Нашите "кадърни" майстори обикновено затягат болтовете на капака на веригата и проблема си остава или пък сменят гарнитура на капака на клапаните и проблема пак си остава защото ги мързи да разглобят и да погледнат от къде тече.
Въпреки че изглежда, че тече от гарнитурата на капака на веригата всъщност това е заблуждаващо. 99,99999% от случаите тече от гарнитурата на всмукателния колектор през който минава доста масло от картерната вентилация. Някои гаражни талибани дори смятат, че няма как да тече масло от всмукателния колектор щото бил за въздух само

ето видео как се сменя: https://youtu.be/3xY4TaK9Ejc Няма симптоми колата си върви ок, 1,0 няма дебитомер има МАП сензор(и с това не са наясно гаражните шамани и почват: не е от там щото то няма да върви ще харчи и ала бала пълни некадърници). Ако имаше дебитомер щеше да има симптоми, но няма.