Студен старт - притрисане на мотора
Студен старт - притрисане на мотора
И моята прави нещо подобно при студен старт. Даже понякога и гасне. Мислех си че смуче въздух от нацепено гумено съединение на горивопровода на резервоара, но видях че няма от къде. Метална тръба е от помпата до двигателния отсек. Остават вариантите- износена помпа(или по-точно незадържащ клапан на самата помпа), недобре затварящи дюзи на инжекторите или клапана в края на рейката(моя е с вакуумно управление). Имам резервни рейка с инжектори и клапан, но още не ми се занимава да ги сменя за проба.
Помпата при мен сработва при завъртане на стартера (но не се чува заради шума). Като изгасне първия път и върна пак на контакт я чувам как заработва и спира. Явно при първото палене налягането е ниско и след това компютъра я пуска пак за да достигне до необходимото.
Помпата при мен сработва при завъртане на стартера (но не се чува заради шума). Като изгасне първия път и върна пак на контакт я чувам как заработва и спира. Явно при първото палене налягането е ниско и след това компютъра я пуска пак за да достигне до необходимото.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Първо акумулатора или бушона на еку долу за няколко минути и тогава адаптация.
Carina E 4AFE LB 1992
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Това с акумулатора вече го направих, дори още в самото начало, резултат няма. В момента в койтосе закачи на диагностиката като преди това е преспала в сервиза, би трябвало да се види какво може да е.nikdel, дръж ме в течение за развоя на нещата при теб. Тия дни ще намеря време да я закачат някъде...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
и аз съм забелязал нещо токова...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Аз още в самото начало ви споделих моята сага с загубата на налягане в горивната система.
Причините мохат да бъдат няколко. Имжектор/и, клапан или бензинова помпа.
Попаднах на сервизен мануал как да се тества системата.
Системата при запален двигател трябва да е от 3 до 3,5 бара. След като изгасиш двигателя трябва в рамките на 5 минути да не спада под 1 1,5 бара.
Манометъра се закача с тройник на входа преди рейката.
Бензиновата помпа винаги тръгва след един оборот на коляновия вал. Просто проблема идва от загуба на налягане.
Моята сега в жегите на кратки разтояния от 10 20 км няма проблем. Покарам ли я 50 60 км следващото палене е с по- дълго въртене на стартера, но нямам нестабилен старт на двигателя. Просто време и трябва да запали. Явно при мен и някой инжектор/и пикая и спада налягането при яко напечен мотор и рейка.
Причините мохат да бъдат няколко. Имжектор/и, клапан или бензинова помпа.
Попаднах на сервизен мануал как да се тества системата.
Системата при запален двигател трябва да е от 3 до 3,5 бара. След като изгасиш двигателя трябва в рамките на 5 минути да не спада под 1 1,5 бара.
Манометъра се закача с тройник на входа преди рейката.
Бензиновата помпа винаги тръгва след един оборот на коляновия вал. Просто проблема идва от загуба на налягане.
Моята сега в жегите на кратки разтояния от 10 20 км няма проблем. Покарам ли я 50 60 км следващото палене е с по- дълго въртене на стартера, но нямам нестабилен старт на двигателя. Просто време и трябва да запали. Явно при мен и някой инжектор/и пикая и спада налягането при яко напечен мотор и рейка.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
някак си по-логично ми звучи...
ако е бензиновата помпа проблема би трябвало да го има не само при студент старт... оборотите ще играят и при топъл двигател между запалванията...
благодаря за инфото dokkito, би ли пуснал на ЛС да го разгледам този мануал...
Явно този случай ще действаме на принципа проба грешка, един приятел имаше рейка с инжектори като моите, ако не ги е разкарал, може и да имам шанс да тествам...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
При изправна система не губи налягане повече от една седмица. Бях свалил кормилната рейка за ремонт и след една седмица реших на първо палене да въртя на стартер известно време, за да се напълни хидравличната помпа и рейка. Съответно спрях бензиновата помпа. При първото завъртане на стартера двигателя запали за малко с остатъчното налягане в горивната система и загасна.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
http://toyota-omg.ru/11_toplivo/toplivn ... emaya.html
Тук намерих информацията.
Тук намерих информацията.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Не казвам, че е грешна, то си пише1,5 бара или повече.
Може би в моя случай колата е работила последно в студено време, а първото палене след това да е било на по-топло. Бензина мисля доста променя обема си от температурата.
Може би в моя случай колата е работила последно в студено време, а първото палене след това да е било на по-топло. Бензина мисля доста променя обема си от температурата.

Carina E 4AFE LB 1992
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Feedback, тия дни стана жега... две сутрини подред проблема си е същия, но като я оставя цял ден да я пече слънцето пред офиса, паля и притрисане няма.
Ще следя състояние и в края на месеца влизам в бокса по този и още някой други въпроси.
Живи и здрави!
Ще следя състояние и в края на месеца влизам в бокса по този и още някой други въпроси.
Живи и здрави!
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Здравей колега.
Аз имах същия проблем с едно служебно мицубиши.
В началото проблемът беше малък като при тебе, но с времето стана по-зле.
В крайна сметка я оставих на газаджиите да я запалят на студен двигател и да проверят дали не е от газовото.
Смениха кабели към бензиновите инжектори( били ги барали заради газовото. Май режат една от веригите, не му разбирам честно казано) Всичко се оправи.
При теб най-вероятно е същото. Ако от форума има хора, които разбират от монтирането на ГИ, нека споделят как точно се преработват тези кабели.
Отиди при кадърен газаджия.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Привет, колега. Ако е от върпосните кабели, проблема не трябва ли да се проявявя независимо от това дали колата е загряла или не... както може би и в един момент падане на оборотите при движение, може би дори прекъсване... Не знам дали си прочел обстойно цялата тема, но при мен се проявява само при студен старт, дори нещо повече, когато колата цял ден я пече слънцето и я запаля, не се проявява.... Развръзка се да имам някаква по темата в края на месеца. Ще пиша допълнително. Благодаря все пак за мнението!chukich написа: ↑09 Юли 2018 13:59Здравей колега.
Аз имах същия проблем с едно служебно мицубиши.
В началото проблемът беше малък като при тебе, но с времето стана по-зле.
В крайна сметка я оставих на газаджиите да я запалят на студен двигател и да проверят дали не е от газовото.
Смениха кабели към бензиновите инжектори( били ги барали заради газовото. Май режат една от веригите, не му разбирам честно казано) Всичко се оправи.
При теб най-вероятно е същото. Ако от форума има хора, които разбират от монтирането на ГИ, нека споделят как точно се преработват тези кабели.
Отиди при кадърен газаджия.
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Пак повтарям, че всичко беше едно към едно както ти си го описал при тебе. И аз като тебе си мислех за помпа, инжектори и т.н. , но понякога проблемът е много по-елементарен отколкото си мислим.
Вече както ти си прецениш... колата си е твоя..

RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Както казах колега, Благодаря за мнението! Ще го имам в предвид и това, когато му дойде времето (края на месеца). Просто разсъждавам на глас...
Благодаря още веднъж!
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
iakrastev
Здравей, има ли някакво развитие ?
Здравей, има ли някакво развитие ?
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта