Проблем с двигател на Тойота Селика 1.8VVT-i
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29 Ное 2017 19:01
- Местоположение: ruse
Проблем с двигател на Тойота Селика 1.8VVT-i
Здравейте колеги и манияци на тойота.Имам питане към всеки един член от групата и ви благодаря предварително за отделеното време.Та проблемът е следният:
Преди близо 2 седмици купих Тойота селика 1.8 ввти 143 конски сили от обява в карс.бг пусната на 3400 взех я за 2800 добра цена...но и проблемите си дойдоха с нея за жалост.Проблема е следния..:на студен двигател и на топъл двигател работи колата неравномерно,понякога ако е студена и не и дам газ принудително огасва...паля я и пак ако не подам пак има вероятност да огасне..сутрин пали след около 2 секунди като загрее пак толкова.Проблема е че нито на студен нито на топъл двигател мога да я изфорсирам когато натисна педала докрай на газта...Ако го натискам постепенно качва оборотите до 7200,но натисна ли го докрай педала за газта и край започва прекъсване и колата ми все едно работи на 3 цилиндъра така се чува точно същият звук все едно работи на 3 цилиндъра.Компресията я замервахме на студен мотор всички цилиндри са на 9.5 бара само четвърти е на 8.5.На таблото ми изписва чек Лампичката,което означава диагностика където я заведох.Отчита ми бедна горивна смес на 4 цилиндър.Чистихме дебитомер купих и нови свещи НГК сменил съм ги еднополюсни са както ми дава производителя проверил съм и бобините като опирам свеща в шасито и на стартер паля на всички бобини има искра между бобината и свеща...купил съм горивен филтър но още не съм го сменил и не съм махнал катализатора понеже някои казват че може и от него да е ако е затлачен...останаха дроселова клапа като вариант не изключвам и ламбда сондата както и горивната помпа ако не прави достатъчните 3.5 бара налягане не съм я замервал...Та онзи ден си поиграх с дюзите и какво се случи...при слагането о пръстенчетата на всяка една дюза се е закъсала от напрежението когато съм слагал рейката но най интересното беше че колата започна да се форсира на празен ход с натиснат педал докрай на газта!... зарадвах се много но когато тръгнах да слагам капака на двигателя пластмасовия и гледам отдоло пълно с бензин и върху самите цилиндри се беше напълнило и миришеше ужасно...отидох после да купя о пръстени масло устойчиви и на бензин също сложих ги направо заспаха фи 7 на 2 бяха мисля...оплътниха добре вече теча на бензин изчезна но за сметка на това колата пак се върна в старото си положение и пак започна да прави мизерии с прекъсването...На загрял двигател е малко по добре но ... пак не е както трябва.Моля някой който е по запознат да пише ще се радвам наистина тази кола да се оправи и благодаря предварително.
Преди близо 2 седмици купих Тойота селика 1.8 ввти 143 конски сили от обява в карс.бг пусната на 3400 взех я за 2800 добра цена...но и проблемите си дойдоха с нея за жалост.Проблема е следния..:на студен двигател и на топъл двигател работи колата неравномерно,понякога ако е студена и не и дам газ принудително огасва...паля я и пак ако не подам пак има вероятност да огасне..сутрин пали след около 2 секунди като загрее пак толкова.Проблема е че нито на студен нито на топъл двигател мога да я изфорсирам когато натисна педала докрай на газта...Ако го натискам постепенно качва оборотите до 7200,но натисна ли го докрай педала за газта и край започва прекъсване и колата ми все едно работи на 3 цилиндъра така се чува точно същият звук все едно работи на 3 цилиндъра.Компресията я замервахме на студен мотор всички цилиндри са на 9.5 бара само четвърти е на 8.5.На таблото ми изписва чек Лампичката,което означава диагностика където я заведох.Отчита ми бедна горивна смес на 4 цилиндър.Чистихме дебитомер купих и нови свещи НГК сменил съм ги еднополюсни са както ми дава производителя проверил съм и бобините като опирам свеща в шасито и на стартер паля на всички бобини има искра между бобината и свеща...купил съм горивен филтър но още не съм го сменил и не съм махнал катализатора понеже някои казват че може и от него да е ако е затлачен...останаха дроселова клапа като вариант не изключвам и ламбда сондата както и горивната помпа ако не прави достатъчните 3.5 бара налягане не съм я замервал...Та онзи ден си поиграх с дюзите и какво се случи...при слагането о пръстенчетата на всяка една дюза се е закъсала от напрежението когато съм слагал рейката но най интересното беше че колата започна да се форсира на празен ход с натиснат педал докрай на газта!... зарадвах се много но когато тръгнах да слагам капака на двигателя пластмасовия и гледам отдоло пълно с бензин и върху самите цилиндри се беше напълнило и миришеше ужасно...отидох после да купя о пръстени масло устойчиви и на бензин също сложих ги направо заспаха фи 7 на 2 бяха мисля...оплътниха добре вече теча на бензин изчезна но за сметка на това колата пак се върна в старото си положение и пак започна да прави мизерии с прекъсването...На загрял двигател е малко по добре но ... пак не е както трябва.Моля някой който е по запознат да пише ще се радвам наистина тази кола да се оправи и благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост