Не съм съгласен.Svetlix написа:От където и да го налееш не е проблем.
.................
Вече по разширителния съд си следиш нивото ...
Coolant (Антифриз) - допълване
I az slagam veto:))).jamie написа:Не съм съгласен.Svetlix написа:От където и да го налееш не е проблем.
.................
Вече по разширителния съд си следиш нивото ...
Tiq djachi ich ne sa na principa na skachenite sydowe (da gi e*a s izwinenie) i kolko narod se lyje da gleda gore prosto ne e werno.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Stiga ue, kakva e taq odiseq za antifriza?!?
Doliva6 ot kapa4kata, ako e nujno.
Sled tova naliva6 v raz6iritelniq sud do MAX. i pei surce.
Nad max ima dostatu4no mqsto sled kato zagree da ne prelee, puk dori i da prelee ot raz. sud big deal.

Doliva6 ot kapa4kata, ako e nujno.
Sled tova naliva6 v raz6iritelniq sud do MAX. i pei surce.
Nad max ima dostatu4no mqsto sled kato zagree da ne prelee, puk dori i da prelee ot raz. sud big deal.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Da to4no tova se opitvah da obqsnq s predniq si post.jamie написа:Така е при системите с капачка на радиатора. Особеното е че трябва да наливаш в радиатора и в разширителния съд ОТДЕЛНО. Ако наливаш само в разширителния - може да се окаже че в радиатора не е било достатъчно.
Pi6e go v owner's manual na vsqka kola ...


2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Нормално да не си ... така съм го и написалjamie написа:Не съм съгласен.Svetlix написа:От където и да го налееш не е проблем.
.................
Вече по разширителния съд си следиш нивото ...

Наливаш от капачката на радиатора както се казва "с връх". За всеки случай проверяваш дали е обезвъздушена добре цялата система. Като изстине колата следиш нивото си в разширителния съд.
При някои автомобили като наливаш само в разширителния съд и го изхвърля. Затова предполагам не си се съгласил по-горе. Прав си Peace!Така е при системите с капачка на радиатора. Особеното е че трябва да наливаш в радиатора и в разширителния съд ОТДЕЛНО. Ако наливаш само в разширителния - може да се окаже че в радиатора не е било достатъчно.
Така, ами днеска проверявахме нивата - всичко е ок, до горе. С други думи - в сервиза са ме излъгали. Пробвали са да видят дали могат да ме изпляскат с 6$ ей така от нищото. Духачи.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Е, поне знам как се прави както трябва вече ;) Има няква полза за мен темата 

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Ne. Ne se syglasih s tova che sledeneto po razshiritelnia syd dava informacia kolko e v radiatora. Moje da imash v razshiritelnia - a da niamash v radiatora (otnasia se samo za sistemi s kapachka i na radiatora).Svetlix написа:Нормално да не си ... така съм го и написалjamie написа:Не съм съгласен.Svetlix написа:От където и да го налееш не е проблем.
.................
Вече по разширителния съд си следиш нивото ...![]()
Наливаш от капачката на радиатора както се казва "с връх". За всеки случай проверяваш дали е обезвъздушена добре цялата система. Като изстине колата следиш нивото си в разширителния съд.
При някои автомобили като наливаш само в разширителния съд и го изхвърля. Затова предполагам не си се съгласил по-горе. Прав си Peace!Така е при системите с капачка на радиатора. Особеното е че трябва да наливаш в радиатора и в разширителния съд ОТДЕЛНО. Ако наливаш само в разширителния - може да се окаже че в радиатора не е било достатъчно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта