При смяна на антифиз не трябвало да се гледа нивото в разширителния съд, ми обясниха в Дунев сервиз. Това го каза майстора, при който попаднах при второто ми ходене да долеят, защото естествено беше паднал под минимума за 2 дена, от първото - над максимума наливане след -
Уникално за българия...машинно сменяне на антифриз. И наистина изглеждаше така с помощта на един дядо, който трябваше да държи един маркуч, докато другия майстор се оливаше с антифриз от другия маркуч.
Въпросът ми е дали има истина в това, в което се кълнеше майстора, че нивото в разширителния съд не се гледало и въпреки, че няма нищо в него моя антифриз си бил на ниво. Гледало се нивото под капачката, която е в ляво от разширителния. И той да покаже класата на сервиза започна да долива син антифриз в червения, ама това друга бира....
