Какви двигатели пасват на...
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Какви двигатели пасват на...
Оказа се,че за моята Корола ЕЕ90 (двигател 2Е, 1.3 л.) от уж само една гарнитура двигателя по всяка вероятност ще се превърне в бездънна финансова яма.
Въпросът ми е какви други двигатели пасват на тоя модел и дали може да се открие нещо прилично?
Въпросът ми е какви други двигатели пасват на тоя модел и дали може да се открие нещо прилично?
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Най-лесно е да да се вкара двигател от същото семейство "Е", без да се сменя скоростната кутия:
1985-1994 - 1.0 L (999 cc) 1E
1985-1998 - 1.3 L (1295 cc) 2E
1986-1994 - 1.5 L (1456 cc) 3E
1989-1998 - 1.3 L (1331 cc) 4E
1991-1998 - 1.5 L (1497 cc) 5E
Какви са ти оплакванията от мотора, ремонтите не са особено скъпи, в случай че не трябва да се сменят коляновия вал, биелите, буталата и т.н., а само лагери, сегменти, гумички и гарнитури.
1985-1994 - 1.0 L (999 cc) 1E
1985-1998 - 1.3 L (1295 cc) 2E
1986-1994 - 1.5 L (1456 cc) 3E
1989-1998 - 1.3 L (1331 cc) 4E
1991-1998 - 1.5 L (1497 cc) 5E
Какви са ти оплакванията от мотора, ремонтите не са особено скъпи, в случай че не трябва да се сменят коляновия вал, биелите, буталата и т.н., а само лагери, сегменти, гумички и гарнитури.
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Ами това е проблемът-от пръв поглед се вижда,че в 1 от цилиндрите е влизала вода.В ГМТ буталото е с 0.5-1 мм навътре-т.е. по всяка вероятност говорим за биела.Също ми казаха,че при смяната и имало риск от спукване на буталото.Не знам и дали няма да изскочи и още нещо.
(Просто едно зло никога не идва само )
(Просто едно зло никога не идва само )

- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Определено съм съгласенugabuga написа:2E i 3E matorite ne sa mnoog stoka.
Bih ti preporachal 5e-fe ili 5e-fhe (1.5L) ili 4e-fe (1.3L) ili 4e-fte (1.3L turbo)

Просто като съм се ровичкал ,ей-така из форума съм попадал на разни оферти,но така и не съм обръщал особено внимание.Особено след като онзи прословут карбуратор,с многото вакууми,с който никой не ще да се занимава беше барнат както трябва и колата тръгна прекрасно-и като динамика,и като икономичност.Та досега...

Така че ако се появи оферта отнякъде,определено може да се обсъди.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Да бе,да....ugabuga написа:2E i 3E matorite ne sa mnoog stoka.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
kolega mai ne si karal kola sas 4e ili 5e. razlikata e ot zemiata do nebeto. 2E/2EE i 3E/3EE sa mnogo shumni dvigateli, star dizain, slabi karantii, nikav top end power i goriat maslo zaradi nekadurno napravenata glava.
nali imah 3EE, sega go polzvam kato sveshtnik

nali imah 3EE, sega go polzvam kato sveshtnik

4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Аз не знам какви двигатели си карал,но,колега,да говориш,че са шумни 2Е не бих приел. biggrin.gif Значи сравнявам го директно с новата ми Корола 1.4VVT-i и категорично ти казвам,че 2Е моторът работи с ПЪТИ по-тихо на празен ход,буквално не се чува,имал съм случаи когато приятели седят до колата,говориме си и не чуват двигателя и ми викат айде пали!
Единствено новата Корола е по-безшумна отвътре,заради по-добрата изолация,но моторът/4ZZ/ си е по-шумен от 2Е.Отдавам го на веригата.:Стар дизайн-еми 1987 година го вкарват в употреба този двигател и го ползват до 1994 година,ти си прави сметката дали не е добър.Кои карантии са слаби.Аз съм го вкарвал в 7300 об./мин и пее.Под top end power мисля имаш впредвид да дърпа във високите обороти,определено дърпа и над 7000 об./мин.,да, гори масло по около 2-2.5 литра на 10000км.,но така си е бил винаги,действително си горят масло,но не чак толкова.В сервиза ми казаха,че тези двигатели си горят масло.А и по принцип високооборотните мотори си горят повече масло.
3 ее нямам представа как е,но аз по-добро 1.3 от 2е не съм карал.Върви колкото 1.6 или 1.8 немски мотор.Откровенно ти казвам,че дърпам на Голф 3 1.8/90 коня/ на ускорение.
Но за безшумност,2е работи много безшумно.Ако си чувал как работи старата MR2 ,не знам с какъв мотор е тя,но е така безшумно работи 2е,приблизително де,не съм мерил децибелите,но на ухо почти еднакво работят,МР2-ката работи още по-безшумно де.

3 ее нямам представа как е,но аз по-добро 1.3 от 2е не съм карал.Върви колкото 1.6 или 1.8 немски мотор.Откровенно ти казвам,че дърпам на Голф 3 1.8/90 коня/ на ускорение.
Но за безшумност,2е работи много безшумно.Ако си чувал как работи старата MR2 ,не знам с какъв мотор е тя,но е така безшумно работи 2е,приблизително де,не съм мерил децибелите,но на ухо почти еднакво работят,МР2-ката работи още по-безшумно де.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта