Аз също споделям мнението на колегите. Освен на база личен опит, контактувам постоянно с хора занимаващи се пряко с качеството на горивата.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 26 Апр 2014 19:55
- Местоположение: Бургас
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Привет отново.
Връщам се от представител на Тойота за нашия град. Исках да карам хибрид и ми предложиха Ярис, Аурис и РАВ4. Избрах Аурис. Преди да потеглим 15 мин. разпитвах. Каквото си бях намислил и каквото се сетя ... Служителят беше тъпкан с информация и любезно ми отговори на всичките въпроси. След това карах. От РАВ4 дизел на Аурис хибрид преходът е впечатляващ. И чак сега си дадох сметка от къде идва икономията на гориво /ако шофьорът е решил/ - от това, че в града не малка част от изминатото разстояние е на ток. По инерция - на ток. На кръстовищата - на ток. Оказва се, че хич не е малко. Карах и на трите режима и лично усетих разликата. На извънградско каране си е като обикновен бензинов двигател. Разлика в динамиката няма. В града - също. Усещането е различно /приятно/. Скоро ще отида да покарам РАВ и Ярис - искам да съм карал всичко хибридно и чак тогава да взема решение. Ама ми хареса ...
Връщам се от представител на Тойота за нашия град. Исках да карам хибрид и ми предложиха Ярис, Аурис и РАВ4. Избрах Аурис. Преди да потеглим 15 мин. разпитвах. Каквото си бях намислил и каквото се сетя ... Служителят беше тъпкан с информация и любезно ми отговори на всичките въпроси. След това карах. От РАВ4 дизел на Аурис хибрид преходът е впечатляващ. И чак сега си дадох сметка от къде идва икономията на гориво /ако шофьорът е решил/ - от това, че в града не малка част от изминатото разстояние е на ток. По инерция - на ток. На кръстовищата - на ток. Оказва се, че хич не е малко. Карах и на трите режима и лично усетих разликата. На извънградско каране си е като обикновен бензинов двигател. Разлика в динамиката няма. В града - също. Усещането е различно /приятно/. Скоро ще отида да покарам РАВ и Ярис - искам да съм карал всичко хибридно и чак тогава да взема решение. Ама ми хареса ...

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Пробвай също така prius, prius+ и c-hr.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Моля попълнете профила си съгласно действащите от 2015г правила (полето Местоположение е задължително за попълване)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Здравейте колеги, аз лично съм се ориентирал към Prius+ , някой има ли преки впечатления ?
Corola Verso 1.8
Prius+

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Лично аз не бих я взел само от гледна точка на това, че е с литиева батерия, която не се е доказала във времето. Но ако гледаш за чисто нов екземпляр, то това на дали ще те интересува.
Ако зададеш по-конкретни въпроси, които те вълнуват, то може би ще получиш и по-конкретни коментари.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Чо :)
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11 Юни 2011 18:57
- Местоположение: София, Ямбол
- Автомобил: Prius 4
- Обратна връзка:
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Като видях каква е разликата в ценните м/у Prius и Prius+/Prime и сметнах с тази разделих колко гориво ще си позволя. Ммм за мен не си заслужаваше, защото до тогава (най-вероятно) ще съм сменил колата.
Ще поизчакам развитието на supercap за съхранението на ток и с добавянето на подходящия charger Prius 4 (без "плюс" или "Prime") е по-добрата инвестиция (лично мнение)!
Ще поизчакам развитието на supercap за съхранението на ток и с добавянето на подходящия charger Prius 4 (без "плюс" или "Prime") е по-добрата инвестиция (лично мнение)!
Smile is Health
Keep Smiling ...
Усмихни се ... Животът е Хубав 



Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Много ми е интересно - вие, притежателите на хибридни автомобили, защо си ги купихте ? Заради икономията, която така или иначе, се получава ... Заради грижата към природата ? Понеге е трябвало да смените колата и сте решили така ... Нищо лично. Интересно ми е.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Трябваше да сменя колата и избрах най-безпроблемното на пазара, което и икономисвало гориво като бонус 




- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Купих хибрид, защото исках да пробвам хибрид, заради тишината, липсата на вибрации, автоматика, комфортното пътуване, външния вид, удобните седалки, лед светлините, отоплението на волана, адаптивният круиз контрол, предупрежденията за сблъсък при рязко спиране на предното мпс и усмивката при всяко влизане в автомобила 

C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз поради същите причини, като колегата над мен, с изключение на отоплението на волана и тишината, защото при моето каране не мога да кажа, че колата е тиха, особено извън града. Но пък физиономията на поредния заядлив тинейджър, след като спрем на следващия светофар е един път 

2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
- Чо :)
- Мнения: 113
- Регистриран на: 11 Юни 2011 18:57
- Местоположение: София, Ямбол
- Автомобил: Prius 4
- Обратна връзка:
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
2011 ... търсих лична кола.
Като първа лична, няколко месеца четох, слушах коментари на приятели, "съвети" от "майстори" ... какво ли още не
Определено щеше да е японка
Спрях се Toyota Corolla, по автокъщите все "нещо" не ми достигаше.
Един ден разговаряйки с колега и прибирайки се към София и минхме покрай ТМ Ауто Изток http://www.usedcars.bg
Отбихме се, попитах, нямаха Corolla в момента, показаха ми какво имат, ... но ... Prius 2 (2008) ... влюбих се (необяснимо е, за някой който не го е преживял лично, каквато и да е колата), в последствие шофирането, икономията и защитата на природата, пъргавината, безстепенната скоростна кутия и т.н. се оказаха ексти и удоволствия. Четене още месец специално какво е това животно "хибрид", "майсторите" като нещо ново и непознато бяха от "хммм" до "за това няма резервни щасти", не познавах никой с такава кола, за да лични впечатления. Реших да рискувам и след още две седмици ... о йеее
Беше на почти 3 години и 58х км. Сега е на почти 8 и половина години и на почти 150х км.
За тези 7,5 години не ме е предала нито веднъж, освен обслужването и крушките съм сменил веднъж дискове и веднъж аморисори (бях минал през огромна дупка, но още няколко месеца катах с един леко крив амортисор, в последствие "звука" стана "забележителен" и смених и двата (защото така с прави)), една помпичка за водата на задната чистачка, и малкия 12V акумилатор (който служи да дъжи алармата, централното и включването на система, след което само се зарежда) преди година (т.е. на 8мата година) от оригиналния 28Ah сег е с 45Ah.
През това време, още поне двама човека, по моя пример се сдобиха със същия модел.
Преди месец и нещо, за съжаление имах инцидент, който "скъси" моята "джипка" (така си и казвам) и най-верятно няма да може да се ремонтира и ще се разпродава (ще преговаряме с каското).
Без кола не е живот! Веднъж Хибрид, после определено пак Хибрид (изцяло електрически все още не си залужава, виж като пуснат supercap за поне 800-1000 км вече ще е нещо друго, но това е за отделна тема, а и на хибрида може да се upgrade-не).
17 дни по-късно, Prius 4, първа регистрация края юни 2017, от дипър на Тойота, демонстрационна на 1600 км, летях до Германия и с прибрах с нея ... влюбих се отново ... (и предната не съм "разлюбил") ... няма и месец ... наближава 4800 км ...

Като първа лична, няколко месеца четох, слушах коментари на приятели, "съвети" от "майстори" ... какво ли още не

Определено щеше да е японка

Спрях се Toyota Corolla, по автокъщите все "нещо" не ми достигаше.
Един ден разговаряйки с колега и прибирайки се към София и минхме покрай ТМ Ауто Изток http://www.usedcars.bg
Отбихме се, попитах, нямаха Corolla в момента, показаха ми какво имат, ... но ... Prius 2 (2008) ... влюбих се (необяснимо е, за някой който не го е преживял лично, каквато и да е колата), в последствие шофирането, икономията и защитата на природата, пъргавината, безстепенната скоростна кутия и т.н. се оказаха ексти и удоволствия. Четене още месец специално какво е това животно "хибрид", "майсторите" като нещо ново и непознато бяха от "хммм" до "за това няма резервни щасти", не познавах никой с такава кола, за да лични впечатления. Реших да рискувам и след още две седмици ... о йеее

Беше на почти 3 години и 58х км. Сега е на почти 8 и половина години и на почти 150х км.
За тези 7,5 години не ме е предала нито веднъж, освен обслужването и крушките съм сменил веднъж дискове и веднъж аморисори (бях минал през огромна дупка, но още няколко месеца катах с един леко крив амортисор, в последствие "звука" стана "забележителен" и смених и двата (защото така с прави)), една помпичка за водата на задната чистачка, и малкия 12V акумилатор (който служи да дъжи алармата, централното и включването на система, след което само се зарежда) преди година (т.е. на 8мата година) от оригиналния 28Ah сег е с 45Ah.
През това време, още поне двама човека, по моя пример се сдобиха със същия модел.
Преди месец и нещо, за съжаление имах инцидент, който "скъси" моята "джипка" (така си и казвам) и най-верятно няма да може да се ремонтира и ще се разпродава (ще преговаряме с каското).
Без кола не е живот! Веднъж Хибрид, после определено пак Хибрид (изцяло електрически все още не си залужава, виж като пуснат supercap за поне 800-1000 км вече ще е нещо друго, но това е за отделна тема, а и на хибрида може да се upgrade-не).
17 дни по-късно, Prius 4, първа регистрация края юни 2017, от дипър на Тойота, демонстрационна на 1600 км, летях до Германия и с прибрах с нея ... влюбих се отново ... (и предната не съм "разлюбил") ... няма и месец ... наближава 4800 км ...

Smile is Health
Keep Smiling ...
Усмихни се ... Животът е Хубав 



- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Имах в предвид тишина при маневриране из паркинга

C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Е не само, тя като цяло е тиха, стига да не натежава десния крайник и да няма кой да пречи 

2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Eee, първия съфорумец с Приус-4 и така да разбирам.
Хайде честито и мнооого безаварийни километри!
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта