И аз на това разчитах,но не забелязах някакво кой знае какво отклонение.А и от момента в който почнах да карам колата със работеш ЕГР,вече започна да застудява и затова може и да се компенсират донякъде нещата.
Когато взех колата, не знаех,че не работи ЕГР.Чак след закачане на тестера в Тойота даде ,че има грешка!Последва сваляне и почистване,в процеса на което се установи,че някой пишман майстор някъде се е мъчил да разглабя клапана от невъзможната му страна!Имало е едно дърпане на оста със някви клещи,наранявания,превъртели болтчета и т.н.И накрая са се отказали,като са всели решението да запушат тръбичката след клапана с една ламарина и така.Предположихме,че все пак след почистване и смазване нещата ще се оправят но уви.Махне ли се ламаринката и започва едно претрисане когато колата се движи на ниски до средни обороти.И следователно ,замяна със нов!И представете си какъв кеф ми стана,когато си взех колата със монтиран нов ЕГР и след 5 км започна пак да тресе!!!Но поне се успокоих с мисълта,че стария клапан наистина не функционираше правилно,защото оставаше в някакво отворено положение!След доста борби в сервиза на Тойота,най накрая проблема се реши.Поискаха ми да сменят някакви гарнитури на изпускателите и нещо май са чистили,но подробно обяснение така и не ми дадоха.Та така завърши драмата със ЕГР на официалната ми любовница!!!


