Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Здравейте. Стойностите на алтернатора при загрял двигател без консумация са: 13.75 до 14.05 над 3000 оборота в мин. Със включени светлини и парно на макс стойностите са 13,10 до 13,85 над 3000 оборота в мин.
Ниските стойности със и без консуматори са замерени на празен ход , но с консуматори оборотите ми пропадат на 500-550 в мин. От там волтажа пропада рязко на 13.10. Вдигна ли ги на 700 всичко си идва като по учебник. 13,50 до 13,85 волта. Мисля си , че нямам проблем с алтернатора , а с празния ход на мотора. Как мислите и вие?
Ниските стойности със и без консуматори са замерени на празен ход , но с консуматори оборотите ми пропадат на 500-550 в мин. От там волтажа пропада рязко на 13.10. Вдигна ли ги на 700 всичко си идва като по учебник. 13,50 до 13,85 волта. Мисля си , че нямам проблем с алтернатора , а с празния ход на мотора. Как мислите и вие?
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
На 13 този месец регистрирах Ярис от 2002г. 1.0 ввти и при мен на празен ход без консуматори е 13.8в а с малко подадени обороти стига 14.2в, когато пусна фаровете на празен ход волтажа пада на 13,1 и се възстановява до 13,8, а с подадени обороти стига 14в. Така, че и Аз ще следя темата, за да видим на къде ще отидат нещата.
Тойота Ярис 2002г 1.0 VVT-i
Фокус Ц-макс 2005г 2.0 TDCi
Форд Рейнджър 2001г 2.5 XLT
Меган Сценик 2001г 1.9 DCi
Фокус Ц-макс 2005г 2.0 TDCi
Форд Рейнджър 2001г 2.5 XLT
Меган Сценик 2001г 1.9 DCi
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Според мен машинката на Доккито е на границата...
Нормално е при такива малки машинки с малки алтернатори да има по-сериозни пикове на напрежението...
При празен ход също е нормално за малка машинка напрежението да пада до ниво 'почти не зарежда акумулатора' - толкова му е душицата...
Нормално е при такива малки машинки с малки алтернатори да има по-сериозни пикове на напрежението...
При празен ход също е нормално за малка машинка напрежението да пада до ниво 'почти не зарежда акумулатора' - толкова му е душицата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Аз на 99% съм сигурен , че проблемът при мен е в празния ход на мотора. С текстрийма тествах празния ход и установих , че реагира мудно . В следствие на това мотора пропада под номинала на оборотите си. Приемам 13.5 до14,5 волта за нормален заряд.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Дроселната клапа чистена ли е ?
Човек и добре да живее умира .......
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Сложи едни кабели в багажника и карай. Ако си решил сега да правиш това ще смениш един куп неща. А ясна диагностика може са има при ясен проблем- така или иначе се е задал такъв, изчакай го да се прояви вероятно след градско пътуване.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Мисля , че е излишно да разводнявате темата. Аз проблем нямам , просто при пропадане на оборотите пропада и напрежението.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Явно това ниско напрежение на ПХ не пречи акумулатора да се зарежда в движение. Някакво съвсем слабо мъждукане на лампата за зареждане забелязано ли е...
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
От самото начало никъде не съм писал да имам проблем . Просто профилактично замерих алтернатора и разбрах ,че напрежението пропада на празен ход, но за мен това е от прекалено ниските ми обороти. Въпроса ми е дали причината е в празния ход или заминаващи четки или регулатор на алтернатора. Аз смятам ,че причината е във ниските обороти на празен ход, но просто исках да чуя и други мнения. Кабели за къв чеп са ми? 

Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Стопли ли мотора- това са оборотите. Имам ги 2 подобни.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Днес сложих модул за автоматични фарове на Яриса и замерих, какво се случва със зареждането след, като ми сработи системата. По принцип си разкачих кабелите за масата, където можах по купе и кутия и ги зачистих хубаво с шкурка и данните са следните. Паля и волтовете са 14,3, фаровете светват, лек пад до 13,9 и пак 14,3. Това без газ, докато свети синята лампичка и оборотите са леко завишени. Пуснах вентилатора на втора степен и след, като оборотомера намаля и остана на 2 чертички след плътната бяла част волтовете си седят на 14,3. Ако завиша оборотите вдига до 14,4 и не се вдига повече.
Тойота Ярис 2002г 1.0 VVT-i
Фокус Ц-макс 2005г 2.0 TDCi
Форд Рейнджър 2001г 2.5 XLT
Меган Сценик 2001г 1.9 DCi
Фокус Ц-макс 2005г 2.0 TDCi
Форд Рейнджър 2001г 2.5 XLT
Меган Сценик 2001г 1.9 DCi
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Загрей двигателя до работна температура и тогава замери с консуматори . Темата се изметва много от реалния въпрос от първия ми пост.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Има ли начин, ниските обороти да се повишат малко? Защото ми казаха, че нормално трябва да са 650 +/- 10 и ми се струват ниски.
Тойота Ярис 2002г 1.0 VVT-i
Фокус Ц-макс 2005г 2.0 TDCi
Форд Рейнджър 2001г 2.5 XLT
Меган Сценик 2001г 1.9 DCi
Фокус Ц-макс 2005г 2.0 TDCi
Форд Рейнджър 2001г 2.5 XLT
Меган Сценик 2001г 1.9 DCi
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Алтернатор на Ярис SCP10 1sz-fe въпросче
Именно причината за мен е в пропадането на оборотите. Така да се увеличат оборотите не знам как става, но за мен причините да бъдат ниски са много. И Нека темата си остане свързана с алтернатора. 

Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта