Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от dokkito » 25 Ное 2017 13:03
Според мен проблема не е в лед технологията , а дали има смисъл от нея в такъв вид осветление. Скъпа , капризна от към напрежение , ток и висока температура. С правилно разсейване на светлината не би трябвало да има проблем със заслепяването при задни светлини. Лед светлините са скъпа инвестиция , която не е нужна на всяка цена. Пример за това е стандартнита крушка, която има живот над 5 години поставена в стопове , габарити и мигачи.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
dokkito
- slowtraveler
- Мнения: 6247
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от slowtraveler » 25 Ное 2017 18:50
Не съм съгласен, че е капризна система към ток и напрежение (модула с драйвера, а не самостоятелния диод). Напротив - заради драйвера, едва ли ще разбереш по яркостта дали имаш промяна в напрежението - драйверът поддържа еднакво светене в широк диапазон...
Дали заслепяват - да, има модели, които заслепяват... Но не всички. Например на Маздата стопове и габарити бяха LED, и там не се усещаше заслепяване - светеха ярко, но не и дразнещо, защото бяха разпределени на известна площ, а не цялата светлина да излиза от ограничено пространство.
За мигача - знам, че предния ми LED мигач ВАДИ ОЧИ - няма начин да не го забележиш... Пусна ли го - виждам ярък отблясък в знаците и дърветата на 30м от светофара, при условие, че пред мен чакат 5 автомобила с включени мигачи, и на нито един от тях не виждам какъвто и да е блясък.. Дали 'икономисвам' стопове и мигачи - не винаги... Ако има автомобил зад мен се случва да изключа мигача да не ми щрака.. Но иначе - често си остава да мига... Не ме дразни, нито ме дразнят стоповете пред мен - фаровете ми са по-ярки и 'маскират' стоповете.
Дали заслепяват - да, има модели, които заслепяват... Но не всички. Например на Маздата стопове и габарити бяха LED, и там не се усещаше заслепяване - светеха ярко, но не и дразнещо, защото бяха разпределени на известна площ, а не цялата светлина да излиза от ограничено пространство.
За мигача - знам, че предния ми LED мигач ВАДИ ОЧИ - няма начин да не го забележиш... Пусна ли го - виждам ярък отблясък в знаците и дърветата на 30м от светофара, при условие, че пред мен чакат 5 автомобила с включени мигачи, и на нито един от тях не виждам какъвто и да е блясък.. Дали 'икономисвам' стопове и мигачи - не винаги... Ако има автомобил зад мен се случва да изключа мигача да не ми щрака.. Но иначе - често си остава да мига... Не ме дразни, нито ме дразнят стоповете пред мен - фаровете ми са по-ярки и 'маскират' стоповете.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от dokkito » 25 Ное 2017 20:34
Като казвам капризни към ток и напрежение имам в предвит за самия светодиод. За да го запазиш светодиода идва и оспъпяването на лед светлината. Затова смятам , че е скъпа инвестиция , която не е нужна на всяка цена. За заслепяването проблема не е в светодиода , а правилното разпределяне на светлината.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
dokkito
- peterhr
- Мнения: 640
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от peterhr » 25 Ное 2017 21:06
За тази цел, трябва колата да се сеща че е тъмно и да намалява силата на светене на стопове. Или силата на светене на мигача.
Че с тия автоматици напоследък, не може да се отпусне спирачката.
Че с тия автоматици напоследък, не може да се отпусне спирачката.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
peterhr
- slowtraveler
- Мнения: 6247
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от slowtraveler » 25 Ное 2017 22:05
За мигача не знам, ама предните габарити работят и като ДРЛ и си променят интензитета...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от dokkito » 25 Ное 2017 22:41
При намаляването на габарит , стоп и мигач при свречеряване добре. При нощно време и мъгла? Ко прайм. Сега и датчик за мъгла и т.н. По- правилно е като се прави лед модул е то да бъде съобразен, а не просто да свети силно.За ДРЛ-ла е оправдано.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
dokkito
- peterhr
- Мнения: 640
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от peterhr » 26 Ное 2017 13:27
LED-а за DRL е ясно, че при пускане на къси или габарити, той светва като габарит. Иначе реално ще вади очите на тези отпред. Просто DRL свети само и насочено напред, както са и дългите светлини.
Но аз казвах за задните светлини, че могат да се направят да светят различно силно в различни режими. Като има мъгла, ако си пусна задните светлини за мъгла, може задните габарити да минават на 100% светене, независимо навън дали е тъмно или не. Вече всички имат датчици за осветеност. Могат да видят дали е тъмно или светло. Могат да светят различно силно.
Но аз казвах за задните светлини, че могат да се направят да светят различно силно в различни режими. Като има мъгла, ако си пусна задните светлини за мъгла, може задните габарити да минават на 100% светене, независимо навън дали е тъмно или не. Вече всички имат датчици за осветеност. Могат да видят дали е тъмно или светло. Могат да светят различно силно.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
peterhr
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Използване на LED и лампи с нажежаема жичка
Мнение от dokkito » 26 Ное 2017 14:35
Разбирам ви и не искам да мислите , че съм против лед технологията. Просто е скъпо 

Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
dokkito
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта