Здравейте,
Карам авенсис 1.8 129к 2008г.
Драмата е стара още като видях че е разбито вътрешно каре, но след смяна се оказа и крива полуоска. Смених и двете с оригинални, тъй като лявата беше изтъняла и съм виждал счупени.
За съжаление проблема с вибрацията остана.
Усеща се при ускорение 2000 - 3000 оборота. Особено силна вибрация след 120км/ч направо не се търпи. Затова и мислех че са полуоските пак... но нали са оригинални и от ТМ ауто казаха че било съединител и маховик .Сменях гуми с джанти... нови стари....баланси... на 10 места
В последстие усганових, че на празен ход при форсиране след 2000 до към 3000 се усеща вибрация чак се клати седалката.
При тръгване в завой на ляво не винаги има един камшичен удар, чува се отдясно. Незнам дали има връзка но това го има и преди и сега след смяна на нещата.
Още не съм го сменил съединител, но ми се иска и вашето мнение или да кажете сервиз където могат да разберат къде е проблема.. не само да ми зкмат пари за смяна на някакви си части за проба.
Благодаря.
Вибряция при форсиране на празен ход
Вибряция при форсиране на празен ход
Здравейте,
значи за момента това е проблема някакъв резонанс вибрация след форсиране над 2000 оборота.
ще съм благодарен ако някой каже къде да я гиагностицират.
благодаря.
значи за момента това е проблема някакъв резонанс вибрация след форсиране над 2000 оборота.
ще съм благодарен ако някой каже къде да я гиагностицират.
благодаря.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Вибряция при форсиране на празен ход
Маховика на тази кола е плътен, едномасов. Нещо по свещи, бобини трябва да търсиш за начало.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Вибряция при форсиране на празен ход
Не съм специалист,ама изкривена полуоска,заедно с каретата ми напомня за доста силен удар нейде по предницата,
Защо не проверите тампоните на двигателя и скоростната кутия,най вероятно ги има вибрациите и преди 2000 об/мин.
но не се усещат толкова силно.Между резонанс и вибрация теоретично има голяма разлика
.
Защо не проверите тампоните на двигателя и скоростната кутия,най вероятно ги има вибрациите и преди 2000 об/мин.
но не се усещат толкова силно.Между резонанс и вибрация теоретично има голяма разлика

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта