Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от Torque » 17 Дек 2017 22:18
От едно известно време започнаха проблемите покрай забиването при ускорение.
В началото като се ускоряваше например на 3-та или 4-та предавка се получваше едно забиване на около 3500 оборота като се задържака оборотите там за около 3-4 секунди а след това колата продължаваше да ускорява, но изкарваше доста сажда от ауспуха. В момента работата силно се влошава. В момента колата на място и на 1-ва предавка може да си изфорсира до последните обороти, но на 2-ра при ускорение със напълно натиснат педал на газта, двигателя не може да вдигне повече от 3800 оборота. На 3-та предавка границата пада между 3500-3800 оборота. 4-та предака на около 3500 спира, а на 5-та от 2800 оборота почват едни като забивания за по една секунда и така докато стигне до 3000-3200 оборота където всичко приключва. Евентуално оборотите могат да се вдигнат след като се отпусне газта и започне да се подава по-леко.
Автомобила попринцип се кара спокойно, предимно в града и предимно на къси разстояния където двигателя загрява едвам едвам. Не знам дали има катализатор все още. Извън градско излиза на 2-3 седмици веднъж, но се кара пак спокойно в диапазона 90-110км/ч, на разстояние не повече от 60км. На диагностика показва единствено проблем в една от подгревните свещи. Чек енджин лампата не е светвала дори и при тези забивания.
Помагайте колеги, че докато не се е влошила съвсем работата или пък преди да се е счупило нещо.
В началото като се ускоряваше например на 3-та или 4-та предавка се получваше едно забиване на около 3500 оборота като се задържака оборотите там за около 3-4 секунди а след това колата продължаваше да ускорява, но изкарваше доста сажда от ауспуха. В момента работата силно се влошава. В момента колата на място и на 1-ва предавка може да си изфорсира до последните обороти, но на 2-ра при ускорение със напълно натиснат педал на газта, двигателя не може да вдигне повече от 3800 оборота. На 3-та предавка границата пада между 3500-3800 оборота. 4-та предака на около 3500 спира, а на 5-та от 2800 оборота почват едни като забивания за по една секунда и така докато стигне до 3000-3200 оборота където всичко приключва. Евентуално оборотите могат да се вдигнат след като се отпусне газта и започне да се подава по-леко.
Автомобила попринцип се кара спокойно, предимно в града и предимно на къси разстояния където двигателя загрява едвам едвам. Не знам дали има катализатор все още. Извън градско излиза на 2-3 седмици веднъж, но се кара пак спокойно в диапазона 90-110км/ч, на разстояние не повече от 60км. На диагностика показва единствено проблем в една от подгревните свещи. Чек енджин лампата не е светвала дори и при тези забивания.
Помагайте колеги, че докато не се е влошила съвсем работата или пък преди да се е счупило нещо.
Torque
WoLF
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от Torque » 18 Дек 2017 00:43
Не колата я имаме вече стана 4-та година. Преди нямаше такова нещо, но баща ми си я кара много спокойно както писах в началото. Аз когато се кача тогава я издухвам между 2 светофара когато загрее, тогава изхвърляше много сажди но на 3-тия светофар саждите намаляваха. Такаива забивания нямаше, но от около 1 година започна това да ми прави впечетление когато се кача. А от 2 месеца започна да не може да се изфорсира над дадените обороти. Рядко се случва да се качвам на тази кола на месеца да кажем по 1 път се случва да и направя това издухване.
Да не би да се е затлачил катализатора от този градски режим на каране? Доколкото знам този модел нямат DPF все още. Ако катализатора е свален от автокъщата преди години то остава да е EGR или пък някой ми казват че можело турбината да пренадува и да влиза като в авариен режим, но няма никакви записани грешки за високо налягане на турбината.
Да не би да се е затлачил катализатора от този градски режим на каране? Доколкото знам този модел нямат DPF все още. Ако катализатора е свален от автокъщата преди години то остава да е EGR или пък някой ми казват че можело турбината да пренадува и да влиза като в авариен режим, но няма никакви записани грешки за високо налягане на турбината.
Torque
- WoLF
- Мнения: 3465
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 699 пъти
- Получена благодарност: 277 пъти
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от WoLF » 18 Дек 2017 01:18
И аз знам да нямат, но точно такива са едни от признаците за запушване на такъв... Преглеждани ли са показания на дюзи, колекторите за наслагвания, че тези градски карания правят много сажди... Масло какво се слага, редовно ли се обслужва колата?



WoLF
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от Torque » 18 Дек 2017 01:22
Маслото и филтъра се сменят на 15000км. Горивен филтър скоро ще се смени и той, но силно ме съмнява да е от него. Варианта ми е за който си мисля е да не би да се е запушил катализатора(ако е там). Утре ще си я закача на диагностика да погледна турбината на какво налягане работи и има ли нещо общо с това което се случва. Като цяло съм се изчерпал от идеи.
Torque
WoLF
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от slowtraveler » 18 Дек 2017 08:34
Сменям го на заложения пробег... Като го гледам - може да издържи спокойно двойно на заложения пробег с нашата нафта - чистичък е след 40х.км.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Митхат
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от slowtraveler » 18 Дек 2017 09:28
► Виж съдържание
Офтопик
При мен филтрите са два, и са ДОСТА/МНОГО скъпи - едва ли производителя ще скочи
Но умните глави казват, че в момента в който сложиш друг филтър и започват проблемите. Затова уверено твърдяха да се взема само оригиналния (да, може да не е брандиран, но да бъде от оригиналния производител - UFI).

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- WoLF
- Мнения: 3465
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 699 пъти
- Получена благодарност: 277 пъти
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от WoLF » 18 Дек 2017 11:08
Аз от опит го казах, че моя за 100лв. го дават да се сменя на 60к, а аз го смених веднъж при покупката, после пробно след 30 и имаше намеци, а накрая една маркова добавка и всичко дигна във филтъра, та 3та смяна в рамките на 40к
По-скъпичките предполагат по-рядка смяна, но в случая е 15-30лв. един и е добре да не се пренебрегва 





WoLF
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от slowtraveler » 18 Дек 2017 11:31
Ако филтъра е толкова евтин и е удобен за смяна - въобще не бих повдигал въпрос.... Бих го сменял със смяната на маслото..
Просто при мен филтрите се сменят само на канал или на подемник, и без смяната струват тройно на обявената от теб цена..
Просто при мен филтрите се сменят само на канал или на подемник, и без смяната струват тройно на обявената от теб цена..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
veso_hds
Corolla E120 2.0 D4D забива при ускорение
Мнение от metro_d4d » 18 Дек 2017 15:00
На колко километра е автомобила?
metro_d4d
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ilkostz, Двигателист и 1 гост