Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Мнения по въпроса .
Не търся чип тунинг!
Колата е наа 200000 км.
Аз съм нов и търся добри мнения.
Благодаря предварително.
Мнения по въпроса .
Не търся чип тунинг!
Колата е наа 200000 км.
Аз съм нов и търся добри мнения.
Благодаря предварително.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Щом не търсите чип тунинг, по какъв начин очаквате да се случат нещата?
Вариантът който виждам е смяна на двигателя с по-мощен такъв, но за такъв тип автомобил 2000г не смятам че е разумно..
Вариантът който виждам е смяна на двигателя с по-мощен такъв, но за такъв тип автомобил 2000г не смятам че е разумно..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Колега без така наречения "чип"(дума която мразя), как мислиш се вдига въртящия момент на един дизел. Приготви си едни 10к.лева , че може и да не ти стигнат, само една добра генерация е 4, 5к.лева, да не говорим за турбо и валове дюзи, кулер, въобще всичко по мотора.
Най добре си я бутни софтуерно незнам дали ще стигне 150 но ще се подобри въртящия момент.
Най добре си я бутни софтуерно незнам дали ще стигне 150 но ще се подобри въртящия момент.
- gimara
- Мнения: 1710
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Във форумните бисери има още един начин:
има и по лесен вариант купуваш си дизелова кола и почваш постепенно да и наливаш по малко бензин един ден ще я научиш само на 100октана + да върви и еи ти готова бегачка без да бараш нищо по двигателя
кви са тия глупости ПИЛЕНЕ шлаифане шмиргели углошлаифи
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Чувал съм ,че хората правят индивидуални програми за компютъра на колата. Мислих си да сменя турбина, интеркулер, и дузите май?
Не съм много на ясно за това питам
Не съм много на ясно за това питам
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Не пипай машинката ако искаш да ти служи вярно...
За да пипаш, трябва да си наясно какво искаш и още по-наясно - как да го направиш.
В случая турбината и дЮзите са малкият проблем... Смяна на програмата се нарича и чип-тунинг.
Липсата на познания ме навежда на мисълта, че ако тръгнеш по наклонената плоскост има голяма вероятност да се 'нанижеш' на някой 'майстор'
Затова на твое място не бих пипал нищо по този автомобил..
За да пипаш, трябва да си наясно какво искаш и още по-наясно - как да го направиш.
В случая турбината и дЮзите са малкият проблем... Смяна на програмата се нарича и чип-тунинг.
Липсата на познания ме навежда на мисълта, че ако тръгнеш по наклонената плоскост има голяма вероятност да се 'нанижеш' на някой 'майстор'

Затова на твое място не бих пипал нищо по този автомобил..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
След чипосването ще пуши като печка на въглища, ще гори много и ще се тормози цялата механика по колата.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Вместо това, ако си промениш намеренията де, може да го направиш тоя мотор с нови сегменти, ремонт глава, нови дюзи и комплект гарнитури, нови SCV та ? Ще ти се види като двеста коньов след това. Безценно предимство- ще е все така надежден...
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Посъветваха ме първо да си почистя дюзите и турбото. После ако реша да ситроша главата.
Как мислите?
Как мислите?
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Пази си главата като първо.
Второ - мехаННика ти е написал най-смисленото нещо, но реално никой не го прави, защото и ти както и другите искат с много малко пари да постигнат много. Та това второто ще ти излезе 2 или 3 пъти повече отколкото си дал за колата.
Трето - сменяй турбо, кулер, бутала, валове и много много други неща - ще направиш бегачка, ама ако го правиш както трябва - цената ще е доста над 10к в лева.
Четвърто - всъщност какво точно търсиш? Ежедневка, за семейството, за сам себе си да возиш? За магистралата, за града? Въобще какво не ти стига в момента, че да искаш нещо в повече?
Второ - мехаННика ти е написал най-смисленото нещо, но реално никой не го прави, защото и ти както и другите искат с много малко пари да постигнат много. Та това второто ще ти излезе 2 или 3 пъти повече отколкото си дал за колата.
Трето - сменяй турбо, кулер, бутала, валове и много много други неща - ще направиш бегачка, ама ако го правиш както трябва - цената ще е доста над 10к в лева.
Четвърто - всъщност какво точно търсиш? Ежедневка, за семейството, за сам себе си да возиш? За магистралата, за града? Въобще какво не ти стига в момента, че да искаш нещо в повече?
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Маалко тромава ми се струва при изпреарване и на баири натоварена си е все едно карам 1 ца
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Най - лесното решение е - продаваш този Авенсис и си взимаш нещо 200 коня+ заводско. Поне знаеш какво караш, а не си в безкраен филм. Ако ти си режисьора (сам си правиш колата) става, ако неможеш не се занимвай - съвет от мен. Когато я засилиш си трябват нови полуоски, карета, лагери, главини. окачване и СПИРАЧКИ ! То не е само колата да бяга, трябва и да спира. Затова взимаш нещо напомпано от завода, а там вече може и чип и така.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
Има даже и трети начин
Требе да ходиш в ХОГУОРТС да учиш за магьосник.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно!
Новата - Camry -'20, Hybrid 218bhp
Сегашната - Avensis-'07, 2.2 150bhp
Бившата - Mazda6-'02, 2.3 166bhp
Вечната -Vectra A-'92, 1.4 75bhp
Новата - Camry -'20, Hybrid 218bhp
Сегашната - Avensis-'07, 2.2 150bhp
Бившата - Mazda6-'02, 2.3 166bhp
Вечната -Vectra A-'92, 1.4 75bhp

Имам намерение на Toyota Avensis 2.0 D4D Combi, 110 PS Kombi (2000-2003) да вдигна конете до 150 .
'Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто - да го направиш.'
Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта