
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Последно промяна от valen79 на 24 Мар 2018 16:59, променено общо 1 път.
Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей, а как да направим обратното. Мен най-ме дразни когато от 2 предавка сменя на първа и винаги на около 20 км час. Може ли по някакъв начин да се регулира да смена от 2-ра на първа примерно на 10 км вчас или това си е заложено в компа на скоростната кутия? Благодаря!mfandakov написа: Ако искате да сменя по рано,направете следното карайте в Е режим и когато искате да смени предавката преминете бързо в М и чукнете + после пак в Е.
Блока запомня тези обороти на двигателя за базови и започва с времето да сменя на съответната предавка при тези обороти на които сте направили.
И гледайте да не сте в ЕS режим.
Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мисля,че това не можещ да го промениш. Надолу ги сваля по друг алгоритъм.
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Явно имате агресивен стил на каране,за това се получава и това .
Само и единствено може да се калибрира при регрес от 2 на 1 скорост.
Иначе може да се калибрират всички скорости във възходящ ред.
При теб това може да се случи само след напълно обновяване на блока,и след това калибриране на скоростите във възходящ ред,и на края при свалянето може да се калибрира само скоростта от 2 на 1.Но аз след толкова опити никога не съм достигал от втора да сваля на първа при 10км,най ниската скорост е около 15км.
Обаче аз не ти препоръчвам това да го правиш защото рано или късно пак ще стигнеш до свалянето на 2/1 при 20км.
Стил на каране.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Колеги, имам питане! Понякога, не винаги, като вкарам задна светва N /свободна/и премигва 1 -2 пъти и чак тогава зацепва на задна. Интервалът е 1-2 секунди. Това нормално ли е? Преди 1.5 години ми обслужиха актуатора за съединителя, защото придърпваше при потегляне много подскачаше, втулките и лагерите бяха разбити. От тогава нямам проблеми, само този със задната. Трябва ли да обслужа и другия актуатор и възможно ли е да е от там проблема? Забравих да спомена ,че преди 3 години смених съединителя, защото както си карах светна N и изключи от скорост и започна да мига със свуков сигнал. Може ли съединителя да се износи за 50000 км? Колата е Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с, 2005 година, ввти с ММТ кутия. Съжалявам за объркващите въпроси, но приемам всякакви коментари и ще съм ви благодарен за отделеното време и съвети!
П.С. не искам да се занимавам с ТМ - Бургас, защото когато отидох там в началото с проблемите си ми искаха 3000 лв. за комп. на скоростната кутия, 1250 лв. за съединител и 700 лв. за актуатор и към 85 лв. на час за труд . Близо 5 к в лв. Сами си правете изводи дали това е нормално за една стара кола, нещо политиката им е объркана, но това е друга тема!
Поздрави!
П.С. не искам да се занимавам с ТМ - Бургас, защото когато отидох там в началото с проблемите си ми искаха 3000 лв. за комп. на скоростната кутия, 1250 лв. за съединител и 700 лв. за актуатор и към 85 лв. на час за труд . Близо 5 к в лв. Сами си правете изводи дали това е нормално за една стара кола, нещо политиката им е объркана, но това е друга тема!
Поздрави!

Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Не пипай актуатора на скоростите,за задна изчаквай известно време след изключване от Е и тогава давай задна.
Смени маслото на скоростите с правилното ,направи правилните настройки на актуатора на съединителя.
Колкото до съединителя,добър диагностик може да види колко зъба са прещракали на притискателният диск,или да се пробва да предизвика прещракване .Ако не се получи може и да са минали всички,но и това не означава че съединителя е за смяна.И след последният зъб има около 10 К км.
Смени маслото на скоростите с правилното ,направи правилните настройки на актуатора на съединителя.
Колкото до съединителя,добър диагностик може да види колко зъба са прещракали на притискателният диск,или да се пробва да предизвика прещракване .Ако не се получи може и да са минали всички,но и това не означава че съединителя е за смяна.И след последният зъб има около 10 К км.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря, колега!mfandakov написа: Не пипай актуатора на скоростите,за задна изчаквай известно време след изключване от Е и тогава давай задна.
Смени маслото на скоростите с правилното ,направи правилните настройки на актуатора на съединителя.
Колкото до съединителя,добър диагностик може да види колко зъба са прещракали на притискателният диск,или да се пробва да предизвика прещракване .Ако не се получи може и да са минали всички,но и това не означава че съединителя е за смяна.И след последният зъб има около 10 К км.
Пробвал съм и с изчакване, но пак го прави, а и като правиш маневри и бързаш защото те чакат другите автомобили е много неприятно да ти мига свободна N докато зацепи задна R и то за 2 секунди!
А по принцип и при другите ММТ -та ли е така или си е при мен проблема?

Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Много са факторите за закъснението на задната скорост,включително и в самата кутия.
На определени коли го има този проблем.Много обяснение е и не ми се разтяга сега тук.
На определени коли го има този проблем.Много обяснение е и не ми се разтяга сега тук.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Днес колата ми влезе в сервиза на ТМ Ауто. След кратка диагностика, равносметката е следната: смяна на съединител, смяна на моторче на актуатора на скоростите,обучение на ММТ, смяна на масло на скоростите и двигателя. Всичко това по някава програма "Кампания 5+" (части, консумативи и труд ) = 1570 лева с ДДС. След 4 дни трябва да е готова.
За информация към колгата valen79. Говорих с монтьора който гледа и ще прави колата ми, относно това колко ще изкара новия съединител. При положение че се кара 90% градско би трбвало да ми изкара над 100 хиляди. Според монтьора имало значение дали е оргинален съединителя или не е. Неоргиналните изкарвали доста по-малко.Дали е така това могат да кажат колеги с по-голям опит от мен. Относно цените - да не би да са с вкючен труд щото 1250 лв. ми се струва скъпо за съединител. За мойта кола съединителя ( 31250-19076 ) в toyodiy.com струва 358 евро и горе-долу толкова ще ми излезе и на мен. За труда ми взимат 400 кинта, което за фирмен сервиз, мисля че е нормално.
За информация към колгата valen79. Говорих с монтьора който гледа и ще прави колата ми, относно това колко ще изкара новия съединител. При положение че се кара 90% градско би трбвало да ми изкара над 100 хиляди. Според монтьора имало значение дали е оргинален съединителя или не е. Неоргиналните изкарвали доста по-малко.Дали е така това могат да кажат колеги с по-голям опит от мен. Относно цените - да не би да са с вкючен труд щото 1250 лв. ми се струва скъпо за съединител. За мойта кола съединителя ( 31250-19076 ) в toyodiy.com струва 358 евро и горе-долу толкова ще ми излезе и на мен. За труда ми взимат 400 кинта, което за фирмен сервиз, мисля че е нормално.
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i MMT, 2007 - ОТКРАДНАТА
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Разбрам, искам да знам дали да си карам така и да не се притеснявам, че може да ме остави на пътя или да предприема ремонт?
Благодаря!
Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря за уточнението!popart написа: Днес колата ми влезе в сервиза на ТМ Ауто. След кратка диагностика, равносметката е следната: смяна на съединител, смяна на моторче на актуатора на скоростите,обучение на ММТ, смяна на масло на скоростите и двигателя. Всичко това по някава програма "Кампания 5+" (части, консумативи и труд ) = 1570 лева с ДДС. След 4 дни трябва да е готова.
За информация към колгата valen79. Говорих с монтьора който гледа и ще прави колата ми, относно това колко ще изкара новия съединител. При положение че се кара 90% градско би трбвало да ми изкара над 100 хиляди. Според монтьора имало значение дали е оргинален съединителя или не е. Неоргиналните изкарвали доста по-малко.Дали е така това могат да кажат колеги с по-голям опит от мен. Относно цените - да не би да са с вкючен труд щото 1250 лв. ми се струва скъпо за съединител. За мойта кола съединителя ( 31250-19076 ) в toyodiy.com струва 358 евро и горе-долу толкова ще ми излезе и на мен. За труда ми взимат 400 кинта, което за фирмен сервиз, мисля че е нормално.
По-добре звучи от това което ми казаха на мен. А твоята не е версо, а корола 2007 г. така ли?
Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i MMT, 2007 - ОТКРАДНАТА
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ок. Като я направят и я покараш, драсни два реда да си сверим часовнците!

Тойота Корола Версо 1.8, 129 к.с 2005 г. с ММТ кутия
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост