4а - fe чукане в главата на двг
4а - fe чукане в главата на двг
Здравейте, търсачката нищо не намери и пускам нова тема. На излизане от кръстовище се получи - разпляка се нещо в главата, зацапа втората свещ и заработи на 3 цилиндъра. Смених свеща и пак зацапа (свещта на този цилиндър се опушваше леко преди този проблем). Плякането е ритмично, на изключена свещ го няма (само леко чукане на празен ход), клапаните на въпросния цилиндър са с нормалните хлабини - 0.15 на всмукателните, 0.25 на изпускателнитв, въобще не надува маркучи, парно има като слънце, няма антифриз в маслото, не духа грам от пръчката, центровката на ангренажа е идеална. Проблемът е и на газ, и на бензин - пляка и работи на 3 цилиндъра. Когато се разпляка и спрях, буксата на кабела на бобината беше се разместила и хвърляше искра. Наместих я, но проблемът си остана. Хелп?!
- G.Panayotov
- Мнения: 153
- Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
4а - fe чукане в главата на двг
За изгорял клапан, може да провериш с лист хартия.
Поставяш хартийката на ауспуха при запален мотор и гледаш дали я дърпа на моменти.
Поставяш хартийката на ауспуха при запален мотор и гледаш дали я дърпа на моменти.
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
4а - fe чукане в главата на двг
Мери компресия. Може да е издухана гарнитурата между два цилиндъра. Ако антифриза е ръждив се случва този проблем. Затова поддържам системата чиста със висок клас антифриз с интервал на смяна 5-7 години.
Carina E 4AFE LB 1992
4а - fe чукане в главата на двг
max - 2, то стана абсолютно изведнъж. Ръгнах трета и се разпляка. Възможно ли е клапан изведнъж да се пробие и да изгуби компресия?
Оки, ясно е, че ще свалям главата. Питането ми е дали да я шлайфам, ако е само духната гарнитура? 30 000 км съм минал и не е прегрявана по мое време.
Оки, ясно е, че ще свалям главата. Питането ми е дали да я шлайфам, ако е само духната гарнитура? 30 000 км съм минал и не е прегрявана по мое време.
4а - fe чукане в главата на двг
Моя съвет е да шлайфаш главата, че аз така свалях главата на 5А-FE по друга причина и не шлайфах главата и след 2-месеца гарнитурата издуха м-у 2-ри и 3-ти и пак сваляне и шлайфане и сега няма проблем. И като свалиш главата шлайфай и другите клапани не само новия.
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T25
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
4а - fe чукане в главата на двг
Привет колега,
Аз правих ремонт на главата сравнително скоро, причината отказ на цилиндър заради прегорял изпускателен клапан, загуби компресия изведнъж и работеше на 3 цилиндъра. Вината си беше моя тъй като минах 110 000 на газ без да правя реглаж на клапаните. 5000 км преди проблема бях мерил компресията и беше наред. Ремонта включваше шлайфане и пълно сервизиране на главата, напасване и подмяна на клапани и т.н. Много внимавай със зацепването на разпределителните валове, повечето майстори не обръщат внимание на раздвижената ролка, която трябва да е напрегнагната при монтажа!
Успех!
Аз правих ремонт на главата сравнително скоро, причината отказ на цилиндър заради прегорял изпускателен клапан, загуби компресия изведнъж и работеше на 3 цилиндъра. Вината си беше моя тъй като минах 110 000 на газ без да правя реглаж на клапаните. 5000 км преди проблема бях мерил компресията и беше наред. Ремонта включваше шлайфане и пълно сервизиране на главата, напасване и подмяна на клапани и т.н. Много внимавай със зацепването на разпределителните валове, повечето майстори не обръщат внимание на раздвижената ролка, която трябва да е напрегнагната при монтажа!
Успех!
Carina Wagon 1997, 1.6 LB
4а - fe чукане в главата на двг
Колеги, майстора каза 2 опции: 400 лв (глава) и 1000 лева (бутало и биелен лагер). Иска да сваля главата и да му я занеса, за да не ми взема пари за разглобяването. Аз нямам сгоди да свърша тази дейност в тези дъждове. Има ли някой от вас да е от Враца, или Монтана и да продава здрав двигател? Моят е 1.6 лийнбърн, 107 коня. Дали може да пасне и друг, ако не намеря същия?
4а - fe чукане в главата на двг
Бих разгледал цените в мегапартс. Но ако имаш един два три клапана дето не са наред няма смисъл да платиш 400лв което е горе долу цената с подмяна на цялата глава. Освен това за сменяне на едно бутало не виждам как стават 1000лв.
Човек и добре да живее умира .......
4а - fe чукане в главата на двг
Затова сега чака ред в сервиза на друг майстор ;) Ще пиша когато има резултат.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
4а - fe чукане в главата на двг
Абе вие съвсем през главите си говорите. Колко да струва ремонт глава като в шлайф базата се плаща 120-150 лв за 16 клапанова глава. Клапан неоригинален добър е 14-18 лв, гарнитури , труд, антифриз, силикон. Искаме и гаранция после ако може равна на тази от производителя.. Също и за буталата, ново бутало добре, сегментите са комплект трябва да ги купиш, те не са на ципове тоест трябва да ги свалиш, почистиш. Няма никакво значение че колата струва 2300 лв или за колко си я купил ти.
4а - fe чукане в главата на двг
Във Враца се шлайфа за 40 лева главата. Ако е бутало, ще купувам втора ръка и може само сегменти нови да купя. Все пак съм от най - бедния район след Етиопия и тук си влизаме в положение. Оня с големите цифри го отбих, щото иска да прави само на баровци и дори веднъж ме е връщал на обещана дата, за да прави на баровец.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
4а - fe чукане в главата на двг
Ако говориш за челно шлайфане и в София е толкова. Аз говоря за всичко включено в т.нар. ремонт глава. Ако няма износени водачи. Иначе ако купуваш бутало втора употреба направо го вземай със сегментите. Но това не е ремонт, да това е кърпене.
4а - fe чукане в главата на двг
Ще вметна само няколко цифри клапан нов японски хубав-12 гарнитура глава немска хубава-30 силикон немски хубав-13 шлайф глава-25-30 сегменти немски-37 за цилиндър (има и такъв филм
аз лично си ги сменям на всички цилиндри.)
И да добавя нещо друго разглобил и сглобил съм много такива двигатели (4а-фе) не съм виждал износени водачи винаги са минавали с едно пасване на клапаните и нови гумички. Моята лична каручка е с такъв мотор гавата е на малко над 400 000 и има сменени два изпускатени клапана. Умишлено не пиша колко струва труда защото няма да съм обективен за цялата страна. Толкова от мен за качеството на тия мотори и цените за ремонтите им.

И да добавя нещо друго разглобил и сглобил съм много такива двигатели (4а-фе) не съм виждал износени водачи винаги са минавали с едно пасване на клапаните и нови гумички. Моята лична каручка е с такъв мотор гавата е на малко над 400 000 и има сменени два изпускатени клапана. Умишлено не пиша колко струва труда защото няма да съм обективен за цялата страна. Толкова от мен за качеството на тия мотори и цените за ремонтите им.
Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта