Здравейте колеги . Изчетох всички теми при ситуация когато двигателят не пали и не намерих сходен проблем.
Колата е бензин с бутон старт/СТОП за палене и е полуавтоматик демек обикновенна скоростна кутия с робот.
Та проблема е че не завърта стартера . Купих нов акумулатор и не се оправи . Оставих я на контакт и подадох с едно кабелче + от акумулатора директно на соленоида на стартера и колата запали от раз.
Сега особеностите когато е на контакт и натисна бутона повторно се чува цъкане на реле и стратегът започва да върти и пали. Сега това цъкане го няма и съответно не завърта стратерът. Другото е че преди бутона светваше зелено (дава ми да запаля)само когато е на неутрална скорост а сега си свети зелено на всички позиции на скоростния лост.
Мисля че е датчик на скоростния лост (ако има такъв) или бутона или това реле .
Колата умря след като няколко пъти това реле изцъква повторно докато стратерът върти и моментално спира да върти и сега нищо
Помагайте къде и какво да търся
Тойота Аурис 2007 1.6 124 коне полуавтоматик не пали
- Митхат
- Мнения: 3829
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Тойота Аурис 2007 1.6 124 коне полуавтоматик не пали
Има такъв датчик,и само на диагностика можеш да видиш как е.
Цялата работа е от ММТ.и само с диагностика и човек който знае какво да търси.
Тойота Аурис 2007 1.6 124 коне полуавтоматик не пали
Понеже аз съм в Англия и не познавам и не знам тука такива майстори с диагностики , ще се наложи да я закарам в Тойота сервиз . Иначе аз имам едно делфи диагностика което си ползвам но то ми извади всякакви други грешки но не и свързани с този проблем .
Тойота Аурис 2007 1.6 124 коне полуавтоматик не пали
Здравейте , понеже все още не съм стигнал до сервиза искам да попитам къде е този датчик защото искам да го огледам за окис на буксата. Сега колата си пали с бутона и все едно не е било нищо но не знам до кога пак
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта