Бензинова помпа за 3zz-fe
Бензинова помпа за 3zz-fe
Не знам при опел как е, но при мен въгленовия филтър е преди двигателя и през него минават бензиновите пари от резервоара. Те се изгарят преминавайки през клапан, който отваря след загряване на колата. При запушен филтър налягането в резервоара само се покачва от връщащото се топло гориво и невъзможността да се изгорят бензиновите пари.
При спукан всмукателен маркуч, при изстиване на резервоара се създава вакуум, при който се засмуква въздух в тръбопровода и създава джоб. През зимата поради голямата разлика в температурите ефекта е по-изразен. Този въздух след това прави този проблем с гасненето.
Поне аз така си обяснявам нещата при мен.
При спукан всмукателен маркуч, при изстиване на резервоара се създава вакуум, при който се засмуква въздух в тръбопровода и създава джоб. През зимата поради голямата разлика в температурите ефекта е по-изразен. Този въздух след това прави този проблем с гасненето.
Поне аз така си обяснявам нещата при мен.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
При мен е от загуба на налягане в горивната система, а не от неотчетен въздух или вакуум в резервоара.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Днес намерих малко свободно време и извадих бензиновата помпа за да разбера от къде губи налягане системата.
Сигурен съм вече , че причина е помпата , а не клапана. Истината е , че се съмнявах във клапана.
Изхода на помпата и регулиращия клапан са свързани паралелно със входа на филтъра за финни частици. Тествах клапана на вакуум и налягане държи.
Помпата от изхода връща дори и с уста като надуя. Като я чукна и спира да връща. Разклащам я и отново връща. Помпата си прави нужното налягане , но след като спре и не може да го задържи.
Клапана работи, но горивото се връща през помпата в резервоара.
Ще кача и снимки .
Сигурен съм вече , че причина е помпата , а не клапана. Истината е , че се съмнявах във клапана.
Изхода на помпата и регулиращия клапан са свързани паралелно със входа на филтъра за финни частици. Тествах клапана на вакуум и налягане държи.
Помпата от изхода връща дори и с уста като надуя. Като я чукна и спира да връща. Разклащам я и отново връща. Помпата си прави нужното налягане , но след като спре и не може да го задържи.
Клапана работи, но горивото се връща през помпата в резервоара.
Ще кача и снимки .
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Само тази успях за сега. Като ги намаля другите ще кача и тях
- Прикачени файлове
-
- Цялата помпа с филтър и клапан
- 20180126_141740.jpg (1.9 MiB) Преглеждано 5369 пъти
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Ето още малко снимки
- Прикачени файлове
-
- Капака на цялата помпа
- 20180126_140232-1.jpg (644.31 KiB) Преглеждано 5353 пъти
-
- Регулиращия клапан
- 20180126_140211-1.jpg (486.05 KiB) Преглеждано 5353 пъти
-
- Филтър на помпата
- 20180126_140147-1.jpg (930.86 KiB) Преглеждано 5353 пъти
-
- Помпата 1
- 20180126_140137-1.jpg (420.45 KiB) Преглеждано 5353 пъти
-
- Помпата 2
- 20180126_140128-1.jpg (577.31 KiB) Преглеждано 5353 пъти
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe

- Прикачени файлове
-
- Помпа филтър и клапан
- 20180126_141740-1.jpg (447.46 KiB) Преглеждано 5351 пъти
-
- Филтър с помпа
- 20180126_141745-1.jpg (550.73 KiB) Преглеждано 5351 пъти
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Бензинова помпа за 3zz-fe
АКо не си сглобил, смени всички о-пръстени. Клапана е скъп и трябва да си сигурен, че не работи преди да го сменяш. Може и помпата да те бъзика, но клапана играе ролята и на възвратен, и не би трябвало да има значение дали помпата връща или не гориво. Но пък ако не я смениш няма как да разбереш ;).
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Клапана работи и е ок. Помпата надува към филтъра и клапана паралелно. Клапана задържа горивото, но помпата не. Там е и моя проблем.
По- рано бях обяснил как като духна от изхода на целия възел ми връща през помпата, а не през клапана. О пръстените са ок нищо им няма.
В грешка си колега , че няма как да върне през помпата. В помпата има възвратен клапан, който трябва да не допуска изтичането на горивото обратно.
Ето и снимка на разглобена помпа.
По- рано бях обяснил как като духна от изхода на целия възел ми връща през помпата, а не през клапана. О пръстените са ок нищо им няма.
В грешка си колега , че няма как да върне през помпата. В помпата има възвратен клапан, който трябва да не допуска изтичането на горивото обратно.
Ето и снимка на разглобена помпа.
- Прикачени файлове
-
- Устройство на бензинова помпа
- Screenshot_2018-01-27-10-21-53.png (212.71 KiB) Преглеждано 5331 пъти
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Здравейте. Смених бензиновата помпа. Вече нямам проблем със дълго въртене докато запали. Оказа се помпата.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Здравейте колеги в тойота са взели инженерно решение бензиновата помпа да се включва при завъртането на стартер,въпросът е може ли това да се промени с малко манипулации и помпата да заработва още при подаване на контакт,от компа ли се управлява помпата или има управляващ модул който взима сигнал от заработването на стартера,моля който е запознат да сподели какво може да се направи по темата и въпроса.
В случая става въпрос за корола версо 1,6 ввт-и 2002г

-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Не се занимавай с глупости. Щом са решили така Японците със сигурност има защо. Не само на Тойота е така направена системата.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Колега напук на Японците бензиновата помпа ще заработи при подаване на контакт ,марката вече е в други ръце и при друг народ 

-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
То е ясно , че ще заработи, но щом вече имаш проблем то помпата е пътник.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Бензинова помпа за 3zz-fe
Здравейте. Сагата при мен продължава.
Прегледах бензинова помпа, смених я. Прегледах клапана за налягане. Прегледах всички връзки до инжекторите.
При шофиране около час и загрее добре двигателя ми спада налягането в горивната система. Отдадох го на инжектор/и. Смених ги но имам някакво предчувствие , че ситуацията е същата.
Възможно ли е да имам проблем с рейката на инжекторите? Замислям се мембраната на рейката дали не е забила в една позиция. Като загрее яко рейката при дълъг пробег и изгасяне на мотора налягането е ок, но при горещо гориво. След като изтине рейката тая менбана трябва да компенсира свиването на горивото и да остане в норми налягането.
Прегледах бензинова помпа, смених я. Прегледах клапана за налягане. Прегледах всички връзки до инжекторите.
При шофиране около час и загрее добре двигателя ми спада налягането в горивната система. Отдадох го на инжектор/и. Смених ги но имам някакво предчувствие , че ситуацията е същата.
Възможно ли е да имам проблем с рейката на инжекторите? Замислям се мембраната на рейката дали не е забила в една позиция. Като загрее яко рейката при дълъг пробег и изгасяне на мотора налягането е ок, но при горещо гориво. След като изтине рейката тая менбана трябва да компенсира свиването на горивото и да остане в норми налягането.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта