спирачки след раздвижване
спирачки след раздвижване
преди 2-3 месеца имах проблем с предна дясна спирачка
раздвижи я майстор смени маркучи и няма проблем до сега
обаче тези дни усетих че пак задържа
дигнах я на крик завъртам колелото трудно се движи
взех една отверка и пораздвижих челюстите оправя се до натискане на
педала после пак така.
майстора рече че няма да има проблеми ама...
може ли да се разместват челюстите и да има проблем в целия апарат
или пак раздвижване и .....
раздвижи я майстор смени маркучи и няма проблем до сега
обаче тези дни усетих че пак задържа
дигнах я на крик завъртам колелото трудно се движи
взех една отверка и пораздвижих челюстите оправя се до натискане на
педала после пак така.
майстора рече че няма да има проблеми ама...
може ли да се разместват челюстите и да има проблем в целия апарат
или пак раздвижване и .....
Тойота Авенсис 1.6 ввти 2002 г
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
спирачки след раздвижване
Най вероятно ви задържа буталцето. Майстора най - вероятно е раздвижил само водачите или е ползвал неподходяща смазка.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
спирачки след раздвижване
Закарах я смениха бутала и други разни
Дано да е завинаги
Дано да е завинаги

Тойота Авенсис 1.6 ввти 2002 г
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
спирачки след раздвижване
Течността сменихте ли?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
спирачки след раздвижване
Бях обещал снимка - ето как изглежда бутало при продължителна несмяна на спирачна течност
Както споменах - пазя го в офиса вместо 'обеца на ухото'

Както споменах - пазя го в офиса вместо 'обеца на ухото'

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
спирачки след раздвижване
А как изглежда бутало при редовна смяна на сп.т.?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
спирачки след раздвижване
При редовна смяна, работната повърхност на буталото и на цилиндъра няма корозия (тази черната следа по лъскавата работна повърхност)... Това бутало имаше корозия само отдолу (от другата страна цялото си е лъскаво), което е логично при условие, че водата е по-тежка от спирачната течност и явно се утаява......
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
спирачки след раздвижване
А защо не ги правят от неръждаема стомана като е такъв проблем?
Аз си мисля, че тоя детайл свален от автомобил на 200х.км със редовна смяна на сп.т. би изглеждал по същия начин. Ако някой има снимка да покаже.
А това, че има корозия от вътрешната страна пречи ли му?
Аз си мисля, че тоя детайл свален от автомобил на 200х.км със редовна смяна на сп.т. би изглеждал по същия начин. Ако някой има снимка да покаже.
А това, че има корозия от вътрешната страна пречи ли му?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
спирачки след раздвижване
Спирачната течност поема много добре влагата и е хубаво да се сменя на няколко години. Корозията по буталото е от влагата но е спорен въпроса дали е от самата спирачна течност или от пропуск на маншончето на буталото. Дори и да смяняш течността през обезвъздушаващия отвор то водата в системата пак ще остане в дъното на супорта.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
спирачки след раздвижване
Корозията бе в работната повърхност - почна да тече...
Проблемът е и в понижаване температурата накипене при стара течност... Така, че дори и златни да ги направят - каква е ползата щом кипне течността?
Корозията отвътре на буталото няма значение, защото 'вътре' си е в цялата мръсотия зад накладката без защита...
При обезвъздушаване колкото и да е, се 'продухва' пространството зад буталото.. Малкото останала влага ще се разтвори в новата течност. А при редовна смяна - нивото би било много ниско...
Относно 'същият детайл при редовна смяна' - не са толкова хората, които сменят редовно течност. При последната смяна след 5г (от нов автомобил, и то на съвсем малко километри) изтече черна спирачна течност - контрастно различаваща се от новата течност, която напълни системата....
И аз не съм от примерните - пишеше 'смяна през 20х.км, или 2г' - в момента съм на 70х.км и 4г, и не съм я сменял... Но тази година ще направя тази работа...
Проблемът е и в понижаване температурата накипене при стара течност... Така, че дори и златни да ги направят - каква е ползата щом кипне течността?
Корозията отвътре на буталото няма значение, защото 'вътре' си е в цялата мръсотия зад накладката без защита...
При обезвъздушаване колкото и да е, се 'продухва' пространството зад буталото.. Малкото останала влага ще се разтвори в новата течност. А при редовна смяна - нивото би било много ниско...
Относно 'същият детайл при редовна смяна' - не са толкова хората, които сменят редовно течност. При последната смяна след 5г (от нов автомобил, и то на съвсем малко километри) изтече черна спирачна течност - контрастно различаваща се от новата течност, която напълни системата....
И аз не съм от примерните - пишеше 'смяна през 20х.км, или 2г' - в момента съм на 70х.км и 4г, и не съм я сменял... Но тази година ще направя тази работа...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
спирачки след раздвижване
Аз като взех Мазда-та на 6 години първо ѝ пуснах справка за сервизно обслужване до сега и не излезе нито една смяна на спирачна течност... Давай да я сменяме веднага! Колко? 21лв и стотинки с труда?! Че защо не сте я вдигнали да я обезвъздушавате все още 




- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
спирачки след раздвижване
Точно, че принципно процедурата не е скъпа, а спестява ядове - вържи попа да ти е мирно селото 
П.С. скъпа и не-скъпа е относително понятие - питах в Балканстар колко струва смяната на спирачната течност - около 120лв?!
Просто очаквам в най-скоро време да сменям накладки (и евентуално - дискове), и тогава планирам процедурата...

П.С. скъпа и не-скъпа е относително понятие - питах в Балканстар колко струва смяната на спирачната течност - около 120лв?!
Просто очаквам в най-скоро време да сменям накладки (и евентуално - дискове), и тогава планирам процедурата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
спирачки след раздвижване
Приус, ТМ Запад, 1л спирачна течност = 28.80, труд = 64.80.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта