
Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Колега antyox,аз съм "леко" притеснен.Какво значи лек проблем и шлайфане на глава,каква е тая "по-добра" гайка?Съвета ми е да внимаваш много,ама много,щото после..... 

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 02 Окт 2017 16:28
- Местоположение: varna
- Получена благодарност: 1 път
Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
От писаното в форума разбрах, че е чест проблем с модела- гарнитура на главата и хвърляне на вода. Майстора казал, че ще се справи.Разбирал от такива коли. За гайката стягала нещо останах с впечатления главата на двигателя щял да сложи качествена.Ще сменят и останалите неща-гумички, уплътнители. На мен ми казаха, че е с проблем а това не било практика да го казват.Или изобщо не казвали или я ремонтирали най- евтино колкото да се продаде.
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 02 Окт 2017 16:28
- Местоположение: varna
- Получена благодарност: 1 път
Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Та днес се сдобих с фактурата от ремонта. За въпроса каква е тая гайка, който ми бе зададен отговарям-Болт цилиндрова глава. За напред ще съм по точен-струва-60 лева предполагам има и за 10лв. Гарнитурата на цилиндровата глава е 70 лв. общо над 1000лв. Колата е пушка освен отделянето на саждите но това в другата тема!
Toyota Rav4 2.2 D-4D 136 к.с. 2008г. ENGINE: 2ADFTV DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM (LOW EMISSION ENGINE)
Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Привет!
За да не отварям нова тема реших да пиша тук. В процес на търсене съм на рав 4 за родителите ми и имам нужда от малко насоки. За сега е уточнено няколко неща: втора генерация фейслифта(2003-2005 ако не се лъжа) и 2/3 врати задължително. Трябват ми мнения и препоръки за двигател бензин или дизел, и кубатура. Ще се минават под 10к километра на година. Колата ще се кара и от майка ми, така че и мнения за автомата моля
(той само при бензиновите ли се предлага?)
Благодаря предварително!
За да не отварям нова тема реших да пиша тук. В процес на търсене съм на рав 4 за родителите ми и имам нужда от малко насоки. За сега е уточнено няколко неща: втора генерация фейслифта(2003-2005 ако не се лъжа) и 2/3 врати задължително. Трябват ми мнения и препоръки за двигател бензин или дизел, и кубатура. Ще се минават под 10к километра на година. Колата ще се кара и от майка ми, така че и мнения за автомата моля

Благодаря предварително!
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 09 Сеп 2017 19:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA20 2.0vvti/LPG
Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Имай в предвид, че 2/3 вратите почти нямат багажник. За автомата не мога да кажа нищо. И аз мисля, че си за бензинов. Разхода на гориво няма да е много различен с дизела.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29 Апр 2019 13:37
- Местоположение: Austria, Vienna
- Автомобил: Toyota Rav4 2004г.
Toyota Rav4 2.0 d4d 116к.с. 2005г.
Здравейте!
Да се представя първо, казвам се Мартин на (почти) христова възраст, и се подвизавам от доста време в Австрия.
След 12г Мерцедес, дойде времето да сменя марката.
След дълго търсене попаднах на Рав 4, 2ра генерация, 2005г с двигател 2.0 d4d 116коня.
В семейството имаме една Тойота Corolla Verso от 3-4 години със същия двигател (вече на 290 000км) и заради това реших да взема и аз него.
Колата я купих вчера на 188 000км с валиден TÜV от TÜV Austria.
Идеята е да си я карам тук с тукашни номера.
За последния преглед са сменени:
Предни и задни дискове и накладки
Предни спирачни апарати
Преден прозорец
Съединител
Проблемите са следните:
Блъсната задна врата (и гредичката под нея)
Спукан заден десен стоп
Ръждички тук там по вратите
Пода обаче е без точка ръжда
Няма темпомат (видях , че има тема тук за подобни доработки)
Въпросите:
На колко км се сменя ремъка ? Последно е сменян преди 90 000км (което ми се струва много)
Маслото на диференциала с какво да го сменя?
Какво двигателно масло ще ми трябва?
Маслото на кутията с какво да го сменя?
Ето снимки:




Да се представя първо, казвам се Мартин на (почти) христова възраст, и се подвизавам от доста време в Австрия.
След 12г Мерцедес, дойде времето да сменя марката.
След дълго търсене попаднах на Рав 4, 2ра генерация, 2005г с двигател 2.0 d4d 116коня.
В семейството имаме една Тойота Corolla Verso от 3-4 години със същия двигател (вече на 290 000км) и заради това реших да взема и аз него.
Колата я купих вчера на 188 000км с валиден TÜV от TÜV Austria.
Идеята е да си я карам тук с тукашни номера.
За последния преглед са сменени:
Предни и задни дискове и накладки
Предни спирачни апарати
Преден прозорец
Съединител
Проблемите са следните:
Блъсната задна врата (и гредичката под нея)
Спукан заден десен стоп
Ръждички тук там по вратите
Пода обаче е без точка ръжда

Няма темпомат (видях , че има тема тук за подобни доработки)
Въпросите:
На колко км се сменя ремъка ? Последно е сменян преди 90 000км (което ми се струва много)
Маслото на диференциала с какво да го сменя?
Какво двигателно масло ще ми трябва?
Маслото на кутията с какво да го сменя?
Ето снимки:




Който кара бавно, другите имат повече време да го видят.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota Rav4 2.0 d4d 116к.с. 2005г.
Здравейте и добре дошли...
Моля поразгледайте форума - има и сервизни ръководства и тази тема: viewtopic.php?t=14931
Моля поразгледайте форума - има и сервизни ръководства и тази тема: viewtopic.php?t=14931
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29 Апр 2019 13:37
- Местоположение: Austria, Vienna
- Автомобил: Toyota Rav4 2004г.
Toyota Rav4 2.0 d4d 116к.с. 2005г.
Колата е вече при мен и движа с нея.
Търся си джанти (за летните гуми) и въпроса е от каква друга кола биха станали (понеже в Австрия има само няколко обяви за такива).
Според документите на колата гумите трябва да са: 235/60/16 16X7JJ .
Едно бързо търсене в нета показа, че джантите с големина 16X7JJ се слагат и на Suzuki Vitara.
Може ли някой да даде информация от каква друга марка да търся ?
Благодаря предварително
Търся си джанти (за летните гуми) и въпроса е от каква друга кола биха станали (понеже в Австрия има само няколко обяви за такива).
Според документите на колата гумите трябва да са: 235/60/16 16X7JJ .
Едно бързо търсене в нета показа, че джантите с големина 16X7JJ се слагат и на Suzuki Vitara.
Може ли някой да даде информация от каква друга марка да търся ?
Благодаря предварително
Който кара бавно, другите имат повече време да го видят.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota Rav4 2.0 d4d 116к.с. 2005г.
Централните отвори съвпадат ли?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29 Апр 2019 13:37
- Местоположение: Austria, Vienna
- Автомобил: Toyota Rav4 2004г.
Toyota Rav4 2.0 d4d 116к.с. 2005г.
Инфото което имам е , че и на 2те коли размера на джантата е: 16X7JJ
Който кара бавно, другите имат повече време да го видят.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota Rav4 2.0 d4d 116к.с. 2005г.
Да де, ама джантата има и други параметри, от които можеш да разбереш дали ще станат на твоя автомобил... Например диаметър на централен отвор, радиус на кръга на отворите за болтовете в джантата, ЕТ и т.н..
При разлика в централен отвор може да се намерят решения - престъргване на джантата, или поставяне на втулка ако джантата е алуминиева. Радиуса на разположение на отвора за болтовете и броя на тези отвори трябва да съвпада 100% .. ЕТ понася няколко милиметра разлики...
Идеалният вариант е всички тези параметри да съвпадат 100% с оригиналната джанта... Аз винаги съм избирал точно такива джанти (макар и афтърмаркет) за зимният ми комплект гуми...
Задължително трябва да съвпадат радиуса на разположение на отворите за болтовете/шпилките и броя на отворите. ЕТ трябва да е равен или много близък до оригиналния. Ако се различава - трябва добре да се огледа положението на гумата в крайни положения на окачването (завой/отпуснато/ натиснато), за да не опира някъде гумата.
Централният отвор - там писах как се решава въпроса. Но крайният резултат трябва да е получаване на точният 'оригинален' размер'..
При разлика в централен отвор може да се намерят решения - престъргване на джантата, или поставяне на втулка ако джантата е алуминиева. Радиуса на разположение на отвора за болтовете и броя на тези отвори трябва да съвпада 100% .. ЕТ понася няколко милиметра разлики...
Идеалният вариант е всички тези параметри да съвпадат 100% с оригиналната джанта... Аз винаги съм избирал точно такива джанти (макар и афтърмаркет) за зимният ми комплект гуми...
Задължително трябва да съвпадат радиуса на разположение на отворите за болтовете/шпилките и броя на отворите. ЕТ трябва да е равен или много близък до оригиналния. Ако се различава - трябва добре да се огледа положението на гумата в крайни положения на окачването (завой/отпуснато/ натиснато), за да не опира някъде гумата.
Централният отвор - там писах как се решава въпроса. Но крайният резултат трябва да е получаване на точният 'оригинален' размер'..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 09 Сеп 2017 19:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA20 2.0vvti/LPG
Toyota Rav4 2.0 d4d 116к.с. 2005г.
От Корола Версо от 2005г на горе. Размера е 1:1. На по-старата са 5*100 и не стават.
- the_fast_r1
- Мнения: 53
- Регистриран на: 31 Дек 2018 01:47
- Местоположение: Варна
- Автомобил: RAV4 II D4D-116 HP
Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Здравейте, колеги. Аз съм нов във форума на Toyota. Казвам се Велислав. Изчетох предварително доста интересни и коментирани теми за проблемите при RAV4 XA20 - 116 HP D4D фейслифт 2004-2005. За да не отварям нова тема свързана също с покупката на такъв автомобил, ще си позволя да пиша в темата на колегата "Hristian".
И така, след като вярно ми служи Golf-а III - 1.9 TDI 1z, почти 6 години и почна вече да го гони доста ръждата и липсата на климатик, дойде времето да се огледам за друг "нов" автомобил. Първоначално започнах да разглеждам Toyota Avensis T25 преди и след фейслифта, която отговаря на нуждите ми от по голям, комфортен и здрав автомобил, но с притеснението че е доста нисък, а от време на време се случва да ходи с приятели на някой пикник и минаването по черен път или към морето, за плажове, като Паша Дере или Кара Дере. За това предпочитам т.н. паркетни джипчета и смятам, че правилно съм се ориентирал към RAV4 втора генерация.
Прочетох за проблемите, с клапаните на помпата за високо налягане, проблема с демпферния маховик /като на всеки дизел с такъв/, проблема с "дифтунгите" на дюзите и от там изгорелите газове излизащи през капачката за наливане на маслото и картерното налягане.
Всъщност ходих на оглед на 2-3 автомобила във Варна. Всички бяха внос от Италия, но ми прави впечатление че не винаги цената е определяща за това което получаваш и моментното състояние. Имам няколко въпроси, на които ще съм благодарен ако някой ми отговори:
1. Нормално ли е на празен ход да има вибрации във волана?
2. Забелязвам, че на огледаните автомобили воланите бяха доста захабени, като на единя беше и претапициран. Дали се дължи на слаб материал, както при авенсиса?
3. На единя автомобил задната врата се затваряше с блъскане, което ме навежда на мисълта че е бласкан отзад. Има ли склонност да провисва 5-тата врата? Останалите врати се затваряха с лекота, както трябва и да бъде.
Ако има колеги от Варна, които притежават RAV4 XA20 - 116 HP D4D фейслифт, ще се радвам да ми пишат. Благодаря!
И така, след като вярно ми служи Golf-а III - 1.9 TDI 1z, почти 6 години и почна вече да го гони доста ръждата и липсата на климатик, дойде времето да се огледам за друг "нов" автомобил. Първоначално започнах да разглеждам Toyota Avensis T25 преди и след фейслифта, която отговаря на нуждите ми от по голям, комфортен и здрав автомобил, но с притеснението че е доста нисък, а от време на време се случва да ходи с приятели на някой пикник и минаването по черен път или към морето, за плажове, като Паша Дере или Кара Дере. За това предпочитам т.н. паркетни джипчета и смятам, че правилно съм се ориентирал към RAV4 втора генерация.
Прочетох за проблемите, с клапаните на помпата за високо налягане, проблема с демпферния маховик /като на всеки дизел с такъв/, проблема с "дифтунгите" на дюзите и от там изгорелите газове излизащи през капачката за наливане на маслото и картерното налягане.
Всъщност ходих на оглед на 2-3 автомобила във Варна. Всички бяха внос от Италия, но ми прави впечатление че не винаги цената е определяща за това което получаваш и моментното състояние. Имам няколко въпроси, на които ще съм благодарен ако някой ми отговори:
1. Нормално ли е на празен ход да има вибрации във волана?
2. Забелязвам, че на огледаните автомобили воланите бяха доста захабени, като на единя беше и претапициран. Дали се дължи на слаб материал, както при авенсиса?
3. На единя автомобил задната врата се затваряше с блъскане, което ме навежда на мисълта че е бласкан отзад. Има ли склонност да провисва 5-тата врата? Останалите врати се затваряха с лекота, както трябва и да бъде.
Ако има колеги от Варна, които притежават RAV4 XA20 - 116 HP D4D фейслифт, ще се радвам да ми пишат. Благодаря!

Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
1. Мойта равка е на реални 220 хиляди и няма грам вибрации във волана. Имай в предвид че може да е от тампон на двигател или скорости. Друго нещо което е слабо място е рейката, аз рециклирах миналата седмица за 260лв + 80лв монтаж/демонтаж.Гледай да няма виграции и в скоростния лост.
2. Казах на колко километра е - волана ми е захабен в горната част. Предполагам там са го държали най-много предишните собственици. Аз го държа на 3 и 9, както си трябва и нямам проблеми. То самото захабяване почти не си личи - просто сякаш е паднала боята и седи някакво сиво. Качвам снимка, дано успееш да видиш за какво говоря.
3. За провисване не знам, мойта не мисля че е провиснала. Затваря се доста леко, почти без никакво усилие. Даже който незнае и засили вратата, а тя е доста тежка с гумата, изтрясква яко.
ПП. Вече понатрупах опит с Равката за близо 3 години, та ако имаш други въпроси питай, пък ако знам ще отговоря.
2. Казах на колко километра е - волана ми е захабен в горната част. Предполагам там са го държали най-много предишните собственици. Аз го държа на 3 и 9, както си трябва и нямам проблеми. То самото захабяване почти не си личи - просто сякаш е паднала боята и седи някакво сиво. Качвам снимка, дано успееш да видиш за какво говоря.
3. За провисване не знам, мойта не мисля че е провиснала. Затваря се доста леко, почти без никакво усилие. Даже който незнае и засили вратата, а тя е доста тежка с гумата, изтрясква яко.
ПП. Вече понатрупах опит с Равката за близо 3 години, та ако имаш други въпроси питай, пък ако знам ще отговоря.

- Прикачени файлове
-
- 20170407_175645_HDR.jpg (1.46 MiB) Преглеждано 4845 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта