Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Възможно е и акумулаторчето да е зле... Натискай ги...
Пусни им писмо на Тойота Болканс, като ги предупреди, че ще бъдеш принуден да се обърнеш към КЗП и нагоре по стълбицата на Тойота...
Пусни им писмо на Тойота Болканс, като ги предупреди, че ще бъдеш принуден да се обърнеш към КЗП и нагоре по стълбицата на Тойота...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Aко колата се води на фирма КЗП, няма да помогне.
Трябва натискане, по принцип след всяко влизане в сервиз се обаждат от Тойота, там също хубаво трябва да ги насолиш

Колега dio_fan, какво стана с тяхното твърдение, че колата има завишена консумация в покой, объркали ли са се

Lexus NX 300H F sport
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Да, ако се води на фирма КЗП няма работа...
Със служебните автомобили съм се оправял с писма... Да, често комуникацията завършва с 'ама що трябваше чак там да пишете', след като преди това съм им обяснявал, че ще е грешка ако не подходят сериозно към проблема...
Обаче така и не разбрах в края на краищата :
1. Каква е консумацията в покой?
2. Измерван ли е акумулатора с товарна вилка?
Със служебните автомобили съм се оправял с писма... Да, често комуникацията завършва с 'ама що трябваше чак там да пишете', след като преди това съм им обяснявал, че ще е грешка ако не подходят сериозно към проблема...

Обаче така и не разбрах в края на краищата :
1. Каква е консумацията в покой?
2. Измерван ли е акумулатора с товарна вилка?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Първият път ми се обадиха да ме питат дали съм монтирал нещо допълнително, защото "автомобилът има повишена консумация на ток в покой". След като на следващия ден ми се обадиха да отида да си го взема и ми казаха, че му няма нищо и аз попитах този въпрос - какво стана с повишената консумация. Отговорът беше: "Ами то след като го заключиш и 30 мин след това консумацията става 30 мА." Иди разбери какво става ...Обаче така и не разбрах в края на краищата :
1. Каква е консумацията в покой?
2. Измерван ли е акумулатора с товарна вилка?
Автомобилът е личен, не е през лизинг, затова се ослушват. Принципно имам един недостатък, че подхождам към хората с добро винаги, но явно тук с добро няма да стане. Както казва колегата slowtraveler, писма трябват, а не думиAко колата се води на фирма КЗП, няма да помогне.
Трябва натискане, по принцип след всяко влизане в сервиз се обаждат от Тойота, там също хубаво трябва да ги насоли

Така или иначе, писмо до Тойота ще пратя, защото още първия път ме отсвириха, което не е ОК.
Мисля си да изчакам и днес и да се обадя на един приятел адвокат и да го питам какво може да се направи и дали да не заведа направо едно дело с основание на това, че не желаят да поемат следгаранционното обслужване на автомобила.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Колега, имам доста голям опит с легална борба в подобни случаи...
Винаги успешни... Първо се почва от официално запитване в сервиза, и изискване на официален писмен отговор за причината за проблема... Без това няма как да минеш към следваща стъпка...
Разбира се - официалното запитване можеш още на това ниво да го пратиш като копие и в централата
И обикновено още на това ниво се оказва нужното съдействие..
Обаче - да разбирам, че автомобилът не е гаранционен?
В такъв случай много отдавна не бих се занимавал с официалния сервиз, а просто бих отишъл при що годе нормален близък/удобен магазин за акумулатори...
Където биха измерили безпроблемно и консумацията, и остатъчния капацитет на батерията, и съответно - навярно отдавна бих подменил акумулатора
Винаги успешни... Първо се почва от официално запитване в сервиза, и изискване на официален писмен отговор за причината за проблема... Без това няма как да минеш към следваща стъпка...
Разбира се - официалното запитване можеш още на това ниво да го пратиш като копие и в централата

Обаче - да разбирам, че автомобилът не е гаранционен?
В такъв случай много отдавна не бих се занимавал с официалния сервиз, а просто бих отишъл при що годе нормален близък/удобен магазин за акумулатори...
Където биха измерили безпроблемно и консумацията, и остатъчния капацитет на батерията, и съответно - навярно отдавна бих подменил акумулатора

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Не, гаранционен е. Автомобилът е на 4 месеца, закупен от ТМ Ауто - Изток. Извинявам се, ако съм те подвел.
Тъкмо сега пиша мейл. Да го има черно на бяло!

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Да, подведе ме с това
:

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Не мога да повярвам че отварят на човека такива дертове с 4 месечен автомобил.
Някъде пише ли в упътването "Не си купувайте нова хибридна Тойота ,ако ще я карате......понякога!!!!!
Това е нов автомобил на който аз по презумпция трябва да разчитам.
Кви са тия работи...малко караш.
Натискай ги и това е.
Някъде пише ли в упътването "Не си купувайте нова хибридна Тойота ,ако ще я карате......понякога!!!!!
Това е нов автомобил на който аз по презумпция трябва да разчитам.
Кви са тия работи...малко караш.
Натискай ги и това е.

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Стила ти на каране не е чак толкова извратен, че да излиза от "нормалната употреба по предназначение"... Ще имат много здраве от мене, а ти само писмено разговаряй вече с тях 




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Директно с това становище искаш отговор на зададен от теб въпрос. Ако автомобила не е каран 6 дни, то от акумулатора ще бъде изчерпани ~4.5Aч от капацитета му. Демек 10%. И как ако от акумулатор, от който е взет 10% от капацитета му, същия ще бъде изтощен и да не може да запали автомобила в последствие?
Елементарните сметки показват, че със зареден акумулатор в твоя случай, то ще може да запалиш минимум и след месец престой. Да не навлизаме в тезата, че след 14-тия ден (по спомен) хибрида ти ще влезе в още по-тежък сън и изключва да кажем безключовото влизане, което трябва да смъкне консумацията още повече.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Малко раздвижване по темата:
Обадих се днес на търговеца, от когото купих автомобила. Той сега е на някаква управленска позиция. Излезе разбран и ми обеща съдействие. И след има- няма час- два ми звънна приемчика. Някак си, чак днес колата отказала да запали. Имат съмнения, че от алармата било. Не била вързана правилно и харчела много ток. Сега я вързали, както смятат, че трябва да бъде. Зареждали акумулатора и утре трябва да има резултат.
Не мога да разбера, при условие, че и предния път я разкачаха, защо още тогава не са го видели? Нещо ми се губи логиката на нещата ... А и ако беше така, защо колата 3 месеца си работи безотказно и изведнъж - фишек?! Нека да ме извиняват, ако неправилно ги обвинявам, но според мен гадаят и скоро пак ще има посещение. Ама тогава направо със документите, да ми дадат оферта и да си я вземат. Че аз на тази кола разчитам, не е като да е някоя кола за 5к, че да си купя и втора, за резерва ...
Силно се надявам да са успели да решат проблема, защото, по стечения на обстоятелствата, в момента ползвам колата за пътуване в провинцията и 3 пъти ме дъни предотпускарско и честно казано вече не съм сигурен, че мога да тръгна на дълъг път с нея ... Винаги ще го има онзи момент, в който се качиш, натиснеш старт бутона и ... сърцето прескача 2 пъти по- бързо, докато очите предадат до мозъка и той нализира дали "READY" светва или не. Представям си лятото, отиваш в Гърция и ... търсиш някой българин, да го помолиш за ток.
А последният път, когато ме остави, беше много забавно, защото вземах ток от един много стар Опел Омега 1, беше 18:30 и целия блок се прибираше от работа и се изреди да гледа как кола на 28 години дава ток на чисто нова Тойота хибрид.
Страхотна реклама за Тойота и за хибридите им ...
Един съсед, който за втори път ме вижда да ми дават ток, ме бъзика дори дали кабелите за ток вървяли с колата или отделно съм си ги купил 
Обадих се днес на търговеца, от когото купих автомобила. Той сега е на някаква управленска позиция. Излезе разбран и ми обеща съдействие. И след има- няма час- два ми звънна приемчика. Някак си, чак днес колата отказала да запали. Имат съмнения, че от алармата било. Не била вързана правилно и харчела много ток. Сега я вързали, както смятат, че трябва да бъде. Зареждали акумулатора и утре трябва да има резултат.
Не мога да разбера, при условие, че и предния път я разкачаха, защо още тогава не са го видели? Нещо ми се губи логиката на нещата ... А и ако беше така, защо колата 3 месеца си работи безотказно и изведнъж - фишек?! Нека да ме извиняват, ако неправилно ги обвинявам, но според мен гадаят и скоро пак ще има посещение. Ама тогава направо със документите, да ми дадат оферта и да си я вземат. Че аз на тази кола разчитам, не е като да е някоя кола за 5к, че да си купя и втора, за резерва ...
Силно се надявам да са успели да решат проблема, защото, по стечения на обстоятелствата, в момента ползвам колата за пътуване в провинцията и 3 пъти ме дъни предотпускарско и честно казано вече не съм сигурен, че мога да тръгна на дълъг път с нея ... Винаги ще го има онзи момент, в който се качиш, натиснеш старт бутона и ... сърцето прескача 2 пъти по- бързо, докато очите предадат до мозъка и той нализира дали "READY" светва или не. Представям си лятото, отиваш в Гърция и ... търсиш някой българин, да го помолиш за ток.

А последният път, когато ме остави, беше много забавно, защото вземах ток от един много стар Опел Омега 1, беше 18:30 и целия блок се прибираше от работа и се изреди да гледа как кола на 28 години дава ток на чисто нова Тойота хибрид.



- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Хаха... Споко - приятел с RX последно вземаше ток от дърт голф
Е, послушал си музика в колата и то на габарити или на фарове 


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
И аз съм сигурен, че проблема е в алармата. Колкото пъти са ми монтирали в БГ аларми на колите, винаги съм имал ядове след време с акумулаторите.
Деактивирай я генерално, нали така и така имаш каско!
Сто пъти по-добре е да има скрито ключе за прекъсване на някоя ел. верига, поне няма да товари акумулатора.
Тойота надали има каквато и да било вина за тия побългарявания, ама... Професионална аларма би трябвало да има отделен акумулатор ако е въпрос, но както и да е. Или нещо от рода на Bear lock.
Деактивирай я генерално, нали така и така имаш каско!
Сто пъти по-добре е да има скрито ключе за прекъсване на някоя ел. верига, поне няма да товари акумулатора.
Тойота надали има каквато и да било вина за тия побългарявания, ама... Професионална аларма би трябвало да има отделен акумулатор ако е въпрос, но както и да е. Или нещо от рода на Bear lock.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Така бе на времето - сирената си бе със собствено захранване... Обаче поради гадния начин на експлоатация умираше бързо акумулатора, а и трудно се проверяваше 
Проблем с тукашните аларми ? Да, на някои от автомобилите... Опел Зафира 3 месеца ни търкаше нервите с внезапно влизане в авариен режим (без възможност да подадеш газ), след което не палеше до откачане на акумулатора... След сменено ЕКУ, дросел и още нещо, разкараха алармата (гаранционно разбира се) - оставиха я само като сигнализация..
Фиат Добло лекотоварно ни бяха сложили датчици навсякъде без товарното пространство - кради си на воля (хванах го веднага и го домонтираха по гаранция)
На Маздата бе заводска - никакъв проблем. Същото е и на Кашкая, но допълнителна аларма - по CAN шина (няма дистанционни и т.н.). На Кашкая ме дразни единствено левашки стърчащият светодиод... Но няма повишен разход...

Проблем с тукашните аларми ? Да, на някои от автомобилите... Опел Зафира 3 месеца ни търкаше нервите с внезапно влизане в авариен режим (без възможност да подадеш газ), след което не палеше до откачане на акумулатора... След сменено ЕКУ, дросел и още нещо, разкараха алармата (гаранционно разбира се) - оставиха я само като сигнализация..
Фиат Добло лекотоварно ни бяха сложили датчици навсякъде без товарното пространство - кради си на воля (хванах го веднага и го домонтираха по гаранция)

На Маздата бе заводска - никакъв проблем. Същото е и на Кашкая, но допълнителна аларма - по CAN шина (няма дистанционни и т.н.). На Кашкая ме дразни единствено левашки стърчащият светодиод... Но няма повишен разход...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Проблем с малкия акумулатор на RAV4 Hybrid
Здравейте колеги,slowtraveler написа: ↑21 Мар 2018 17:52 Хаха... Споко - приятел с RX последно вземаше ток от дърт голфЕ, послушал си музика в колата и то на габарити или на фарове
![]()
прочетох темата и се замислих, има ли някаква специфика при подаването на ток на хибриден от друг автомобил? Карам РХ на 5г. и вчера замерих 12V-ия акумулатор. При нестартиран двигател мултицета показа 11.8 V. Не знам дали това е индикация, че е време за нов? А междувременно ако се наложи, как да ми дадат ток с кабели?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта