
недозавиване-как да го преборя???
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Che to tvoq Zelencuk ne beshe li 850 kila ,deleno na 4 mai idva kym 200 - che to naprao 4 kantara ot bitaka cha stanat perfektno bredimd00d написа:Става бе, само трябва да е за някви така по едри зеленчуци.LordDigital написа:Tva zvuci Comlicated ... sys 4 kantara ot plot&zelenchici-te ne stava li? ;)dimd00d написа:А като стана въпрос за окачвания, в София има ли везна за corner weighting?


Осра и тая темаLordDigital написа:Che to tvoq Zelencuk ne beshe li 850 kila ,deleno na 4 mai idva kym 200 - che to naprao 4 kantara ot bitaka cha stanat perfektno bredimd00d написа:Става бе, само трябва да е за някви така по едри зеленчуци.LordDigital написа:
Tva zvuci Comlicated ... sys 4 kantara ot plot&zelenchici-te ne stava li? ;)

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Znam che Ivo cha mi prosti ,i che moderatorite sa milostividimd00d написа:Осра и тая темаLordDigital написа:Che to tvoq Zelencuk ne beshe li 850 kila ,deleno na 4 mai idva kym 200 - che to naprao 4 kantara ot bitaka cha stanat perfektno bredimd00d написа:
Става бе, само трябва да е за някви така по едри зеленчуци.


-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
като се сложат фланци и се разшири стъпката, се променят основнни параметри на колата - променя се отношението надлъжен/напречен баланс - колата става по-"квадратна" и съответно задницата и предницата се въртят по-лесно спрямо централната ос. но дефакто изобщо не се знае какъв ще е резултатът, може да има първоначално недозавиване и впоследствие презавиване. това е само вариант за проба ако изпаднат евтини фланци, по принцип се прави когато е наред окачването
status: за БАН
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
идеята ми бе6е да и регулирам предницата защото сега ми износва гумите отвътре мисля 4е е отворворена и 4е камбъра не е наред ще видим следващата седмица ще я регулирам и ще сменя гумите да видим дали ще се подобри
ина4е като завивам с пълен волан се усеща все едно 4е се вла4и едната гума
дано да сте ме разбрали какво имам впредвид
ина4е като завивам с пълен волан се усеща все едно 4е се вла4и едната гума
дано да сте ме разбрали какво имам впредвид
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Що от вътрешната?Japanese_fever написа:Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber) pri duluk ovalen zavoi vun6nata guma 6te se natiska ot centrobejnata sila(G force) i 6te stupva s pove4e povurhnost, a vutre6nata 6te kontaktuva samo s vutre6niq rub i osven, 4e 6te se iznosva mnogo uskoreno, 6te sviri i nqma da im adobro sceplenie.dimd00d написа:Що от вътрешната?Japanese_fever написа:Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
Kazvam go ot opit za6toto na men kato mi be6e kolata s negativen cabmber mi svire6e vutr6nata guma i e lgi4no. To4no ot vutre6nata strana se bqha iznosili gumite.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Load transfera навън ми е ясен (посоката му няма значение от това дали предницата е отворена или затворена)Japanese_fever написа:6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber) pri duluk ovalen zavoi vun6nata guma 6te se natiska ot centrobejnata sila(G force) i 6te stupva s pove4e povurhnost, a vutre6nata 6te kontaktuva samo s vutre6niq rub i osven, 4e 6te se iznosva mnogo uskoreno, 6te sviri i nqma da im adobro sceplenie.dimd00d написа:Що от вътрешната?Japanese_fever написа:Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
Kazvam go ot opit za6toto na men kato mi be6e kolata s negativen cabmber mi svire6e vutr6nata guma i e lgi4no. To4no ot vutre6nata strana se bqha iznosili gumite.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта