Колега, честно казано дисковете едва ли се интересуват от Вашето съгласие (без обида)

Измерват се, и или са заминали, или не са

Ако се заминали - независимо от вашето негодование, навярно сте ги свършили за 30х.км и независимо от цената Ви съветвам да ги смените....
Ако не са заминали - настъпвате сервиза... Навярно ще се учудите колко ефективно може да бъде едно официално ПИСМЕНО запитване за обяснение особено на немски сервиз или представителство

Измерването може да го направите и Вие самите ако имате познания и инструмент (с обикновен шублер ще Ви е по-трудно да го направите, но не и невъзможно - да, грешката ще е по-голяма, но ще придобиете поне обща представа за състоянието). Или да направите измерването в друг сервиз - едва ли ще ви вземат (прекалено) много за такава елементарна операция...
От друга страна ми се струва, че в края на краищата експлоатирате автомобила като служебен... Колкото и да не ви се вярва - амортизацията на автомобила зависят не толкова от това чия собственост е - на фирма или лична, колкото от начина на експлоатация... Убеден съм, че и с Микрата бихте имали сходни проблеми...
Оги, проблемът е, че обикновено колкото е по-твърд диска, толкова по-голямо усилие е нужно да се достигне същият спирачен ефект... Като добавиш и по-твърди накладки, и започваш да се чудиш защо колата спира лошо особено при студени спирачки... Защо свирят и т.н. и т.н. Затова и обикновено се търси правилния баланс - не прекалено меки да свършват за нула време, но и не прекалено твърди за да няма проблеми с обичайната 'гражданска' експлоатация...