
Чета доста за Yokohama Geolаndar, Pirelli Scorpion STR и др., но като че ли все повече се обърквам...

Мнение от platinius » 01 Юни 2018 09:42
platinius
Мнение от Kiki » 01 Юни 2018 10:19
4х4 си е предимство при потегляне, ама при спиране зимната гума е незаменима.
Kiki
Мнение от slowtraveler » 01 Юни 2018 10:26
slowtraveler
Мнение от jim_beam » 01 Юни 2018 10:31
jim_beam
Мнение от chukich » 05 Юни 2018 13:52
chukich
Kiki
Мнение от chukich » 05 Юни 2018 16:19
chukich
Мнение от slowtraveler » 05 Юни 2018 17:01
slowtraveler
Мнение от frontgnom » 06 Юни 2018 13:12
frontgnom
Мнение от jim_beam » 06 Юни 2018 17:20
jim_beam
Мнение от baba_metca » 07 Юни 2018 21:45
baba_metca
Мнение от veso_hds » 07 Юни 2018 21:52
Прав си.Девета година си карам равката само с всесезонни гуми,но зимно време въртя не повече от 2000км. и то основно покрай морето.Преценил съм,че просто нямам нужда от два комплекта гуми.baba_metca написа: ↑07 Юни 2018 21:45
Тук може би единствено покрай морето ще става за всесезонни гуми, но тъй като не съм от региона само мога да предполагам.
veso_hds
Мнение от nowyaris » 08 Юни 2018 15:55
Чак пък толкова.....jim_beam написа: ↑06 Юни 2018 17:20 Проблема не е при изкачването, а надолу и когато трябва да спреш, като се утъпче снега и се заледи също! Затова в Австрия на проходите при снеговалеж се слага табела задължително с вериги, няма 4х4, 5х5, зимни или АТР. Опасно е, минавал съм и без с Геоландъра, но не беше весело надолу. Е, трябва да добавя, че Шипка е малък хълм в сравнение с тукашните денивелации.
nowyaris
Мнение от boyanmt » 18 Юли 2018 07:19
boyanmt
Мнение от Kiki » 18 Юли 2018 08:01
Kiki
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта