
Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи
Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи

Toyota corolla D4D 2.0 116ph
Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи
https://youtu.be/825jeXLs4RM
От този клип ми стана ясно че е EGR, въпросът е като е шунтиран пречи ли с нещо на двигателя.
От този клип ми стана ясно че е EGR, въпросът е като е шунтиран пречи ли с нещо на двигателя.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph
Тойота Корола d4d 2000,116ph въпрос за запушени маркучи
Ето така си отговарям и на втората част на въпроса
Чрез подаване на по-ниска концентрация на кислород в димните газове при дизеловите EGR системи, се постига по-ниска температура на горене и намаляване на емисиите на NOx. Това прави горенето по-малко ефективно, компрометира икономията на гориво и мощност. Нормално "сухия" прием в системата на дизеловия двигател, сега е обект на замърсяване от сажди, неизгоряло гориво и масло в EGR кръгът, което има малък ефект върху въздушния поток, обаче, когато се комбинира с маслените пари от PCV системата, води до натрупване на лепкав катран в смукателния колектор и клапаните. ЕГР системата също води до проблеми с компоненти като вихрови клапи, дюзи, клапани. Дизеловия EGR също увеличава производството на сажди, въпреки че това е маскирано в САЩ (Вече и в Европа) от едновременното въвеждане на филтър за твърди частици. EGR системите могат също така да добавят абразивни замърсители и увеличават киселинността на маслото, което от своя страна намалява дълголетието на двигателя .
Въпреки, че производителите на двигатели са отказали да огласят подробности за ефекта на EGR за икономия на гориво, правилниците от СИП 2002, които доведоха до въвеждането на охлаждане в EGR са свързани с намаляване на ефективността на двигателя с 3%, запазва се тенденция от 0.5% годишно увеличение.За 10 години на теория само заради наличието на EGR се намалява ефективността на двигателя с 8% при максимални обороти.При ниски обороти и максимално отворена EGR система тези стойности се увеличават до 30%.
В заключение EGR системата има отношение към екологията, което е обратно пропорционално на ефективността на двигателя и разхода на гориво.
Чрез подаване на по-ниска концентрация на кислород в димните газове при дизеловите EGR системи, се постига по-ниска температура на горене и намаляване на емисиите на NOx. Това прави горенето по-малко ефективно, компрометира икономията на гориво и мощност. Нормално "сухия" прием в системата на дизеловия двигател, сега е обект на замърсяване от сажди, неизгоряло гориво и масло в EGR кръгът, което има малък ефект върху въздушния поток, обаче, когато се комбинира с маслените пари от PCV системата, води до натрупване на лепкав катран в смукателния колектор и клапаните. ЕГР системата също води до проблеми с компоненти като вихрови клапи, дюзи, клапани. Дизеловия EGR също увеличава производството на сажди, въпреки че това е маскирано в САЩ (Вече и в Европа) от едновременното въвеждане на филтър за твърди частици. EGR системите могат също така да добавят абразивни замърсители и увеличават киселинността на маслото, което от своя страна намалява дълголетието на двигателя .
Въпреки, че производителите на двигатели са отказали да огласят подробности за ефекта на EGR за икономия на гориво, правилниците от СИП 2002, които доведоха до въвеждането на охлаждане в EGR са свързани с намаляване на ефективността на двигателя с 3%, запазва се тенденция от 0.5% годишно увеличение.За 10 години на теория само заради наличието на EGR се намалява ефективността на двигателя с 8% при максимални обороти.При ниски обороти и максимално отворена EGR система тези стойности се увеличават до 30%.
В заключение EGR системата има отношение към екологията, което е обратно пропорционално на ефективността на двигателя и разхода на гориво.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта