Виене на турбината
Виене на турбината
Здравейте, колеги,
модераторите да ме извиняват ако вече има подобна тема, но за времето през което търсех нещо по моя проблем така и не открих нищо!
Преди близо 2 месеца ( към 16-и януари ) пътувах по магистралата със 140 на круиз контрол и изведнъж автомобилът заби муцуната свали на 80км/час и на таблото се появиха "любимите" лампи, чек енджин, VSC off и другата там която светва в комплект с втората спомената. Та влязох в някакъв английски форум и набързо се ориентирах, че откача ли акумулатора занулявам грешките и "продължавам напред". След това никакви проблеми. Малко след това почна да ме гложди този проблем, какво го е предизвикало. Помислих си, да не би от добавка, която бях сложил. Отидох да си сменя маслото и казах за проблема. Не стана ясно какво как, но майсторът ми каза, че една скоба стягаща маркучът, който излиза от въздушния филтър и отива към турбината е откопчана и вероятната причина за грешка по време на път би трябвало да е тази. Захвана скобата и ме изпрати като ме посъветва да направя диагностика. След близо два три дни дали заради тиха музика или друго ми направи впечатление, че нещо вие. На ниските обороти и като подавам газ. Отидох пак при моя майстор, който ми каза, че не чува нищо нередно, но че въпросната скоба пак е откопчана. Предложи да я сменим направо с нова и пак ми напомни за диагностиката. Отидох на в Спекта Бургас, оттам ми казаха, че онази същата скоба е излязла и, че не е оригинална, а е сменяна, и че вероятно поради смяна на масло еди къде си се е стигнало до тази неглижирана грешка с въпросната скоба, което пък е предизвикало изпадането на някакво уплътнение стоящо между маркуча на въздушния филтър и турбината. Проблем с турбината нямало, а проблемът бил в това въпросно уплътнение. От него шумяло и виело и съм можел да карам така освен ако не искам да дам едни 150 лв за комплект маркуч и уплътнение понеже само второто не се предлагало. Без да се впускам в подробности за това къде е добре да се сменя масло и толкова ли е наложително да се обърнеш към оторизиран сервиз си излязох. Казаха ми, че има и друг различен проблем, който ще опиша в друга тема освен ако не открия подобна. Така! Идеята ми е, някой знае ли го това уплътнение какво аджеба представлява и може ли да се намери или да вадя 3 Пенчо Славейков-а и да пляскам с ръце?
Ще съм много благодарен някой да ме насочи в правилната посока.
модераторите да ме извиняват ако вече има подобна тема, но за времето през което търсех нещо по моя проблем така и не открих нищо!
Преди близо 2 месеца ( към 16-и януари ) пътувах по магистралата със 140 на круиз контрол и изведнъж автомобилът заби муцуната свали на 80км/час и на таблото се появиха "любимите" лампи, чек енджин, VSC off и другата там която светва в комплект с втората спомената. Та влязох в някакъв английски форум и набързо се ориентирах, че откача ли акумулатора занулявам грешките и "продължавам напред". След това никакви проблеми. Малко след това почна да ме гложди този проблем, какво го е предизвикало. Помислих си, да не би от добавка, която бях сложил. Отидох да си сменя маслото и казах за проблема. Не стана ясно какво как, но майсторът ми каза, че една скоба стягаща маркучът, който излиза от въздушния филтър и отива към турбината е откопчана и вероятната причина за грешка по време на път би трябвало да е тази. Захвана скобата и ме изпрати като ме посъветва да направя диагностика. След близо два три дни дали заради тиха музика или друго ми направи впечатление, че нещо вие. На ниските обороти и като подавам газ. Отидох пак при моя майстор, който ми каза, че не чува нищо нередно, но че въпросната скоба пак е откопчана. Предложи да я сменим направо с нова и пак ми напомни за диагностиката. Отидох на в Спекта Бургас, оттам ми казаха, че онази същата скоба е излязла и, че не е оригинална, а е сменяна, и че вероятно поради смяна на масло еди къде си се е стигнало до тази неглижирана грешка с въпросната скоба, което пък е предизвикало изпадането на някакво уплътнение стоящо между маркуча на въздушния филтър и турбината. Проблем с турбината нямало, а проблемът бил в това въпросно уплътнение. От него шумяло и виело и съм можел да карам така освен ако не искам да дам едни 150 лв за комплект маркуч и уплътнение понеже само второто не се предлагало. Без да се впускам в подробности за това къде е добре да се сменя масло и толкова ли е наложително да се обърнеш към оторизиран сервиз си излязох. Казаха ми, че има и друг различен проблем, който ще опиша в друга тема освен ако не открия подобна. Така! Идеята ми е, някой знае ли го това уплътнение какво аджеба представлява и може ли да се намери или да вадя 3 Пенчо Славейков-а и да пляскам с ръце?
Ще съм много благодарен някой да ме насочи в правилната посока.
"Желанието да се изкажем е почти винаги по-силно от желанието да научим нещо"
Виене на турбината
Забравих да кажа, D4D 2.2 150кс 2006 година
"Желанието да се изкажем е почти винаги по-силно от желанието да научим нещо"
Виене на турбината
Здравейте колеги
Имам подобен проблем като горно споменатия
Сменихме гарнитура на главата и след това се появи следния проблем :
1-Чувам турбината как вие като се вклучи, на моменти прекъсва и се губи мощност (преди да се отвори двигателя нямаше подобен проблем)
2-след 100-тина км. каранe с този проблем светнаха Check engine , trf off , vsc
Възможни причини?
ако някой се е натъкнал на подобен проблем нека да сподели моля...
двигател 2.2 d-4d 136hp 2ad-ftv
Имам подобен проблем като горно споменатия
Сменихме гарнитура на главата и след това се появи следния проблем :
1-Чувам турбината как вие като се вклучи, на моменти прекъсва и се губи мощност (преди да се отвори двигателя нямаше подобен проблем)
2-след 100-тина км. каранe с този проблем светнаха Check engine , trf off , vsc
Възможни причини?
ако някой се е натъкнал на подобен проблем нека да сподели моля...
двигател 2.2 d-4d 136hp 2ad-ftv
Виене на турбината
Буст сензор,букса и маркуче към сензора.Има и филтърче.Актуатор турбина,геометрия, също и мръсен дебитомер или егр.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Виене на турбината
Ако някой е спал и онова уплътнение е засмукано в турбото, направо сваляй турбина.
Виене на турбината
Здравейте колеги
днес прегледах колата за букси сензори и тн.
и видях че едно маркуче не е на мястото си (за какво служи то?)
може ли проблема да е от това снимка:

днес прегледах колата за букси сензори и тн.
и видях че едно маркуче не е на мястото си (за какво служи то?)
може ли проблема да е от това снимка:

Последно промяна от Akima на 23 Мар 2018 15:14, променено общо 1 път.
Причина: Оправена снимка/линк.
Причина: Оправена снимка/линк.
Виене на турбината
А имали вероятност, поради факта че има проблем в турбото от само себеси това маркуче да е излезнало от мястото си ?
п.п
Преди ремонта на гарнитуата на главата ,смениха термостата .понеже е на кофти място се наложи да искарат и охлаждащите перки на радиатора , и на тях имаше от долната страна една тънка метална тръба ,и на двата и края подобно маркучета,при монтирането на перките почти съм сигурен че не можаха да ги сложат на местата им . и те ли са част от тая връзка? и за какво служи това?
п.п
Преди ремонта на гарнитуата на главата ,смениха термостата .понеже е на кофти място се наложи да искарат и охлаждащите перки на радиатора , и на тях имаше от долната страна една тънка метална тръба ,и на двата и края подобно маркучета,при монтирането на перките почти съм сигурен че не можаха да ги сложат на местата им . и те ли са част от тая връзка? и за какво служи това?
Виене на турбината
Както каза Механика ти е провървяло.gonzo79 написа: А имали вероятност, поради факта че има проблем в турбото от само себеси това маркуче да е излезнало от мястото си ?
п.п
Преди ремонта на гарнитуата на главата ,смениха термостата .понеже е на кофти място се наложи да искарат и охлаждащите перки на радиатора , и на тях имаше от долната страна една тънка метална тръба ,и на двата и края подобно маркучета,при монтирането на перките почти съм сигурен че не можаха да ги сложат на местата им . и те ли са част от тая връзка? и за какво служи това?
Очакваме след като съединиш маркучето дали пак ще го " изплюе " и тогава ще излезе отговора на въпроса ти.Нали.Все пак твърдиш че има проблем с турбото.
Относно послеписа ,не се разбира ясно.Снимка има ли?
Виене на турбината
Здравейте
Днес бях на сервиз и на диагностиката излиза: DPF
Може ли този маркуч да е "изплют" поради запушен DPF ?
Днес бях на сервиз и на диагностиката излиза: DPF
Може ли този маркуч да е "изплют" поради запушен DPF ?
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Виене на турбината
Здравейте, да използвам темата, за да попитам какви са ви мненията от видяното по-точно от чутото в този клип: https://youtu.be/wPw83a4G9eo
?
Клипът не мой, но абсолютно същото и при мен, между 1500-2000 об. При рязко натискане и отпускане на газта, най-добре се чува, все едно изпуска клапан. Колата върви и гори нормално, по-принц нямам оплаквания, само ме притеснява, че е по-шумна.
Предварително изказвам благодарност към мехаННика, ако може да даде мнение, а и разбира се към всички останали колеги.
?
Клипът не мой, но абсолютно същото и при мен, между 1500-2000 об. При рязко натискане и отпускане на газта, най-добре се чува, все едно изпуска клапан. Колата върви и гори нормално, по-принц нямам оплаквания, само ме притеснява, че е по-шумна.
Предварително изказвам благодарност към мехаННика, ако може да даде мнение, а и разбира се към всички останали колеги.
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
Виене на турбината
Няма повод за притеснение.Просто дизайн на Тойота.Караш така докато спре да върви
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Виене на турбината
Старая се да не обръщам внимание.., обаче..., все се услушвам като мине някоя дизелова тойота да чуя как бръмчи 
Просто ми е по-шумна от нормалното.

Просто ми е по-шумна от нормалното.
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта