разширителен клапан
разширителен клапан
И аз не знам но е факт ,че при повишаване на оборотите тръбата изстива повече от колкото на празен ход.Според майстора минава повече фреон през клапана и не може да се охлади.Смятам утре да запиша час в ТМ Пловдив и да видим тогава.Никой друг не се наема да сваля табло.
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
разширителен клапан
Аз това се опитвам да подметна в няколко поста.
Вентила трябва да регулира правилно при ниски и високи обороти, а той не успява .
Целта му е да дроселира високото и ниското налягане така че да има правилно изпаряване на агента след него.

Вентила трябва да регулира правилно при ниски и високи обороти, а той не успява .
Целта му е да дроселира високото и ниското налягане така че да има правилно изпаряване на агента след него.
Последно промяна от dokkito на 05 Юни 2018 23:43, променено общо 1 път.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
разширителен клапан
Не знам, ако действително може да "отвори" толкова, че да сваля налягането твърде малко и да е блокирал в това положение - вероятно сте прави. И след като и специалист го твърди. Но тогава е опасно за компресора да работи така.
(но не е ли малко вероятно да може чак толкова да отваря, все пак при старта той е напълно отворен, май)
(но не е ли малко вероятно да може чак толкова да отваря, все пак при старта той е напълно отворен, май)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
разширителен клапан
Разбира се че е опасно. Компресора се охлажда от самия агент.
Теоретично така може да постъпи кондензирал агент в компресора, което според мен е невъзможно. Дори и да е максимално отворен вентила пак налягането след него е по- ниско.
Теоретично така може да постъпи кондензирал агент в компресора, което според мен е невъзможно. Дори и да е максимално отворен вентила пак налягането след него е по- ниско.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
разширителен клапан
Интересно но никой не ми беше споменал до сега,че е опасно за компресора.Карай си така може и да се оправи иначе трябва да се сваля таблото -казваха майсторите!
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
разширителен клапан
За коя тръба става дума? "Отиващата" към компресора?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
разширителен клапан
Не ! Тръбата която влиза в купето.При високи обороти изстива, но слабо ,а на празен ход е нормална на допир.
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
разширителен клапан
Дебелата или тънката?
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
разширителен клапан
А как се монтира към изпарителя? Мислех, че с шпилки и "глухи гайки" (през този "детайл" с тръбите). А това "лепнатото" черно отгоре - какво е?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
разширителен клапан
В такъв случай колега в горния пост малко си ни подвел. Това не е тръбата която влиза в купето, а излиза.
Бях сигурен , че говориш за дебелата, но като написа ,че влиза вкупето и.....
Компресора на ниски обороти логично натяга по- малко хладилен агент, който минава през кондензатора и към вентила. Ако вентила е наред ще регулира потока на хладилния агент така че да се изпари в правилното налягане към изпарителя. Точно тази мембрана на вентила регулира ниското налягане на хладилния агент към изпарителя.
При теб явно пропуска константно повече. Така налягането при ниски обороти преди и след вентила е близко и така хладилния агент не се изпарява напълно. Логично е щом няма изпарение да няма и охлаждане. Проста физика. При високи обороти нещата някак се случват и климарика заработва.
Симптомите на липса на хладилен агент са абсолютно същите, но това го изключваме, защото е проверено. За пояснение тогава вентила пропуска малко хладилен агент към изпариреля. Изпаряване има , но е малко и не може да охлади добре изпариреля.
Дано майстора е диагностицирал добре здравината на компресора.

Бях сигурен , че говориш за дебелата, но като написа ,че влиза вкупето и.....
Компресора на ниски обороти логично натяга по- малко хладилен агент, който минава през кондензатора и към вентила. Ако вентила е наред ще регулира потока на хладилния агент така че да се изпари в правилното налягане към изпарителя. Точно тази мембрана на вентила регулира ниското налягане на хладилния агент към изпарителя.
При теб явно пропуска константно повече. Така налягането при ниски обороти преди и след вентила е близко и така хладилния агент не се изпарява напълно. Логично е щом няма изпарение да няма и охлаждане. Проста физика. При високи обороти нещата някак се случват и климарика заработва.
Симптомите на липса на хладилен агент са абсолютно същите, но това го изключваме, защото е проверено. За пояснение тогава вентила пропуска малко хладилен агент към изпариреля. Изпаряване има , но е малко и не може да охлади добре изпариреля.
Дано майстора е диагностицирал добре здравината на компресора.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
разширителен клапан
Във вторник влизам в бокса на Тойота Пловдив и ще видим! Новия клапан е в мен вече така че .....
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004
разширителен клапан
Излезнах от бокса на тойота . Смениха ТРВ клапана,но проблема си остана ! Някакви идеи от какво може да е ? Какви са симптомите ако дехидратора е запушен? Като вдигна обороти и дебелата тръба която влиза в купето бая изстива и съответно паднат ли оборотите и температурата става нормална като околната.
Toyota Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP MY2004
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта