Ами то май ще е добре да се направи и образователна секция. Ето с тия двумасови (демпферни) маховици почти всички искат да спестят кинти. Добре ще е , а може би не да има схема и да се види какви набори от пружини има. Кой набор за какво служи . Как се изчисляват тия пружини и какво им се случва с ресурса след чип тунинг. В общи линии да стане ясно , че конструктурския екип не внедрява нещо в производство с цел да се оскъпи продукта и да се продава по-трудно от на конкуренцията. Всъщност като се замисля идеята не е лоша но е много друдоемка и няма да образова почти никой , защото който се интересува вече си е набавил информация кое как е и защо се случва.
Покупка на Auris E15 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP /2008-2011/ - въпроси и съвети
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Колеги въобще не искам да споря с Вас. Нямам нищо против веригата на D-Cat, понеже в сервиза е който работим се работи само и единствено по предписание от производителя, няма производител който дава гаранция за веригата и бананите повече от 160к.км и разбира се подлежи на подмяна. Едно време на Мерцедес 123 и 190 караха по 500к но веригите там са двойни и нямат нищо общо със сегашните вериги, които се разпъват доста по лесно. Сега всеки производител прави двигателите така че доста често да посещаваш сервиза за обслужване, та и затова не ги предпочитам защото е голяма играчка за обслужване особено на Ауди 3.0tdi. Иначе за D-Cat съм написал че са с проблемни дюзи и след премахване на Dpf имат проблем, въобще няма значение дали е с верига или ремък в предното си мнение съм изразил собствената си гледна точка. Това като кажеш мотора е с верига едно време тръгна от автоджамбазите демек никога не се сменя и е вечна и т.н и така си остана в съзнанието на българина. При мен дори и от Италия коли със сервизни книжки идват със сменени вериги по предписание.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Обсъждаме Д-КАТ конкретно. Обши приказки са ,че веригите на малолитражните мотори на ВАГ почти никога не стигат до 60к а ти споменаваш за 160к. Нисан П-11 верига преди 500к не се пипа но П-12 над 120к разбива и вакуум помпата която е от страната на кутията с друга верига и банани , в други отношения мотора е чук и върви и с руска нафта(моя е на 200к). Ако погледнем на Хонда мотора 2,2 верига е възможно да иска смяна след 180-200к но след 2010г. има подобрения при които теоретично оригиналната верига е на доживотна служба. При R20A пак на Хонда всичко е супер надеждно.И така можем да си пишем обши приказки за разни неща. Не знам и защо намесваш Италия , вероятно си прочел в стари постове , че съм живял 14 години в Рим.
Както и да е нека да обсъждаме Д–КАТ. Като ползвател на такъв ,ще се радвам да споделиш какви проблеми има с премахването на ДПФ-а защото понякога ми идват мисли за такава интервенция.
Поздрави
Както и да е нека да обсъждаме Д–КАТ. Като ползвател на такъв ,ще се радвам да споделиш какви проблеми има с премахването на ДПФ-а защото понякога ми идват мисли за такава интервенция.
Поздрави
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Това са пълни глупости! Точно, ако не се премахне има проблем.Karaboev написа: Иначе за D-Cat съм написал че след премахване на Dpf имат проблем
Говорих с колега, който кара с премахнат ДПФ повече от 50 000км и казва, че няма никакъв проблем.
Ако се има предвид по-голямото замърсяване, да, но за двигателя

А веригата се сменя, като започне да трака, ако изобщо започне да трака. Моята е на 200 000 и още не трака.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Моята е на почти 250к а мотора го отварях на 210к и веригата , и бананите бяха бонбон макар и не като нови.Първите опити за отстраняване на ДПФ-а са не сполучливи заради заключения компютър но в последствие се намира удачно решение. Но от писанията на колегата не се разбира точно дали при отстраняване на ДПФ-а проблема е в системата или това води до проблем в дюзите. Аз съм отворен за споделяне на опит и не споря , чакам отговори. Но твърдя , че в Бг има поне два Д-КАТ на над 700К на голям арендатор който си има собствен ГСМ и и зарежда директно от ЛУКОИЛ за комбайните и тракторите и дюзи не е сменял. Е окачване е сменял ама всеки ден да обикаля нивите е нормално.Kiki написа:Това са пълни глупости! Точно, ако не се премахне има проблем.Karaboev написа: Иначе за D-Cat съм написал че след премахване на Dpf имат проблем
Говорих с колега, който кара с премахнат ДПФ повече от 50 000км и казва, че няма никакъв проблем.
Ако се има предвид по-голямото замърсяване, да, но за двигателя
А веригата се сменя, като започне да трака, ако изобщо започне да трака. Моята е на 200 000 и още не трака.
ПС. Много уважавам мненията на механника макар че често се изказва грубо и на Акима. Защото тия двамата с няколко поста виртуално ми ремонтираха колицата и сега си я ползвам интензивно.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 13 Фев 2018 08:40
- Местоположение: Ловеч
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Здравей колега, аз видях твоята тема,че си имал проблем след като си взел колата, този проблем с гарнитурата на този двигател масов ли е? Гледах разни теми в англисйки форум и сренах една с проблем в гарнитура(като леко омасляване) иначе като цяло за дюзите не съм срещал много мнения за проблем, освен че са скъпи.Iliyа Damyanov написа:Kiki написа:Моята е на почти 250к а мотора го отварях на 210к и веригата , и бананите бяха бонбон макар и не като нови.Първите опити за отстраняване на ДПФ-а са не сполучливи заради заключения компютър но в последствие се намира удачно решение. Но от писанията на колегата не се разбира точно дали при отстраняване на ДПФ-а проблема е в системата или това води до проблем в дюзите.Karaboev написа: Иначе за D-Cat съм написал че след премахване на Dpf имат проблем
Във връзка с колегата "Karaboev", който ме пита,защто съм се навил на този двигател, просто търся нещо което да има ускорение и динамика и не много голямо купе, но най-вероятно не е най правилният избор, а като видях проблема за гарнитурата и малко почнах да се замислям дали е това точният автомобил. Като цяло не съм го карал и не съм се возил,за да преценя как е динамично,защото на хартия е доста прилично като показатели.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Ако софтуерното премахване на ДПФ и петата дюза се извърши от свестен специалист, няма да имаш проблем.Iliyа Damyanov написа:.Първите опити за отстраняване на ДПФ-а са не сполучливи заради заключения компютър но в последствие се намира удачно решение. Но от писанията на колегата не се разбира точно дали при отстраняване на ДПФ-а проблема е в системата или това води до проблем в дюзите.
ПС. Много уважавам мненията на механника и на Акима.
Досега не съм чул или чел, някой да има проблем с дюзите, заради премахване на ДПФ.
Проблем с дюзите можеш да имаш от лоша нафта, но не и от премахването на ДПФ-а
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Това с веригата като започне да трака и тогава да се сменя не мога да го възприема, се едно доктора да те преглежда в стаята за аутопсия вече. Веригата за да се разбере дали е износена се сваля и си има уред на който се слага и се вижда колко се извива дъгата И, и според градусите се вижа дали е за смяна или не, затова и хората в завода са написали в книжката на колата сменя се на ХХХ км. Понеже правим и мотоциклети там за да се избегне този проблем с ненавременна смяна на веригата защото може някой като вас да си мисли че е вечна, се слага допълнителен "срържещ банан" които се намира точно върху двата разпределителни вала фиксиран на отстояние и като се износи малко веригата започва да стърже така че да неможе да се кара така и да се смени навреме, защото конструкторите са преценили така а не защото е вечна.
ЕДИТ: никъде не твърдя че след премахване на ДПФ ще има проблеми с дюзите. Просто казах че това са слаби места на D-Cat.
ЕДИТ: никъде не твърдя че след премахване на ДПФ ще има проблеми с дюзите. Просто казах че това са слаби места на D-Cat.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
ОК, колега!
Понеже карам кола с такъв двигател и не мога да намеря препоръката на производителя за смяна на веригата, моля да покажеш написано черно на бяло, на колко км. се сменя тя на двигател 2.2 Д-Кат 177 к с.
Понеже работиш в сервиз, надявам се имаш достъп до тази информация.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Ами сега като се разрових да търся черно на бяло видях че наистина на Toyota никога не се сменя верига вечна е, даже и няма от къде да си Я купиш, не се предлага изобщо като консуматив, сигурно и обтегачите никога не се износват явно са извънзенми. Извинявам се за сърказма , но наистина няма повече да споря, както се пише темата е за Маховик а я окъкахме.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
[/quote]
Здравей колега, аз видях твоята тема,че си имал проблем след като си взел колата, този проблем с гарнитурата на този двигател масов ли е? Гледах разни теми в англисйки форум и сренах една с проблем в гарнитура(като леко омасляване) иначе като цяло за дюзите не съм срещал много мнения за проблем, освен че са скъпи.[/quote]
Не бих казал , че проблема е масов но се среща често като не съм срещал категорично мнение за причините. Статистически проблема се проявава при различни пробези но като цяло в извън гаранционен срок. Което ме навежда на мисълта ,че е свързано с не компетентно обслужване защото като истече гаранцията собственичите тръгват по квартални гаражи за да спестят някоя пара. В моя случай имах задръстен ЕГР. Камерата която разпределя изгорелите газове към колектора е с три отвора. От ляво на дясно първият е с малък диаметтър и е за първи цилиндър , той е тотално запушен и в първи цилиндър си влиза чист въздух със всичкия си кислород.Втория отвор е значително по-голям и отговаря за 2-ри и 3-ти цилиндър , той беше частично запушен. Тоест тук вече при пълненето постъпват изгорели газове и свалят работната температура.Третия отвор е като първия но за 4-ти. Според мен мотора много дълго време е рабитил с повишена температура в 1 и 4 , и съответно с понижена температура в 2-ри и 3-ти цилиндър.Според мене има различно локално линейно разширение което с времето води до деформация на главата а по-опитни от мен твърдят , че често и блока се деформира. В подкрепа на писаното мога да потвърдя , че формата на деформация при мен отговаря главата при първи и четвърти цилиндър да е рабитила с по-високи температури. Не бих се закълнал , че това е истинската причина но нямам друго предположение което да съвпада със всички детайли.
Здравей колега, аз видях твоята тема,че си имал проблем след като си взел колата, този проблем с гарнитурата на този двигател масов ли е? Гледах разни теми в англисйки форум и сренах една с проблем в гарнитура(като леко омасляване) иначе като цяло за дюзите не съм срещал много мнения за проблем, освен че са скъпи.[/quote]
Не бих казал , че проблема е масов но се среща често като не съм срещал категорично мнение за причините. Статистически проблема се проявава при различни пробези но като цяло в извън гаранционен срок. Което ме навежда на мисълта ,че е свързано с не компетентно обслужване защото като истече гаранцията собственичите тръгват по квартални гаражи за да спестят някоя пара. В моя случай имах задръстен ЕГР. Камерата която разпределя изгорелите газове към колектора е с три отвора. От ляво на дясно първият е с малък диаметтър и е за първи цилиндър , той е тотално запушен и в първи цилиндър си влиза чист въздух със всичкия си кислород.Втория отвор е значително по-голям и отговаря за 2-ри и 3-ти цилиндър , той беше частично запушен. Тоест тук вече при пълненето постъпват изгорели газове и свалят работната температура.Третия отвор е като първия но за 4-ти. Според мен мотора много дълго време е рабитил с повишена температура в 1 и 4 , и съответно с понижена температура в 2-ри и 3-ти цилиндър.Според мене има различно локално линейно разширение което с времето води до деформация на главата а по-опитни от мен твърдят , че често и блока се деформира. В подкрепа на писаното мога да потвърдя , че формата на деформация при мен отговаря главата при първи и четвърти цилиндър да е рабитила с по-високи температури. Не бих се закълнал , че това е истинската причина но нямам друго предположение което да съвпада със всички детайли.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 13 Фев 2018 08:40
- Местоположение: Ловеч
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Ти като човек,който има такъв двигател какво ще ме постъветваш за самият двигател и какво да гледам,ако открия подходящият автомобил.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Въпрос за маховик за Auris 2.2 D-CAT 177
Ще си позволя аз да ти отговоря, защото карам автомобил със същия двигател.
Преди да го купиш задължително го закарай на диагностика. Взимай го, ако няма проблем с дюзите или ДПФ-а или не отчита някакъв сериозен проблем с турбото и рейла. Това са по-скъпите неща.
В противен случай рискът да се набуташ след това с много хилядарки за ремонт е голям.
Това важи за всички съвременни дизели.
Иначе, двигателят работи много добре, динамичен е и много мощен 177 к с и 400 Nm въртящ момент, което е чудесно.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Покупка на Auris E15 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP /2008-2011/ - въпроси и съвети
За хронично неразбралите и новите страдащи от болезнена дезориентация, тъй като форумът явно е по-голям от Wikipedia:
1.Маховик се сменя само с DMF, ако искате да имате нормален автомобил.
2.Верига се сменя само при необходимост - има сервизни ръководства - но някой трябва да ЧЕТЕ.
3.Дюзите са коментирани - ЧЕТЕТЕ.
4.D-CAT не е никак проста система - ЧЕТЕТЕ за личните сблъсъци на потребители от този форум.
Бонус:
5.Бананът е плод.
6.Магарето е животно.
Успех.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта