1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 07 Мар 2016 11:19
- Местоположение: Sofia
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Здравейте колеги,
Преди време - около 10 дни - сваляхме дюзи на въпросният двигател -1,4 90 кс дизел Д4Д- на Корола е12, защото бяха извън параметри и колата дигна разхода и започна да пуши. Всичко друго беше ОК.
На две от дюзите имаше черни топчета, а другите бяха доста черни също. Занесох ги в Супер дизел, но се оказа, че след тест и почистване са в норма.
Върнахме ги на колата и след монтажа компа показа, че са в норма, колата свали разхода и спря да пуши.
Минха и едно почистване с водород през Дунев сервиз. /при зала Арена Армеец/
Но сега ми прави впечатление, че колата е доста по шумна при палене на студено - трака повече.
Искам да попитам тези от вас, които имат опит, нормално ли е 1,4 90 кс дизел Д4Д/ръчни скорости/ да има такова тракане при палене на студен двг?
Преди свалянето на дюзите ми се струваше, че е по-тиха при студен старт.
Дали водородното почистване не е оказало влияние?
Маслото е сменяно преди 2000 км и е Castrol magnatec 5w/40.
При изключена скорост и натиснат съединител студеният двигател става една идея по-тих.
Ще се радвам да споделите мнения и да ме насочите - дали има проблем с тракането или е нормално?
Поздрави,
Иван
Преди време - около 10 дни - сваляхме дюзи на въпросният двигател -1,4 90 кс дизел Д4Д- на Корола е12, защото бяха извън параметри и колата дигна разхода и започна да пуши. Всичко друго беше ОК.
На две от дюзите имаше черни топчета, а другите бяха доста черни също. Занесох ги в Супер дизел, но се оказа, че след тест и почистване са в норма.
Върнахме ги на колата и след монтажа компа показа, че са в норма, колата свали разхода и спря да пуши.
Минха и едно почистване с водород през Дунев сервиз. /при зала Арена Армеец/
Но сега ми прави впечатление, че колата е доста по шумна при палене на студено - трака повече.
Искам да попитам тези от вас, които имат опит, нормално ли е 1,4 90 кс дизел Д4Д/ръчни скорости/ да има такова тракане при палене на студен двг?
Преди свалянето на дюзите ми се струваше, че е по-тиха при студен старт.
Дали водородното почистване не е оказало влияние?
Маслото е сменяно преди 2000 км и е Castrol magnatec 5w/40.
При изключена скорост и натиснат съединител студеният двигател става една идея по-тих.
Ще се радвам да споделите мнения и да ме насочите - дали има проблем с тракането или е нормално?
Поздрави,
Иван
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Класически симптом за износен маховик..
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 07 Мар 2016 11:19
- Местоположение: Sofia
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Здравей donibrasco,
Колата няма отделен маховик - т.е не е с двумасов маховик, а с т.нар обикновен/ едномасов съединител.
Тракането намялява след като загрее колата, но пак ми се струва, че е по-шумна спрямо преди да свалим дюзите.
А реално не виждам логика, при условие, че са почистени и са в норми.
Поздрави
Колата няма отделен маховик - т.е не е с двумасов маховик, а с т.нар обикновен/ едномасов съединител.
Тракането намялява след като загрее колата, но пак ми се струва, че е по-шумна спрямо преди да свалим дюзите.
А реално не виждам логика, при условие, че са почистени и са в норми.
Поздрави
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Щом преди свалянето на дюзите , работата на двигателя е била по-добра , а след връщането на "оправените" и "почистените" , работата се е влошила , явно проблемът е в тях и тези , които са ги оправяли не са си свършили добре работата. Аз никога не бих свалил дюзите от колата и след това да върна същите , това са пари дадени за нищото.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 07 Мар 2016 11:19
- Местоположение: Sofia
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Здравей iovkito,
Свалянето на дюзите се наложи, защото бяха извън показатели. И двигателя работеше по-тихо, но пушеше, нямаше мощност и вдигна разхода.
Само те имаха отклонения от всички останали параметри. Сега всичко е ОК, но е "тракаща" колата докато загрее и после като загрее една идея по-шумна.
Какво имаш в предвид с - "Аз никога не бих свалил дюзите от колата и след това да върна същите , това са пари дадени за нищото."
Да купя нови ли дюзи?
Поздрави
Свалянето на дюзите се наложи, защото бяха извън показатели. И двигателя работеше по-тихо, но пушеше, нямаше мощност и вдигна разхода.
Само те имаха отклонения от всички останали параметри. Сега всичко е ОК, но е "тракаща" колата докато загрее и после като загрее една идея по-шумна.
Какво имаш в предвид с - "Аз никога не бих свалил дюзите от колата и след това да върна същите , това са пари дадени за нищото."
Да купя нови ли дюзи?
Поздрави
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Да , точно това имах предвид , казвам го от личен опит. Колко пари струваха демонтирането , почистването и монтирането на дюзите?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 07 Мар 2016 11:19
- Местоположение: Sofia
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Здравей iovkito,
Общо 190 лв- демонтаж, стенд, монтаж обратно. Само една нова дюза е 500 лв- при условие, че дам една моя. А рециклирана с 6 м гаранция е 380-400 лв.
Общо 190 лв- демонтаж, стенд, монтаж обратно. Само една нова дюза е 500 лв- при условие, че дам една моя. А рециклирана с 6 м гаранция е 380-400 лв.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 14 Сеп 2017 22:42
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 12 пъти
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Corola E18 1.4 д4д на няма 4000к, като е студено сутрин първата минута си е малко трака.
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
А на колко километра е колата, когато започна да пуши и да има проблеми с дюзите?
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
1,4 D4D-90 кс тракане студен двигател
Карай си я така,Колега.Това тракане може и да няма нищо общо със ремонтираните дюзи.Нещо като са навързвали после по двигателя не са го поставили или затегнали правилно и вибрациите увеличават шума /написах го като първия малоумник-нещо чука в нещо друго,щото е кофти монтирано след ремонтчето/.Щом вече не пуши и е свалила разхода-карай си и не се бой.Пък и вън не е лято.На паркинга пред прозореца при мен в Линц са само нови дизелаци от всички възможни марки-сутрин в 5 часа като ги палят комшиите-всичките чукат.Студен дизел сутрин е шумен.А и щом на изключен съединител е по-тихо /при по слаби вибрации/ значи няма нищо трагично.
ПП.И самовнушението си играе ролята.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост