-
Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Мнение
от Akima » 09 Дек 2017 18:43
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 02#p309796
Търсачка, четене, търсачка и пак четене, а не торба с пари, проба, грешка, торба с пари... 
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
Akima
-
slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 10 Дек 2017 09:18
Това не изключва изискването да търсиш добро обслужване в сервиза и да търсиш 'възмездие' - т.е. коректно решаване на проблема...
Според мен на тези километри едва ли е ДПФ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Enzo
- Мнения: 3
- Регистриран на: 09 Дек 2017 12:36
- Местоположение: Burgas
Мнение
от Enzo » 10 Дек 2017 20:27
Видях стария ДПФ и беше пълен със сажди. Казаха ми че колата е карана предимно градско за да е в такова състояние ДПФ филтъра.
Enzo
-
slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнение
от slowtraveler » 10 Дек 2017 20:51
DPF винаги е пълен със сажди - това му е функцията. Също както част от функцията му е да се самопочиства - когато се нагреят до 600С саждите изгарят и се преобразуват основно в газ...
(при мен доколкото се сещам идеалното запълване бе около 36%, регенерацията почва при около 78%, и приключва на 7%, но при нормално извънградско шофиране я поддържа на около 36% без регенерация)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
nix1128
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29 Окт 2016 14:20
- Местоположение: Plovdiv
Мнение
от nix1128 » 01 Яну 2018 11:05
Сега поправихме помпата, но проблема все още го има. Има въздух в системата. Също така имам от време на време прехълцване при рязко ускорение от 900 -2000-2500 оборота. Нещо като предъпрване съвсем леко осезаемо. Имаше си го и преди ремонта. Колата също така понякога пали от 2-3тия път. Рядко, но го прави главно при студено време -5 +5 градуса сутрин. Това е само при първо палене и то 1 път от десет запалвания сутрин през седмицата. Майстора ми се съмнява в някой инжектор . Изхожда от това че помпата е поправена и не би трябвало да дава проблем. След тестове с прозрачни маркучи , изолиране на помпата, колата не успява да запали. След закачане на помпата и нов тест, пали но има въздух по макручите.
Въпрос, може ли инжектор да бъде проблема?
2. Какво ще се случи ако нищо не правя по колата и просто я карам.
3. Не ми се иска да вадя пари за нова помпа но ако си взема ми казаха че се сменяла и пома заедно с инжектори. Верно ли е?
Става дума за д-кат 2011 т27 авенсис
nix1128
-
iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнение
от iovkito » 01 Яну 2018 13:36
Кой поправи помпата и въобще кой реши , че ѝ има нещо? Тази кола на ход ли се докара от Германия или с автовоз? Как взе , че се счупи от стоене , а преди това е работила добре ? Бях написал нещо преди няколко страници и точно така стана. Много малко майстори в България им разбират на тези коли и вероятността да се попадне на такъв е много малка. Като този майстор е бил толкова сигурен в помпата , защо колата не работи след "ремонта" и защо прави същото , което правеше и преди него?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
-
nix1128
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29 Окт 2016 14:20
- Местоположение: Plovdiv
Мнение
от nix1128 » 01 Яну 2018 17:45
Както обясних малко трудно взе да пали последния месец. След като отиде на оглед се видя че отново отича гориво ,демек помпата не задържа гориво което да подаде към дюзите така ми се обясни. След нови тестове се предположи че е или помпата или е дюза.
За сведение понякога колата стои и по 3 дни и пали от 1 път в студено време, понякога в интервал от 8 часа се мъчи 2-3 пъти.
Въпрос, може ли инжектор да бъде проблема?
2. Какво ще се случи ако нищо не правя по колата и просто я карам.
3. Не ми се иска да вадя пари за нова помпа но ако си взема ми казаха че се сменяла и пома заедно с инжектори. Верно ли е?
Имам пълно доверие на автомонтьора си така че не ми губете времето с провокативни въпросчета.
nix1128
-
iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнение
от iovkito » 01 Яну 2018 18:07
1. Ако имат добри компенсации , на дали е от дюза.
2. Ще продължи да си върви както и досега , няма какво да се счупи.
3. Помпата и инжекторите нямат нищо общо. Лошото е , ако помпата е вкарала стружки в инжекторите , но при тойота засега е нямало такива издънки (при ауди имаше такива помпи). При такъв проблем , колата спира да върви , защото дюзите се напълват със стружки и не подлежат на ремонт.
Ако сте толкова сигурни в диагнозата , от някоя блъсната помпа и дюзи за тест и ще се разбере какво я мъчи колата.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
-
nix1128
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29 Окт 2016 14:20
- Местоположение: Plovdiv
Мнение
от nix1128 » 02 Яну 2018 07:14
Бях на тестове и в Тойота. Замериха показанията на инжекторите на място и като тест драйв в движение. Диагнозата беше че са в ''перфектно" състояние. Показателите на всички инжектрори бяха на минус -1-2 в движение. Казаха ми че рядко са виждали толкова добри показатели.
Отново на въпроса, е ли възможно през дюзата на инжектора да мине въздух. Защото следващата стъпка е свалянето само на тях и проверката им поотделно, а не ми се иска особено.
nix1128
-
Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Toyota Yarispz » 02 Яну 2018 19:58
Май не може всички инжектори да са -1,-2... ако не се лъжа сбора на положителните и отрицателни стойности трябва да е приблизително нула!

Toyota
Toyota Yarispz
-
Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
-
Обратна връзка:
Мнение
от Me4oKyX » 29 Яну 2018 20:19
Мдам .... сбора на плюсови и минусови трябва да е около 0 - иначе ще тресе колата, ще работи много неравномерно .... И като цяло проблемните дюзи са плюсовите, не минусовите .... Таааа, скокни някъде пак да ти видят дюзите.... а най-добре - направо ги сваляй и ги пращай на стенд, щото пиезо дюзите са доста особени и капризни

Me4oKyX
-
stambeto88
- Мнения: 2
- Регистриран на: 11 Яну 2017 20:58
- Местоположение: българия
Мнение
от stambeto88 » 20 Мар 2018 17:58
Здравейте колеги незнам дали тук е мястото да питам, но все пак ще пиша. Притежател съм на Тойота Авенсис 2.2 , 177 конски сили D-CAT 2006 година.Та проблема ми е следния от известно време при шофиране в градски условия колата изпушва много яко и мирише на неизгоряла нафта, забравих да спомена, че живея в Германия, така че не ми се вярва да е от качеството на нафтата, та този проблем се проявява само и само в градско шофиране извънградско не. Изчетох сума си инфо по форумите слагах добавки, каране с високи обороти на магистрала за 20 мин та да се включи регенерацията на ДПФ филтъра, но ефект никакъв като вляза в града същата история пушене яко отзад мъгла колите ми пресвяткат все едно съм на лунапарк. Ако някой колега се е сблъсквал със същия проблем и го е отсранил ще съм благодарен, ако сподели какъв е бил проблема и как се отстранява.
stambeto88
-
gonzo79
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20 Мар 2018 19:15
- Местоположение: българия
Мнение
от gonzo79 » 28 Мар 2018 19:03
Здравейте.
Моля за съвет.
След като колата стоя доста време в сервиз,веднага щом я взех колата започна да се държи странно (загуба на мощност ,виене на туррбо и след това светна и check лампата)
Закарах я на сервиз и на диагностиката излиза DPF.(опитахме регенерация с " магистралата" но ефект няма.)
Какво да направя?
Варианти:
1.Сваляне на Филтъра и измиване с препарати (евентуално ако проблема е някъде другаде да разбера)
2.Софтуерно премахване на филтъра ( задължително ли е и хардуерно да се премахне и самият филтър или може и да се остане?)(оригиналния софтуер може ли да се архивира и при проблем да се вирне пак?)
3.Емулатор (при този вариант задължително ли се маха и филтъра ?)
При физическото остраняване на филтъра нали на се пипа катализатора ?
Емулатор или Софтуерно предимства и недостатъци?
имали разлика в цената на ему и софта?
Toyota 2.2 d4-d 136hp. 2ad-ftv 2008.
предварително благодаря за отговорите ...
gonzo79
-
memorex
Мнение
от memorex » 28 Мар 2018 22:17
Аз бих се уверил първо че има автомобила филтъра за твърди частици.Първо по рама и после физически.
memorex
-
zuzko
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26 Юни 2013 16:15
Мнение
от zuzko » 12 Май 2018 10:17
Здравейте,
Имате ли представа от цената на двигател за авенсис 2,2 дизел втора ръка, че моя замина?
zuzko
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot], stanimirxxx и 2 госта