Нищо - както при всеки нов автомобил се оглеждай и ослушвай...
Следи много внимателно и достатъчно често охладителна течност, масло, и температура при експлоатацията му...
Поне докато не се убедиш, че всичко е нормално - т.е. охладителната течност си се покачва и смъква като ниво, но си се държи в нормалните граници.. Същото и за маслото и температурата на ДВГ..
Чак след като се убедиш, че няма загуби на течност или анормална температура, можеш леко да се поуспокоиш

А парата или пушека - ако е пара - няма проблем.. Ако е пушек - може да е заради горене на масло - ще го хванеш по нивото... Или пробив на гарнитура - също ще го хванеш по нивото и евентуално - загряване на ДВГ...
Или пък поизносена дюза - ще я хванеш по параметрите на дюзата

Т.е. - огледай се, ослушай се, и ако не идва влак - премини (ама без да се филмираш излишно

)