За сервизите - наясно ли си колко дебела е една ръка лак?


Защо 300, това не е ли твърде много - съдейки по таблицата, която си дал, това е 2 пъти повече отколкото е цялото покритие, средно, за повечето заводски спецификации. Честно, не знам. Просто не ми се вярва. Без да се хващаме за отделни думи, принципно си прав, но зависи за какви ремонти става на въпрос. Капаци, брони, врати, това което най-често се прави, ако приемем, че се прави професионално и се боядисва целия детайл, е повече от един квадрат самия детайл. Да не говорим за тавани и всякакви други, а и колко още време и разход отива и за другите неща в процеса - разоборудване, материали, все пак не е само боядисване. Вече колко коли на ден, на месец и т.н., много си зависи. Да не дава Господ пък грдушкиslowtraveler написа:За икономията - ако направиш 1кв.м. по-тънък със 300микрона, предполагам можеш сам да сметнеш колко ще ти е икономията на боя А икономията на работа е няколко милисекунди задържане на ръката...
Няма какво да го смятам, като не знам по колко десетки детайла и коли са това за ден/месец/година и т.н.. И съответните човекодни, за даден сервиз. Пак казвам, капка по капка - вир. И дори да си прав, все пак говоря за България, човече. Тука е пълно с кокошкари.
Според мен си имал проблем с измерващият уред (добре ли е тариран)... 30мк трудно се правят на една ръка - прозира... За 20 да не говорим... А ако имаш и лак - удвояваш дебелината...BOz написа: ↑26 Авг 2018 01:30 За информация Опелът ми е средно с коло 60-70мк боя, като на някои места спадат до към 35. Макс до към 90.
Не металик боите на 3 коли, които измерих се въртят около 40-50мк.
Макс оригинална боя измерих 170мк на един Лексъс.
Масово покритието се върти от 60 до към 130мк.
И още нещо странно е, че от вътрешната страна, под вратите, на колонките покритието обикновено е доста по-тънко. Явно липсва може би някой друг слой лак. Често се наблюдават около 30мк. На Приуса спадат и до към 20.![]()
Американска му работа!slowtraveler написа: ↑26 Авг 2018 08:31 На Джипа достига и 170, но е доста неравномерно боядисан - дори и в един детайл можеш да видиш стойност от 130 до 170...
Пиян негър е писал кода за машината
Ами показва точно, уж. Калибриран точно преди измерванията. Направих и проверка като поставих 50мк калибрираща плака и автоматично показа 80. И така с няколко плаки. Винаги слагаше ~30мк над плаката, каквото показваше и на "голо".slowtraveler написа: ↑26 Авг 2018 08:31Според мен си имал проблем с измерващият уред (добре ли е тариран)... 30мк трудно се правят на една ръка - прозира... За 20 да не говорим... А ако имаш и лак - удвояваш дебелината...BOz написа: ↑26 Авг 2018 01:30 За информация Опелът ми е средно с коло 60-70мк боя, като на някои места спадат до към 35. Макс до към 90.
Не металик боите на 3 коли, които измерих се въртят около 40-50мк.
Макс оригинална боя измерих 170мк на един Лексъс.
Масово покритието се върти от 60 до към 130мк.
И още нещо странно е, че от вътрешната страна, под вратите, на колонките покритието обикновено е доста по-тънко. Явно липсва може би някой друг слой лак. Често се наблюдават около 30мк. На Приуса спадат и до към 20.![]()
Опелът ми също бе около 120 доколкото си спомням... Маздата със сигурност бе толкова (и то практически никакви отклонения в дебелината... На Джипа достига и 170, но е доста неравномерно боядисан - дори и в един детайл можеш да видиш стойност от 130 до 170...
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост