Сarina Е 3S-FE на газ?
Сarina Е 3S-FE на газ?
Здравейте, някой знае ли какви са особеностите при слагане на газова уредба (не инжекцион) на двулитрова Карина? Трябва ли да се изключва бензиновата помпа? Шашка ли се компютъра? Как се отразява на вървенето и на разхода..такива работи:)
Благодаря предварително за отговорите!
Благодаря предварително за отговорите!
Subaru Impreza 2,0
Чувал съм ,че помпата е добре да работи постоянно-можеби за да не се затлачва.Споделям как е направено при мен.А по повод на нормалното газово риска е от детонация във всмукателите ако нещо не е наред с паленето.Иначе и аз имам двама колеги с инжекциони които са с нормално газово и си карат но едната бая "паткаше" до скоро.Просто аз не посмях - уплашиха ме че може всичко да стане на парчета около всмукателите и реших да дам пари за газово вместо за части.А единия ми колега е счисто нова корола на която заеба гаранцията и си сложи газов инжекцион REG във В.Търново-фирма ОЛИМПИК-королата върви
ПЕРФЕКТНО-7-8 /100км газ
Виж този линк:.
http://www.renault-bg.com/forum/viewtop ... 27e0c62fcd
ПЕРФЕКТНО-7-8 /100км газ
Виж този линк:.
http://www.renault-bg.com/forum/viewtop ... 27e0c62fcd
Пали си я на бензин и покарвай по 1-2 км сутрин и си О.К.
При мен пали само на бензин и прежключжа когато мотора стигне зададена температура, което лятото прави около 500м ,а зимата 1-2 км.
Но винаги пали само на бензин.Хакам постоянно някакжа присадка в бензина инямам проблеми с инжекторита(поне засега)
Айде успех с газта и да пишеш как върви и гори.
Последно моята я засякох 14 извън,18 в града
При мен пали само на бензин и прежключжа когато мотора стигне зададена температура, което лятото прави около 500м ,а зимата 1-2 км.
Но винаги пали само на бензин.Хакам постоянно някакжа присадка в бензина инямам проблеми с инжекторита(поне засега)
Айде успех с газта и да пишеш как върви и гори.
Последно моята я засякох 14 извън,18 в града
kristian : да ти кажа, мисля си , че това не е нормален разход. Аз се надявам да е 13-14 грацко мааакс!
Нормално е при стандартни настройки на различните врътки на изпарителя и на тройника, мощността ти да падне с около 10-15 %, а разхода да се вдигне с 10-20 %, в сравнение с бензина. Поне на другата ми кола е така, макар, ч е тя е моноинжекция, имам познат с Хонда Акорд 2,0 , каза че разхода му е 14 грацко (София), а хондата е със сто кила по-тежка от карината...
ето за твоята данните : http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/11395.html
Нормално е при стандартни настройки на различните врътки на изпарителя и на тройника, мощността ти да падне с около 10-15 %, а разхода да се вдигне с 10-20 %, в сравнение с бензина. Поне на другата ми кола е така, макар, ч е тя е моноинжекция, имам познат с Хонда Акорд 2,0 , каза че разхода му е 14 грацко (София), а хондата е със сто кила по-тежка от карината...
ето за твоята данните : http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/11395.html
Subaru Impreza 2,0
Нямам такива неща ка изпарител.диафрагма и т.н ,каквито имат конвенционалните газови и много много за настрйка няма какво да се бута.Съмнявам се изобщо и в бензиновия комп. 12-13 бензин хич не ми харесва ,ама т'ва е.Данио твоята върви О.К.
Най много да го изхвърля това газово и да си слова нормално като теб,ама ме е шубе с тая DIS система на паленето-Две свещи щтракат едновременно и мове да направи БУМ и айде иди търси пластмаси и сен зори около всмукателите
Най много да го изхвърля това газово и да си слова нормално като теб,ама ме е шубе с тая DIS система на паленето-Две свещи щтракат едновременно и мове да направи БУМ и айде иди търси пластмаси и сен зори около всмукателите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта