Този модел е като Королата за която пишеш.
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Дали?
Нека видим двата Нисана първо:
x-trail:

И Rogue:

Нека сега видим да кажем един Аурис:

И една Корола:

И викаш Нисана не е един и същ, а Королата е някакъв съвсем друг модел?
За стакмистиката си прав.
Нека видим двата Нисана първо:
x-trail:

И Rogue:

Нека сега видим да кажем един Аурис:

И една Корола:

И викаш Нисана не е един и същ, а Королата е някакъв съвсем друг модел?
За стакмистиката си прав.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Нисана има повече разлики от Королата. 

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Аха.Джантите са им различни.
Не мога да разбера що се коркате на тема "Нискобюджетни автомобили".

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Тойота представи новия 2.0 литров двигател с комбинирано впръскване на горивото, нова CVT и нова хибридна система, която ще се куплира с новия двигател - https://newsroom.toyota.co.jp/en/corpor ... 79861.html
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/X__JTmVJ9ug[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/m-MLyKjYqSw[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/VGfxTRYI1YQ[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/X__JTmVJ9ug[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/m-MLyKjYqSw[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/VGfxTRYI1YQ[/bbvideo]
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
В борбата за икономия нещата почват да изглеждат страшни
Какво виждам по-горе?
1. Двойно повече инжектори - т.е. двойно по-голяма вероятност от проблем.
2. Чисто електрическо управление на охлаждането.. Донякъде ел-термостатът е поносим, обаче ел-помпата ми идва малко множко в сравнение с чисто механичното решение... Да, може да икономисва нялколко милилитра, ама щом се върти двигателя е нормално да му се подава и охлаждане...
3. Усложнена скоростна кутия.. Вместо обикновената пряка предавка са монтирали и CVT...
С горните неща ми се струва, че Тойота ще слезе в класацията... Освен ако другите решат да ги последват по същия път де

Какво виждам по-горе?
1. Двойно повече инжектори - т.е. двойно по-голяма вероятност от проблем.
2. Чисто електрическо управление на охлаждането.. Донякъде ел-термостатът е поносим, обаче ел-помпата ми идва малко множко в сравнение с чисто механичното решение... Да, може да икономисва нялколко милилитра, ама щом се върти двигателя е нормално да му се подава и охлаждане...
3. Усложнена скоростна кутия.. Вместо обикновената пряка предавка са монтирали и CVT...
С горните неща ми се струва, че Тойота ще слезе в класацията... Освен ако другите решат да ги последват по същия път де

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Така е - имат много повече места, където могат да се объркат японците, но пък така мислех и за Приус-ите преди да се поинтересувам и да разбера как цялата сложност е реално по-здрава и с по-малко поддръжка от конвенционалните автомобили... Помпата на инвертора е електрическа и върти постоянно, но имаха изтегляне точно заради повреди в нея и прегрели инвертори 




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Единствения минус, който виждам с "новите" решения е директното впръскване, комбинирано с ЕГР. Ще започнат много повече теми, подобаващи на дизелите.
Иначе за водната помпата то Приусите от 2009-та са си с такава помпа и вече 9 години се е доказал, като стабилен компонент. И е много добре измислено, защото когато двигателя е в режим на подгряване, то няма смисъл да въртиш цялото количество течност, а я местиш съвсем леко, колкото да няма локално прегряване. По този начин системата загрява доста по-бързо, което е много важно за хибридния вариант, за да може да влезе в "хибриден" режим доста по-бързо.
С електронния термостат виждам още един бонус, че ще може да намалят "малкия" кръг на охлаждане още повече, което ще допринесе до още по-бързо достигане в оптимален режим, заедно с бързото затопляне на купето. И като се охлади парното на място и термостата ще може да държи отворен по-дълго, за да се оползотвори и топлината от големия кръг, примерно. Отделно с него ще може да се увеличи и температурата на работа на мотора при ниски натоварвания и да работи на доста бедна смес чрез директното впръскване. А бе все бонуси. Само това директно впръскване не ме кефи.
Иначе за водната помпата то Приусите от 2009-та са си с такава помпа и вече 9 години се е доказал, като стабилен компонент. И е много добре измислено, защото когато двигателя е в режим на подгряване, то няма смисъл да въртиш цялото количество течност, а я местиш съвсем леко, колкото да няма локално прегряване. По този начин системата загрява доста по-бързо, което е много важно за хибридния вариант, за да може да влезе в "хибриден" режим доста по-бързо.
С електронния термостат виждам още един бонус, че ще може да намалят "малкия" кръг на охлаждане още повече, което ще допринесе до още по-бързо достигане в оптимален режим, заедно с бързото затопляне на купето. И като се охлади парното на място и термостата ще може да държи отворен по-дълго, за да се оползотвори и топлината от големия кръг, примерно. Отделно с него ще може да се увеличи и температурата на работа на мотора при ниски натоварвания и да работи на доста бедна смес чрез директното впръскване. А бе все бонуси. Само това директно впръскване не ме кефи.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Като сложиш на кантара нещата Приус е доста по-прост от обикновен автомобил...
Докато новата стратегия явно ще накичи всичките негативи на обикновения автомобил, като към тях добави компенсиращите ги хибридна система..
БОз, тя целта за използване на дадените детайли е ясна... Въпросът е, че тръгват на ненужно усложняване..
Ако продължават така ще им се разсърдя и ще мина директно на електричка като прескоча хибрида
Докато новата стратегия явно ще накичи всичките негативи на обикновения автомобил, като към тях добави компенсиращите ги хибридна система..
БОз, тя целта за използване на дадените детайли е ясна... Въпросът е, че тръгват на ненужно усложняване..
Ако продължават така ще им се разсърдя и ще мина директно на електричка като прескоча хибрида

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Мен мотора ми харесва,и ел.термостата работи на други места добре,и ел.водната помпа.
За EGR и да го има няма проблем защото ги няма саждите на дизела,чакам само турбината да се появи.
Да видим N.m и H.p.
П.с само дано дългият ход ,комбиниран с късите поли на буталата да не прави "мизерии" като един много кофти AKL мотор на VAG групата.
За EGR и да го има няма проблем защото ги няма саждите на дизела,чакам само турбината да се появи.

Да видим N.m и H.p.
П.с само дано дългият ход ,комбиниран с късите поли на буталата да не прави "мизерии" като един много кофти AKL мотор на VAG групата.
Последно промяна от Митхат на 28 Фев 2018 11:42, променено общо 1 път.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Де да беше така. При последните поколения двигатели с директно впръскване си кади като стой та гледай.
Не случайно последните Еко норми за твърди частици на бензин и дизел са еднакви.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Toyota-Новини и интересни факти!
- Прикачени файлове
-
- Screen Shot 2018-02-28 at 12.18.53.png (106.55 KiB) Преглеждано 3352 пъти

- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Това за същият мотор ли е.
На много високи обороти се случват нещата .
Защо ли
$$$$$
Турбината да дойде веднага.
На много високи обороти се случват нещата .
Защо ли


Турбината да дойде веднага.

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Плаче за компресор, ама ще е електрически май като гледам как са го олекотили двигателя
При мен само водната помпа на двигателя е на ремъка...




-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Toyota-Новини и интересни факти!
Всъщност D4-S технологията на впръскване на гориво в двигателя се монтира в хибрини Лексуси (GS 300h и IS 300h) от 2013г, като там обема е 2 494 ccm. Все още не са известни проблеми с двигателя.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта