Разход на масло
Разход на масло
Автомобила е - Corolla GTI 4AGE Red&Black
Имам следният въпрос към отбора на знаещите....
Как може да имам разход на масло 1л(MOTUL 15W50) на 2000км, при положение че:
1. Двигателя не изпушва при стартиране.
2. Двигателя не изпушва въобще, дори при 6000об. задържан 10-15 секунди след, като е загрял добре.
3. Преди имах теч от делкото и губеше много масло от там, сега делкото е ОК, но засичам разход около 1л. на 2000км.
Мислех да е от гумички, от сегемнти, да качва масло в главата и да не може да се оттича добре(т'ва Миро ме "светна") понеже е по-гъсто и да го изхвърля директно в смукателните тръби, при продължително настъпване.......
Знам ли!!!!
ПОЗДРАВИ
Имам следният въпрос към отбора на знаещите....
Как може да имам разход на масло 1л(MOTUL 15W50) на 2000км, при положение че:
1. Двигателя не изпушва при стартиране.
2. Двигателя не изпушва въобще, дори при 6000об. задържан 10-15 секунди след, като е загрял добре.
3. Преди имах теч от делкото и губеше много масло от там, сега делкото е ОК, но засичам разход около 1л. на 2000км.
Мислех да е от гумички, от сегемнти, да качва масло в главата и да не може да се оттича добре(т'ва Миро ме "светна") понеже е по-гъсто и да го изхвърля директно в смукателните тръби, при продължително настъпване.......
Знам ли!!!!
ПОЗДРАВИ
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
не е ли по-добре с 10w40? в менюъла дават точно такова масло, аз карам с мотул и не го харчи. възможно е да са гумички, но чак такъв разход от тях не може да даде
такъв разход може да е от:
неподходящо масло. 4AGE не харесва рядко масло
сегменти - но колектора ще е омаслен и ще пуши
спукано бутало - но ще има загуба на компресия
лоша вентилация на картера - маркуча на вентилацията ще е омаслен
течове - от двигателя, от масленият датчик, от маркучите на кулера, от делкото
това масло няма къде да отиде. просто трябва по-обстоен преглед на двигателя
отвий изпускателният колектор и виж как е положението там. ако маслото се изгаря от двигателя, по колектора ще личи
изръчкай колата, после я спри и подложи под двигателя картон - да видиш дали не капе отнякъде
такъв разход може да е от:
неподходящо масло. 4AGE не харесва рядко масло
сегменти - но колектора ще е омаслен и ще пуши
спукано бутало - но ще има загуба на компресия
лоша вентилация на картера - маркуча на вентилацията ще е омаслен
течове - от двигателя, от масленият датчик, от маркучите на кулера, от делкото
това масло няма къде да отиде. просто трябва по-обстоен преглед на двигателя
отвий изпускателният колектор и виж как е положението там. ако маслото се изгаря от двигателя, по колектора ще личи
изръчкай колата, после я спри и подложи под двигателя картон - да видиш дали не капе отнякъде
status: за БАН
Мерси за мененията.
Последният заподозрян е датчика за налягане на маслото....
С теча от делкото се справих.
Има обаче омасляване по ръба на капака(под датчика за малсото) на разпределителните валове....та си мисля и за семеринги на разпределителни валове.
В картера няма газове НИКАКВИ......компресорни сегменти не са вариант.
Единственият вариант са маслени сегамени и да изгаря много добре маслото т.е да не пуши. Все пак съотношението бензин масло при литър на 2500км е 150:1 т.е има възможност да го гори "бездимно".
По отношение на това колко може да е разхода от гумички, ами според мен МНОГО. Преди години имахаме Опел, при разход 1л. на под 1000км и смяна(направена от мен и брат ми), САМО на 4 всумкателни гумички разхода падна на 1л. на 6-7000км....изпускателните не ги сменяхме.
ПОЗДРАВИ
Последният заподозрян е датчика за налягане на маслото....
С теча от делкото се справих.
Има обаче омасляване по ръба на капака(под датчика за малсото) на разпределителните валове....та си мисля и за семеринги на разпределителни валове.
В картера няма газове НИКАКВИ......компресорни сегменти не са вариант.
Единственият вариант са маслени сегамени и да изгаря много добре маслото т.е да не пуши. Все пак съотношението бензин масло при литър на 2500км е 150:1 т.е има възможност да го гори "бездимно".
По отношение на това колко може да е разхода от гумички, ами според мен МНОГО. Преди години имахаме Опел, при разход 1л. на под 1000км и смяна(направена от мен и брат ми), САМО на 4 всумкателни гумички разхода падна на 1л. на 6-7000км....изпускателните не ги сменяхме.
ПОЗДРАВИ
ugabuga написа:cecko chuvash li se kvo prikazvash. 50 weight ne e gusto togava ne znam koe e gusto.
toi mje da naliva ama Motul masloto ne e ot nai eftinite.
Колега почети за маслата да им разбереш означенията.Питай някой батко какво е вискозитет и гъстота.След това помисли ако не се стича маслото през отворите в главата дали ще работи. Няма да е лошо да разгледаш и разглобен двигател.
Авенсис 3S-FE
The viscosity grade (for example, 5W-30) tells you the oil's thickness, or viscosity. A thin oil has a lower number and flows more easily, while thick oils have a higher number and are more resistant to flow. Water has a very low viscosity -- it is thin and flows easily. Honey has a very high viscosity -- it is thick and gooey.
The standard unit used to measure viscosity is the centistoke (cSt). According to the Automotive and Industrial Lubricants Glossary of Terms:
Viscosity is ordinarily expressed in terms of the time required for a standard quantity of the fluid at a certain temperature to flow through a standard orifice. The higher the value, the more viscous the fluid. Since viscosity varies inversely with temperature, its value is meaningless unless accompanied by the temperature at which it is determined. With petroleum oils, viscosity is now commonly reported in centistokes (cSt), measured at either 40°C or 100 °C (ASTM Method D445 - Kinematic Viscosity).
The centistoke rating is converted into the SAE weight designation using a chart like the one shown on the Superior Lubricants Web site.
Multi-weight oils (such as 10W-30) are a new invention made possible by adding polymers to oil. The polymers allow the oil to have different weights at different temperatures. The first number indicates the viscosity of the oil at a cold temperature, while the second number indicates the viscosity at operating temperature. This page from the Sci.Electronics.Repair FAQ offers the following very interesting description of how the polymers work:
At cold temperatures, the polymers are coiled up and allow the oil to flow as their low numbers indicate. As the oil warms up, the polymers begin to unwind into long chains that prevent the oil from thinning as much as it normally would. The result is that at 100 degrees C, the oil has thinned only as much as the higher viscosity number indicates. Another way of looking at multi-vis oils is to think of a 20W-50 as a 20 weight oil that will not thin more than a 50 weight would when hot.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта