Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от ufer » 15 Дек 2017 10:43
ufer
tora
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от slowtraveler » 15 Дек 2017 12:03
Ако да - вероятно причината е от тях... Просто като спре автомобила, износеният или замърсен повдигач изпуска маслото си и увеличава луфта на дадения клапан. И му трябва време маслото отново да го надуе...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от memorex » 15 Дек 2017 13:16
memorex
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от Двигателист » 15 Дек 2017 16:30
Двигателист
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от slowtraveler » 15 Дек 2017 18:39
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- G.Panayotov
- Мнения: 153
- Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от G.Panayotov » 15 Дек 2017 20:54
С това изречение си противоречиш.
Двигател с механични повдигачи и пулове, не съм виждал.
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
G.Panayotov
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от slowtraveler » 15 Дек 2017 20:59
Мериш луфта, гледаш пула (директно на него бе отбелязана точната му дебелина май до стотна) и разбираш какъв пул трябва да сложиш на клапана... Преди време Голфа бе така - правих таблици и графици кой пул къде да отиде така, че да купя минимално количество пулове

Но наистина не съм пипал 4AGE и затова питах колегите дали е с хидравлични повдигачи

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
memorex
мехаННика
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от slowtraveler » 15 Дек 2017 22:03

Луфтомера също бе в джоба

Мерси за снимката - като гледам - пулове...

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от ufer » 15 Дек 2017 22:14

ufer
ufer
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE
Мнение от Двигателист » 15 Дек 2017 22:46
Това поколение двигатели на тойота са с механични повдигачи. 4а, 7а, 3s, 5s все е с пулове над чашката. Само 3s-fse (директното впръскване) е с малки пулове под чашката (повдигача). Дизелите и те. После VVT-i също, но там си е с размерни повдигачи (чашки), както е написал мехаННика.
После минават на хидравлични повдигачи.
Това не го разбрах. Всичко, което иска регулиране, без значение дали е с болт, пул, повдигач на размер, за мен е механичен повдигач. Там където няма реглаж, а се използва повдигач или опора на кобилица, която с налягането маслото осигурява безударно, без механична хлабина управление на клапана за мен е хидравличен повдигач, най-просто казано.
ufer, измери налягането с контролен манометър. Ако мериш през отвор на главата - по-добре.Така ще видиш дали шума е свързан с липсата на налягане горе. Лампата за налягане веднага ли гасне? Допускаш ли изпразване на масления филтър през чистата част, през лагерите на коляновия вал? Не знам при теб хоризонтално ли е разположен, или като при 3S-FE, наклонен с дъното нагоре, което улеснява изпразването му по този начин. Тук обратния клапан в самия филтър няма значение, защото той пречи на изпразване от мръсната страна.
Двигателист
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 2 госта