачи и маншони.
Освежаване на спирачни апарати.
Проблем:
Предните апарати потропват при натискане на спирачка в завои - вследствие на корозирали водачи.
Защита на спирачните апарати със спрей - черен мат.
Решение:
Облепяне.
Шкурене с винтоверт с телена четка.
Почистване.
Боядисване.
Монтаж на нови водачи на спирачните апарати.
Процедура по демонтаж:
Ще се извършва без пълен демонтаж.
Състояние на апаратите:


"Почистване" с винтоверт с телена четка:

Обработка със спрей за почистване на спирачки - да не попада в очите ви и по боята на купето:

Облепяне:


Боядисване:


Първа ръка:



Боята - четете правилно:

Докато съхне - подготовка на новите водачи - гумичките са много важни:

"Старите" водачи - бяха профилактирани в следната тема:

Почистване на леглата им:

Обработка с керамична паста - дискусията по въпроса е налична в горепосочената тема:

Готов резултат с 4 слоя боя:







Времетраене: Около 1-2 часа
След подмяна на водачите с новият комплект пукането/тропането беше премахнато.
С времето малките гумички се спичат и смачкват, а водачите корозират.
ОЕМ водачи с гумички и маншони излязоха около 40-45 BGN.
Благодаря на всички взели участие в доставката и работата - те си знаят кои са.

С колегата G.Panayotov Ви пожелаваме приятно лято.

Поздрави.

П.С.Ревю на гумите скоро в съответната тема - искам да им навъртя повече км и тогава да споделя впечатления.