Мерси за отговорите!
Понеже съм карал предимно френски коли и съм бил свидетел на какви ли не феномени, реших да проверя дали от към токовете всичко е наред, и се оказах на много прав път!
"Проблемът" бе решен по следния начин: Забелязах, че при включен например ляв мигач, десните габаритни светлини отзад също премигват, както и обратното - на десен мигач - левите габарити премигват. Предните пък въобще ги нямаше! Проверих първо предните крушки директно на акумолатора - бяха наред. После отворих бушонните табла и намерих 1 седящ забит накриво от едната страна във вътрешното табло (най-горен, най-ляв) не-изгорял напълно, но с вътрешен нагар. Като го четох с мултицета, горката машинка се побърка! Както и да е, смених го и неочаквано покрай направията на габаритите - Тойотата стана Ситроен
Кутията взе да работи точно както ESG6-то - можеш да си превключваш между скоростите без да се натиска спирачка; не потегля сама, без да се подава газ и т.н.
Започвам да си мисля, че тези тойоти са ги взаимствали от французите от към ел-инсталация. Един изгорял габарит на С4-ката ме е вкарвал в такива филми, че ви е слаба фантазията!
А относно Transmision control модула, детайлите (ако вече е от значение) са:
TOYOTA 89530-12211
AISIN 324811-10761
Има ли нещо, което може да им се прави превантивно, за да се избегнат кошмарите с тези кутии или просто си караш и подсвиркваш докато те остави някъде на пътя?
Например аз като скапах актуатора на Ситроена и си взех Пежо, ме посъветваха винаги да я оставям на свободна с ръчна спирачка, вместо на скорост.
Резултатът (за сега) са 78000 безпроблемни километри от мен + 105000 от фирмата, от която я откупих. Важи ли същото при Тойотата?