Форсиране на двигателя
Форсиране на двигателя
Забелязах че при подаване на газ когато колата се движи и е изключена от скорост при натискане на педала на газта трудно или да кажа почти няма изменение на оборотите .Все едно да караш и да превключваш с междинна газ и при натискане няма никой .то по принцип оборотите падат бавно при превклюване от една на друга скорост но и при други коли е така.Моля обяснете за оборотите при движение нормално ли е?
Благодаря Ви.
Благодаря Ви.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Доколкото хванах, при пускане по инерция, колата не иска да вдигне оборотите, а той подава газ - дори да ги вдигне, то вдига малко и трудно. Според мен не е нормално това поведение. При каране на инерция и на свободна, трябва да можеш да изрежеш колата до колкото искаш. По принцип, за сигурност, при натискане на спирачка, дори да натиснеш и газта, не повдига оборотите - т.е. ако налепиш яко спирачки, но ти са плъзне кракът и удариш с пълна сила газта, няма да вдигне обороти, с цел предпазване от тази грешка. Ако нещо ти прави датчика на спирачката ядове, затова може да не иска да вдигне оборотите, защото колата блокира горивото при натиск на спирачка и едновременно подаване на газ. Поне за 2-3 сек не сработва газта. Но ако не е това, значи и аз не съм те разбрал и си пиша на зула laugh.gif 

- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
laugh.gif laugh.gif дет са вика какъвто въпроса такъв и отговора или отговора е такъв какъвто е въпроса или пък беше каквото повикало такова са обадило, ама пък ако не е викало а шептяло или мислило какво се е обадило и кой се е обадил и защо се е обадил, въпреки че въпроса май не е въпрос хм пак седя и мисля на глас или май само седяMe4oKyX написа:Доколкото хванах, при пускане по инерция, колата не иска да вдигне оборотите, а той подава газ - дори да ги вдигне, то вдига малко и трудно. Според мен не е нормално това поведение. При каране на инерция и на свободна, трябва да можеш да изрежеш колата до колкото искаш. По принцип, за сигурност, при натискане на спирачка, дори да натиснеш и газта, не повдига оборотите - т.е. ако налепиш яко спирачки, но ти са плъзне кракът и удариш с пълна сила газта, няма да вдигне обороти, с цел предпазване от тази грешка. Ако нещо ти прави датчика на спирачката ядове, затова може да не иска да вдигне оборотите, защото колата блокира горивото при натиск на спирачка и едновременно подаване на газ. Поне за 2-3 сек не сработва газта. Но ако не е това, значи и аз не съм те разбрал и си пиша на зула laugh.gif
Колега я задай пак въпроса че не ми е ясен отговора.........
Автомобилът се движи.Изключен е от скорост(на свободна) Скорост 50-60км/ч.Натискам педала на газта за да я изфорсирам и да включа на скорост .Почти няма промяна на оборотите .трябва да задържа педала на газта за по дълго и почти до долу за да се изфорсира .Когато колата не е в движение тоест на светофара се форсира ама супер и без проблем напълно нормално.
Дано сега Ви е ясно колеги и да кажете нормално ли е ?
Поздрави
Дано сега Ви е ясно колеги и да кажете нормално ли е ?
Поздрави
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Форсиране на двигателя
Защото това не е камион да превключваш с междинна газ.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Форсиране на двигателя
Колега аз го имам същия проблем на рав4 когато движи по инерция трябва да задържа педала за да се изфорсира но щом спре се газира нормално така карам от както съм я купил. В началото когато я взех я закарах в ТМ ауто на диагностика за друг проблем ,но споделих на приемчика за нефорсирането в движение той почна да ми разправя че двигателя имал някакви защити иче това било нормално.За мен не е нормално да не можиш да подадеш междинна газ.Живко написа: Автомобилът се движи.Изключен е от скорост(на свободна) Скорост 50-60км/ч.Натискам педала на газта за да я изфорсирам и да включа на скорост .Почти няма промяна на оборотите .трябва да задържа педала на газта за по дълго и почти до долу за да се изфорсира .Когато колата не е в движение тоест на светофара се форсира ама супер и без проблем напълно нормално.
Дано сега Ви е ясно колеги и да кажете нормално ли е ?
Поздрави
При мен когато движа на свободна и включа на скорост все едно я паля по инерция при теб така ли е?
Форсиране на двигателя
Еми да нали затова е междинната газ да вдигнеш оборотите и да бутнеш предавката. Коли и коли съм карал "Kiki" и всякакви машини за мен това е смешно да не можеш да подадеш газ ако колата ти се движи със 70 км.
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Форсиране на двигателя
По мои наблюдения, съвременните бензинови двигатели, не са така отзивчиви като карбураторните. Също така използването му като моторна спирачка е с много по слабо действие.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Форсиране на двигателя
Защо да е смешно? Ако синхронизаторите и самата скоростна кутия е в ред, няма никакъв смисъл да се превключва с междинна газ.moondevil написа: "Kiki" и всякакви машини за мен това е смешно да не можеш да подадеш газ ако колата ти се движи със 70 км.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Форсиране на двигателя
А защо изобщо изключвате от скорост? Аз не изключвам никога...
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно!
Новата - Camry -'20, Hybrid 218bhp
Сегашната - Avensis-'07, 2.2 150bhp
Бившата - Mazda6-'02, 2.3 166bhp
Вечната -Vectra A-'92, 1.4 75bhp
Новата - Camry -'20, Hybrid 218bhp
Сегашната - Avensis-'07, 2.2 150bhp
Бившата - Mazda6-'02, 2.3 166bhp
Вечната -Vectra A-'92, 1.4 75bhp

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта